Alla inlägg under juli 2008

Av Louise - 16 juli 2008 22:04

20 Augusti 2007.

Smärta, smärta och återigen Smärta.

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 22:01

förut när jag pratade med min storasyster Therese i telefon så pratade vi om bloggar och sådant.
så frågade hon om det fanns fler olika bloggar än Bloggagratis att välja mellan, jag sa att det finns en hel drös med olika man kan välja, vissa kostar pengar, vissa inte.

men vill hon ha något enkelt och vill ha blogg, välkommen till bloggagratis. det kan inte bli enklare. det är nästan tråkigt med så enkel blogg! ;)

Hähä, hon sa också att "du hittar ju alla sidor"
Mjo, med tanke på att jag guidat in familjen på bla iFokus, Zoonen, Youtube & bilddagboken osv så blir det väl lätt så :P
Hittar många sidor, så är jag medlem något år på alla, sedan tröttnar man och tar något av dom 100 nya sidor man hittat under året :P det är typ det jag gör. men bloggen ska jag försöka hålla levande FLERA år!

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 21:59

Jag tycker inte om bloggagratis på ett sätt om jag ska vara ärlig. det är faktiskt retande att jag varken kan bestämma färg eller textstil, eller storlek på texten.
Det är något jag skulle vilja kunna.

Jag funderar på att byta blogg, senare. När jag orkar, naturligtvis. Jag orkar inte nu, varför skulle jag göra det? ;)

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:31

Ny omröstning :)
Förut hade jag ju " OmröstningVad är du som läser här?
 Marsvinsuppfödare
 Marsvins ägare
 Marsvins intresserad
 Marsvin...? Nä tack!
"

nu har jg istället bytt till en annan! RÖSTA! ;)//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:16

Besökarstatisitik 16Juli, 08:
Besökare idag: 21
Besökare igår: 27
Den här månaden: 199
Förra månaden: 162 


Besökarstatistik 22 Maj, 08:

Besökare idag: 17
Besökare igår: 12
Den här månaden: 165
Förra månaden: 60   Det ökar ju, det syns. :P Fortsätt så allihopa. Haha. :D Jag är stolt över att kommit med så många besökare på så kort tid *s* Vågar knappt tänka hur det blir nästa år om det fortsätter såhär! Wow!

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:14

Hejsan allihopa. :)


Som ni vet är jag ju på 14:e plats på bloggagratis mest aktivaste bloggar! Men nu undrar jag, vad vill ni läsa om?

Mitt liv, mina åsikter eller se mera fotografier? 


Tanken är ju att ni ska gilla bloggen. Skriv här eller på Msn, mejl eller var som helst, bara jag får veta! ;)


Kram på er i den älskade sommar värmen!


//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:13

Min blogg ligger på 14:e plats på "Mest aktiva" :D

Gratulera?

Håller ju på att komma till ena målet =D Är på god väg iallafall! :D

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:05

[ ] Träffa Fannie

[ ] Träffa Hanne
[ ] Tjejkväll hos Natta.
[ ] Vara hundvakt 20/07
[ ] Vara barnvakt 20/07
[ ] Vara barnvakt åt Hanna 23/07
[ ] Åka till Danmark 28/07
[ ] Fotografera i Danmark
[ ] Komma hem från Danmark 30/7
[ ] Åka till Värmland 1/7
[ ] Fotografera i Värmland.
[ ] Rida
[x] Fotografera
[ ] Åka iväg någonstans med mormor

[x] Fotografera solnedgång

[ ] Fotografera hästar
[x] Fotografera andra/annat djur

[x] Fotografera andra/annat djur utomhus.
[x] Fotografera natur

Sätter ett kryss i listan när någonting är uppklarat. x]

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards