Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Louise - 24 juli 2008 23:10

Hrm, ja. jag har ju äntligen börjat kolla på TV i vardagsrummet = flera hundra kanaler typ ;P
Wie :)

Såg på Djurpolisen idag^^ ( på Animal Planet) borde vi med ha i Sverige... :/ det var inga typ... ja, jätte allvarliga fall, halva pogrammet gik åt att titta till 2 st ägare med olika djur (ena hund, andra fågel&kanin) - men alla dom mådde bra, så... o.O

men iaf :)

djurpoliser borde vi i sverige med ha!! :@

//Wizy

Av Louise - 24 juli 2008 21:01

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Se på TV
Kela med marsvin
Lägga in bilder på bloggarna
Umgås med Thessan
Skicka bilder från slottskogen till Malin & Totte - om dom inte kopierar från bdb istället.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Sprang runt och hade världens härligaste liv med mamma och pappa - och tonåringar till syskon. hehe. Det var väl det jag gjorde, har inga minnen från när jag var 3 år, som jag kan komma på för tillfället :)
Kanske köpte godis med mormor... hehe.

Vilka platser har du bott på?
Göteborg. 11 år i ena lgh sedan flyttade vi till denna lägenhet vi bor i nu :) Aldrig utanför GBG dock.
Om man inte räknar med sommrarna i Värmland, men där BOR jag ju inte;)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Köpa två stora hus, ett vi kan bo i nu + ett till jag flyttar hemifrån! (Så får mamma behålla det första, hääh)
Bygga en studio! <3
Skänka någon miljon till något katthem.
Köpa ett sådant företag där dmo gör coca cola åt mig, Haha XD *coca cola missbrukarn talar*
Skaffa marsvins uppfödning ;P
Skafa hund xD

(jobbig lista ju)

//Wizy

Av Louise - 24 juli 2008 20:55

FYFAN VAD JAG ÄLSKAR SOMMAR!!!!!:D

Så underbart :D
Får ångest när jag tänker på hösten. Suck. Det är sämsta tiden, vintern alltså...... vill ju ha sooooooooooooooommmmmmmmaaaaaaaar! =D

Men det är ju sommar nu iallafall.
Sista månaden ska jag försöka komma ut varje dag i solen, eller om det så är regn får jag väl passa på då med. :)
Regn brukar vi ju inte dö av i Sverige. Hehe.

Det blir också jävla massa fotografier :D
Jag har flera bild idéer i vinter också, men dom vill jag verkligen inte fotografera på ett bra tag. Sommar är bäst <3

SOMMAR SOM VI HAAAAAR HÄR I SVERIGE ÄR BÄST! <3 =D

Av Louise - 24 juli 2008 20:00

Oj!! Har ju inte hunnit blogga på hela dagen!

Först ut på morgonen till mormor med Thessan, sedan stack Jag, Thessan, mormor & katarina till mamma & köpte med 4 fina rosor till henne :)
Väl där så träffade vi Malin & Hanna. Massa bilder på Hanna.
Hanna sprang runt i korridoren osv. - berättar mer om det i ett annat inlägg.

Sedan var vi och fikade på ett ställe *glömt vad det heter* med fin utsikt där vi alla fotograferade lite :)

Sedan åkte jag, thessan & katarina tll typ saltholmen där jag fotograferade en hel del!! ;D

Sedan på kvällen gick jag i slottskogen i en timme och fotograferade djuren:D

SÅ NU BLOGGARE FÅR NI BILDER!!

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards