Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Louise - 26 juli 2008 20:18

Hehe. Gick ut med Våfflan för att ta lite bilder idag.
Mm, dom blev sketbra. Eller nej, det blev inga.

VarföR? Minneskortet låg hemma... gash. IQ befriat att glömma det men ta med kameran! gaaah!

Träffade en kvinna med en katt som Våfflan hälsade på, träffade både katt + kvinnan förra året med, komiskt att vi träffas sådär 1 år efter förra gången ^^'

Hehe :)

Men men, Våfflan sprang runt lite och åt massa gräs, nu ligger hon i buren och äter gräs med Maggie, Sallt & Asta ^^
Mina bebisar ^^ <3

//Wizy

Av Louise - 26 juli 2008 18:07

LIMELIGHTS - VARFÖR JAG?
(Var med i Lilla melodifestivalen 2004)

När dom andra går i skolan då sitter jag kvar
Bakom väggar av is och snö och ingenstans att gå
För det mesta så är jag i min egen lilla värld
Där kan jag glömma alla andra som inte vill mig väl

Varför jag, varför jag
Varför inte nån av alla andra?
Är jag inte lika mycket värd?
Varför jag, varför jag
Har jag gjort nånting mot alla andra?
En fråga som jag har här inom mig

När de andra går på fester då sitter jag kvar
För jag har inte blivit bjuden som alla andra har
Jag brukar leka med min nalle i min sköna mjuka säng
När de andra går på utflykt på vår stora gröna äng

Varför jag, varför jag
Varför inte nån av alla andra?
Är jag inte lika mycket värd?
Varför jag, varför jag
Har jag gjort nånting mot alla andra?
En fråga som jag har här inom mig

En mörk gång så svår att ta sig ut ifrån
En stor ocean så bottenlös
En hög mur så hög att ingen nånsin kommit över
I mörkaste mörker lever jag

Varför jag, varför jag
Varför inte nån av alla andra?
Är jag inte lika mycket värd?
Varför jag, varför jag
Har jag gjort nånting mot alla andra?
En fråga som jag har här inom mig

Varför jag, varför jag
Varför inte nån av alla andra?
Är jag inte lika mycket värd?
Varför jag, varför jag
Har jag gjort nånting mot alla andra?
En fråga som jag har här inom mig

Varför jag, varför jag
Kommer något någonsin att hända?
Kommer det att nånsin få ett slut?

Av Louise - 26 juli 2008 18:04

Åååh!

Iskallt vatten och en fläkt på och så är det bara för härligt med sommar :) Höll på att dö efter att försökt få Asta att sitta still utomhus, gash!

Men nu är jag iallafall klar.
Ska väl se över vad jag ska packa ner till Damark nu på lördag, annars är det bara softa yttligare, kanske ta ut Maggie för fotorafering också, men denna gången vattenflaska med *s*

Bilder kommer i ett annat inlägg! Tjao!

Edit; Våfflan fick komma ut oh leka lite istället för Maggie

//Wizy

Av Louise - 26 juli 2008 18:02

Gud vakar över jorden
Mödrar över barnen
Jag över dig.

©Wizy

//Wizy

Av Louise - 26 juli 2008 18:01

- Det är jävligt lätt att älska mig, men svårt att glömma :)

- Om kärlek vart en sjukdom hade jag dödssjuk, om kärlek var ett brott hade jag fått livstid.

//Wizy

Av Louise - 26 juli 2008 00:00

Jag var ute med Asta och fotograferade henne lite, vill inte nämna området men nära mig. Iaf så är det ju rätt mkt berg som är rätt säkra + stooora stenar. :P
Så satt hon så fint & posade - då var jag stolt!

Tills... jag skulle lägga mig i skuggan, trottoar, oK, jag satt då sticker hon i rabattern, jag ba kastade mig fram, men nej jag kom inte åt henne, så fick jag krypa in i busken (fyfan vad jag tänkte på ormar då) och när jag ska hämta kameran och sätter henne där, går 2 steg så är hon där igen. Vaddå, klantigt? Vet inte alls vad du talar om.

Och då satte jag henne på stenen och klättrade upp, hela tiden beredd på att ta henne ifall hon skulle hoppa, och hon försökte typ göra det en gång men jag tog henne ju direkt så det hände inget.

Sedan så tar jag kameran när hon ligger där, när jag kmr tillbaka (Det var fan ´3 steg från tenen!) ligger en katt och glor på henne mindre än en meter bort, så jag skyddar såklart Asta direkt, då biter Asta (nafsade typ) mig i armen och klättrar fram till katten, fan vad arg jag blev, tog upp Asta och gick hem direkt. 

Men det gick ju bra, änglavakt, tack gode Gud för det liksom! :)

Lite bilder har kommit upp på bilddagboken.

//Wiyz

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards