Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Louise - 14 juli 2008 23:32

Well, detta var min middag idag :) Mums! Mamma köpte med sig. Var jätte gott men lite väl mycket på, det ramlade ur massor, men garanterat något jag skulle vilja äta igen.



Naturligtvis vegetariskt :)

//Wizy

Av Louise - 14 juli 2008 20:06

Tönt

Jag har blivit instängd på toaletten

Jag har blivit dassad

Jag har glasögon

Jag har byxorna över naveln

Jag har blivit kallad tönt

Jag har bra betyg

Jag har tandställning

Jag tänker inte mycket på mitt utseende

Jag har mindre än 2 kompisar

Jag tycker shack är roligt

Totalt: 2

Fjortis

Mitt utseende är mitt liv

Jag använder brunkräm/brun utan sol året om

Folk har kallat mig korkad

Folk har kallat mig fjortis

Jag lyssnar på remixade babyröster (ibland!)

Jag är blond

Jag tycker att jag är snygg

Jag festar varje helg

Jag röker

Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör

Jag är dålig på grammatik

Totalt: 5½

Emo-kid

Jag lyssnar på emo

Jag är piercad

Jag har svart hår

Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter

Jag gråter ofta

Jag skär mig/har skurit mig

Jag vet vad sXe står för

Jag har snelugg

Jag spelar i ett band

Jag använder kajal/eyeliner

Jag har blivit kallad emo

Totalt: 5

Brat

Nästan alla mina kläder är märkeskläder

Jag använder mycket hårgelé

Jag tar aldrig bussen

Pappa betalar

Jag åker utomlands varje år

Jag spelar golf

Jag har blivit kallad snobb/brat

Jag har blivit kallad korkad

Jag posar på mitt klassfoto

Jag är solbränd året om

Jag äter på resturang varje vecka

Totalt: 1


Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag

Jag använder stora munktröjor

Jag har häng

Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet

Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"

Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen

Jag lyssnar på hip-hop

Jag har slagit ner någon

Jag har hamnat i bråk med polisen

Jag hamnar ofta i bråk

Totalt: 5

Datanörd

Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg

Jag skriver cya istället för see ou

Jag spelar WoW

Jag spelar något annat spel online

Jag säger lol, brb och omg IRL

Jag är inne på datorn varje dag

Jag är i level 60 eller mer på WoW

Jag vet vad roflmao betyder

Jag är nästan aldrig ute

Jag har mörka ringar under ögonen

Jag sitter uppe sent och spelar data

Totalt: 6

Reslutat:Datornörd!

Av Louise - 14 juli 2008 18:49

Varför är det mig alla bråkar med?

Ja, nu fan ska jag prata om skolan.
Lågstadiet? Hm, varför minns jag bara att jag gick ENSAM på rasterna tills i 3an? Då jag var med 2 killar, E & O. Sedan flyttade O till Danmark och sedan blev jag & E ihop.
Samtidigt blev jag vän med Johanna, Natalia & Veronica. pga en lärare som tvingade ihop oss. Natalia & Johanna var med varandra varje dag medans jag & Veronica hade gått ensamma.
Men sedan när det tog slut med E, så kommer Veronica och dumpar mig, när det redan tagit slut ;s - för att hon var bli ihop med honom! Just då orkade jag inte bry mig om det, för jag älskade han ändå inte längre... Men det vara lltid så "Men tänk om han.." för att inte få mig att vara med honom. Irreterande läge. Tack för att vi iaf lyckats hålla ihop nu i 3 år, Vire (veronica), Jag, Natta (natalia) & Hanna (Johanna)!

Under denna tid blev vi 4 alltid trackade för att vara "töntar".

DET SOM HÄNT I 6AN:

Massor hände innan detta med Veronica...
Veronica som började hacka på mig och spred rykten, visst, tillslut blev vi vänner igen. men då hade hon suttit och rpatat skit om att jag var störd och allting efter ett gräl.

Sedan varje gång jag kom till skolan var det bara massa frågor "Vart har du varit?"
Jag fattar inte ens varför ni orkade fråga varför jag aldrig var i skolan, det förstår ni väl själva?!

Som Tim, när han läste upp dikten, dock i början av 6an, men det sitter kvar som det vore igår. Ryktena från Vire plågar mig fortarande, som om hon spridit dom idag, allas frågor vart jag var osv, det sitter kvar. Fattar ni inte hur ont jag hade psysiskt när ni höll på?

Jag spottar ut ordet MOBBNING nu. det är fan sjukt.
Ni sa hela tiden att ni ville mitt bästa till lärarna, isåfall, varför kollade ni på varandra och drog er undan när jag inte ville prata om det? Just det, ni tycker väl jag är jätte skum.
Vanessa t.ex skrev i sin bdb att jag ser deprimerad ut, visst, vafan, jag var deprimerad... på grund av er 6A! Jag mår inte bra och klarar inte av detta längre. Inte konstigt att jag började skolka när alla vände ryggen till.

Och den kvällen då dom 2 jag håller anonyma höll på att putta in mig i staketet, fan fatta, jag kan inte ens tänka på det utan att få tårar i ögonen. Ni förstörde inte en dag, ni krossade en människa och tog hennes livslust och förstörde hennes liv. Det är oförlåtligt! Och att ni nekar det gör ju det bara mer sjukt.

Alla slag och knuffar, alla gånger ni käftat emot, tagit mina sudd pennor osv, fatta vilken skada ni gjort. Ni har förstört mig!

Av någon sjuk andledning är det alltid, alltid, alltid mig det handlar om? Varför är det alltid mig ryktena handlar om?
Ovän med Zonia nu också, eller, var vi ens vänner? Det var väl bara ett spel. Jo, jag är sur. Att få kommentarer som "tönt" och att ni bara kastar ur er era kommentarer det får mig riktigt lack.
Samtidigt tack, för detta gör mig starkare.

Jag ville bara få ur mig domma känslor bara min älskade mamma vet om. Bara mamma och tanten på BUP. Jag ville aldrig berätta för er nära & kära för jag skämdes väl lite över det. Än idag kommer jag nog aldrig stolt kunna säga vilken skola jag går i, eller prata om skoldagarna. Jag blir inte upprörd för att ni pratar om det, utan för alla minnen som dyker upp innan för näthinnan. Fan, jag orkar inte mer skit.

Ni kanske inte tror på mig men jag tror på mig själv, jag kommer börja med musiken, men aldrig sluta.
Ska känna ruset, men aldrig se slutet!

Just nu känner jag dock ångest, jag vet inte om jag någonsin kllarar att återgå till den skolan...

Jo visst, ny klass, men alla minnen finns kvar och kommer alltid göra.

Tack för att ni kämpade er enda hit, det känns! :')

//Wizy

Av Louise - 14 juli 2008 18:48

Tog lite bilder på Sally :)
Fler finns på min bilddagbok som vanligt.

//Wizy

Av Louise - 14 juli 2008 17:33

Mål med min blogg jag vill ha uppnått innan 2008:

[] - Flera (ca 5-10) inlägg om dagen varav 2 kommer vara om något annat än mitt liv.
[] - Uppnå 1000 besökare om dagen
[] - Få 50 kommentarer om dagen.
[]  - Få 100 blogg vänner.
[] - Få fler att länka till min blogg
[] - Ha bilder i nästan varje inlägg.
[] - Ligga på "De mest aktiva bloggarna" - hyffsat högt upp, 2 veckor i rad.
[]  - Ligga på "De mest populäraste bloggarna" - Hyffsat långt upp, 2 veckor i rad.
[] - Ligga på "Mest kommentade bloggarna" - Hyffsat långt upp, 2 veckor i rad. 

//Wizy

Av Louise - 14 juli 2008 17:29

Detta är mest på skoj till en kompis.  :P

LOUIIIIIIIIIIISE! Creation på iFokus, FY.
Åker du några mil från mig utan att hälsa på? Ens säga det? Vi som snackade. Men fy på dig, vad besviken jag blir. xP
Naturligtvis har jag inte ditt nummer och varför vet jag äskert att du inte har med dig en dator. Du ska få massor med skäll om en vecka, vänta bara! :D

Trevlig semester iaf.
Som missade höjdpunkten - Mig.

//Wizy

Av Louise - 14 juli 2008 17:28

Otroligt!

Jag har på en vecka klättrat upp från att inte vart med på listan till 29:e plats! :O
Får se hur länge jag orkar hålla det! ;)

Men fan vad härligt! (oj ursäkta, nu svär jag... :P)

//Wizy

Av Louise - 14 juli 2008 17:13

Shu. Skulle betyda mycket med kommentarer på detta ämne.

Jag har en polare Malin, som var på Digiloo konsär igår (?) och skulle då bla träffa sin idol Nanne Grönvall. Jo, dom stog där ute och väntade Malin & dom andra fansen. Då kommer det en man ut och säger att det inte blir något utan att hon skulle åka direkt. Besvikna fans som tydligen fick åka hem eftersom dom ändå inte skulle få träffa sin ev idol, och inte få atograf, prata lite eller något. Sedan idag kom det fram att hon visst gjorde det senare. En fruktansvärt stor miss med andra ord. Malins ena förälder har ju skrivit till dom nu, jag är nyfiken på att se hur dom förklarar sig.
jag gissar på att dom lär säga något med att det var en "miss" - En väldigt stor en isåfall ju.


Har ni varit med om något liknande någon gång?


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards