Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Louise - 22 juli 2008 22:30

hej.

hälsade på mamma idag btw.

Thessan städade lite hos mig (eller jao, oss) idag.
igår kväll såg vi på TV in till 01:00 på natten då vi la oss :) länge sedan vi umgicks ensamma. Malin är ju med nästan hela tiden eller så är det någon annan. sällan bara vi två.
men nu ska jag inte tjata om gårdagen. idag är en ny dag med nya möjligheter! ;) (Oj, sa jag det där...?)

idag gick jag & therese 1 timme till en affär. - så köpte vi bara vindruvor där, hähä. 1 timmes promenad iaf^^ inget ont som inte har något gott med sig. sedan hem och göra annat, sedan ringde Lisa :) vi skulle ju bo hos henne igentligen, Jag, mamma, andreas, therese & nicki - men nu när mamma inte är hemma så är det som det är.
iaf hon skulle tydligen komma ner till Göteborg och "ta hand" om mig nästa vecka. err... kanske borde sagt att vi ska till Denmaaark? xD btw, undra om mamma palalr det. annars så skiter vi väl i det med. 
Värmland är iallafall skrotat, och Danmark får vi se hur det blir med mamma.

men senare blir det Värmland, när mamma är frisk! ;) <3 fanns mkt bär där tydligen :) wei <3

Katarina ringde också. hon kommer tydligen på torsdag xD najs najs :) ^^ jag & katarina umgås som fan nu sista tiden... helt  ovanligt, annars träffas vi någon gång i halvåret ;o

men men^^
skriver inte ut något speciellt om mamma på bloggen nu. pga lite annat privat grejs.
men ha det så gött =D

Nu ska jag och någon gris smyga oss ner och se på film eller nått. kram kram!

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards