Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Louise - 17 juli 2008 18:19

Jag har inte pallat skriva om Lisebergsolyckan men nu gör jag det iallafall. Fick veta en halvtimme senare att det vart en olycka faktiskt, så för mig har det sjunkit in för läääänge sedan.


Men äckligt att åka där. Jag åkte där med Thessan en gång, tyckte det var äckligt för stolen kändes nästan lös... och nu pajar den sådär 2 år efteråt, men trevligt... Visst den var inte många som gillad att åka, men ändå så många i den. 36 stycken, 3 låg på sjukhus igår kväll varav 1 allvarligt skadad...

Well, jag bryr mig inte. "Det kunde varit jag" - Jaja, ingen är ju död och ingen har livshotande skador, det som hände vet ju alla redan att det kan hända, visst är det tragiskt men sånt får man tåla när man åker på Liseberg...?

 //wizy

Av Louise - 17 juli 2008 15:00

Då var man då med Thessan, Hanna, Malin, Patrik & då förståss Nicki.

Först handlade vi innan vi åkte till Thessan & Nicki, var väl där 2 timmar innan helvetet som alltid brakar lös.. ALLTID "Varfö rögr du så? de å de, och varför så?" gnäll från dig!!
Sedan har du ork att kommentera att jag inte vill umgås med dig!!!!!! Hur jävla kul är det att vara med någon som aldrig är stolt utan bara trycker ner?!

Broken dreams, heart and tears falling down.

Jag har försökt som FAN, skolavslutningen, jag hade planer på att aldrig se dig någonsin igen. Tvekade på att träffa dig, varje gång vi setts, och så blir det såhär. Jätte kul! JÄTTE!!!!!!!!!!!
Varför ens kommentera mina bilder så? Varför sitta och verkligen skratta åt sånt öppet?

Nej jag blir nog inte okej igen... detta känns värre än allt dom kan göra mot mig i skolan...

/Wizy

Av Louise - 17 juli 2008 01:52

Czesc! (Hej på polska).

Nya bilder på bilddagboken både från när jag träffade Hanna och när jag var med Emelie igår + dom jag tog idag. även lite mer :)

Sedan la jag in nya länkar här på bloggen med.

//Wizy

Av Louise - 17 juli 2008 01:41

Well. Nu kryper jag iallafall ner i sängen. Ska nog läsa några sidor i någon bok och iaf se på TV ett tag. Sedan ge grisar kvällsmat, sedan sova.

Måste smörja in fötterna också...

Med en storasyster som har egen fotvårds salong blir det lätt att man råkar ta hand om sina fötter bättre. hähä.

God natt iallafall läsare :)

//Wizy

<3

Av Louise - 17 juli 2008 01:37

How should I forget that night?

Vi lovade. Löften för livet. Det var ju så vi sa.

Av Louise - 17 juli 2008 01:12

Tjenare!!

WOH!

Så ligger man då alltså 7a på topp listan istället för plats 14 :D Yeah! ;)


//Wizy

Av Louise - 17 juli 2008 00:02

Igår kväll vid 20:30 gick jag och Emelie ut och träffades på min gård. Vi gick runt och typ letade efter en igelkott hon brukar mata. Vi hittade den inte. istället flummade vi vid gungorna på hennes gård o_O haha.
härligt. inte vart med henne på evigheter! 

Jag bjuder er på lite sommriga bilder istället för ego bilder/på mig och Emelie :D

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards