Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Louise - 6 juli 2008 14:58

Ser detta ut som jag?

Svara ärligt ;).

//wizy

Av Louise - 6 juli 2008 14:08

är jag & vire så lika att man kan tro att vi är systrar?
(vire till höger, jag till vänster)

svara gärna allihopa som läser detta! ;)

//Wizy

Av Louise - 6 juli 2008 13:46

Så inga missförstånd görs angående anorexia, men jag tycker inte det är värt att skriva en hel blogg om att man inte vill äta, sånt är skit löjligt. men jag har naturligtvis respekt för dom stackare som har/haft.
jag har själv en kompis som nog kommer få den diagnosen, men hon vill verkligen inte äta, det är så fruktansvärt jobbigt.

jag tog förövrigt en bild på mig för några dagar sedan, där man ser min kropp. själv tycker jag min kropp är helt perfekt!
mina vänner har alltid skritik att jag haft anoreia, främst en kille Johan var på mig otroooooligt angående det. tjatet gav resultat tillslut, tackar ;). Även fast det sved när ni aldrig lyssnade på mig.
men seriöst, vi duger. visst, jag ligger ofta och tittar på top Model och irreterar mig på att dom ska vara så pinsmala, nu för tiden har jag satt mig där med godis, hähä. jag gillar mig själv, det är bara så det är :).

Sedan har ni svårt att tro mig så lägger jag ut en bild på mig bara för några dagar sedan som sagt. :D

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards