Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Louise - 7 juli 2008 17:38

Tjenare.

alltså, vill någon vara snäll och ge mig en miljon? eller några miljoner t.o.m? snälla...

jag står inte ut med att ha marsvinen i mitt rum, det funkar inte. jag måste verkligen få bort massa saker, möblera om och få golvbur, ink gärna någon stående "burar". (sån här) - Och varför ska jag ha en stor liggandes bokhylle bur ("golvbur") och en stående? ;) Jo, om jag utökar marsvinsfronten har jag fortfarande fler burar, hähä. tack jag vet att jag är smart. hähä. men jag måste verkligen få ut grisarna. så fruktansvärt jobbigt att ha dom inne i mitt rum, massa spån och hö i sängen får jag alltid upp, bläh.

samtidigt ska vi ev måla om mitt rum i slutet av sommarn/sensommarn, så då får väl grisarna flytta till ett annat rum eller ev mormor. tur att hon bor med gångavstånd. :P - så varför sätta igång nu? ;P Nej jag får nog börja få ut dom lite i resten av lägenheten under dagarna. Det är naturligtvis rent hos dom, men jag kan inte ha hög musik eller någonting med dom i rummet, det hade jag iof aldrig med Maggan & Våfflan heller, men ändå! ;)

Och kanske fler grisar isåfall.... Nej jag får väl sluta drömma... ;P

//Wizy

Av Louise - 7 juli 2008 15:13

Jaha :) Nu har man då vart ute med Vire också. Härlig dag ändå.
Började med att flumma i badrummet med lite sjuka bilder, sedan ut och gungade på ett dagis som var stängt, hähä. bilder kommer på bilddagboken!

Av Louise - 7 juli 2008 13:02

Woh! Sommarn är här, och med sommaren kommer det soool vind & jorgubbaaaar! ;P


Gött!

Katarina kom hit med jordgubbar vi mumsade på.

Äter ni några jordgubbar i år?

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards