Alla inlägg den 25 juli 2008

-

Av Louise - 25 juli 2008 16:04

Skriv 7 personer som betyder något för dig.
Kopiera och lägg in på din blogg annars kommer din bästa vän överge dig!

Mamma

Thessan

Sofie (totxie)

Malin D

Malin

Johanna

Matilda

Av Louise - 25 juli 2008 13:59

Jag saknar er :)
Flera stycken, orkar inte nämna namn, det blir en hel drös!

Men ni är saknade :)
Vissa träffar jag ju snart förhoppningsvis, vissa aldrig. <3



Av Louise - 25 juli 2008 10:43

Mamma kommer hem idag. Äntligen! :)

Jag & Thessan har ju städat ilite i lägenheten, haha, undrar om mamma märker det och vad hon säger.
Annars idag vet jag inte vad som sker. Jag kanske tar ut marsvinen en sväng på gräsmattan och läser en bok :)

Fast inte gräsmattan på min gård, det är för många barn där. Kan ju inte ens gå ut utan huvudvärken pga dom. Jag tror det är dags att flytta till ny lgh...

Så jag får väl ta med grisarna & några hus eller nått och gå till någon annan gräsmatta. Det lockar inte men vafan ska man göra ;P
Haha.... ;)

//Wizy

Av Louise - 25 juli 2008 10:23

HAHA.

Ja jag kanske sitter inne på MSN hela dagarna. Ja, jag lägger ner timmar på min blogg & internet varje dag.
Men är det så att du tror att det är mitt liv kan du ju lägga dig någonstans och sova. Snällt sagt.

Jag har vänner från Göteborg, sthlm upp till Norge - fan heller att jag klagar.

Men du. Ska jag skaffa ett liv, så lär mig hur jag ska göra. just det... sooooooorrrryyyyy! du köpte ju ditt liv på Blocket.
Möter du mig arg vet jag att ni backar undan.

Jag ska leverera mina tankar & åsikter på bloggen. Och ingenting kommer få mi sluta.

Klart att ni är flera att hacka. Som om ni kan göra det ensamma? Jag hugger tillbaka, det vet ju alla. Ja, jag är kort - typ som din ***. ;)

Nu är ni väl lika mållösa som ett dåligt fotbollslag så jag ska sluta såga er ;>
Jag står för min åsikt, för det här är jag!


//Wizy

Av Louise - 25 juli 2008 10:20

Jaha. På måndag for vi iväg till Danmark då :)
Mamma, jag, Patrik, Malin & Hanna. Soft som fan!
Kameran ska ofc med. 


Sedan ser det ut att bli Värmland. Men hon (dom?) skulle tydligen ner hit då ändå så det blir inte av isf ju ;).

Nu ska jag återgå till musikmappen & ändra låt. ha det!

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards