Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Louise - 2 juli 2008 14:39

woh. fint väder som fan. borde ta ut grisarna lite men jag oooorkar inte!

igår såg ag en jätte söt katt, jättelik Nisse, fattades bara en prick. mager. fyfan. kel sjuk dock. efter en stunds gos försvann den.. nu efteråt ångrar jag att jag inte följa efter, det verkade som den ville visa mig någonting. så ska kila dit senare och se om det var något speciellt jag skulle se... kattungar eller någe.

såg nyss att ja, jag tror iaf det är en av mina grannars katt gick på baksidan. det har jag inte problem med dock, jätte fin och snläl katt. jag har mera problem med att katten såg fet ut. dräktig? nej det hoppas jag verkligen inte att den är. :O jag och mamma kommeterade ju det en gång, nu verkar den tjockare, men den är väl inte dräktig...? återstår att se. inte säker på att det är den dock. mycket katter i Göteborg, både hemlösa & ägda ;P.

nu ska jag kila ner med kameran till mormor. Katarina (min moster, haha) bad mig fotografera en buske i engelska parken, lite mystiskt att man vill ha kort på en buske, haha. men jag vill ju fota så.
sedan blir det väl hamnen en tur också tänkte jag, med kameran, ofc.

//Wizy

Av Louise - 2 juli 2008 14:36

hej!

efter några timmar i slottskogen idag så har jag fotograferat en hel del. bilder finns ute på min bilddagbok och fler är på gång. 
totxie har fått sina pingvin bilder hon ville att jag skulle ta :)

hojta till om jag ska fota nått dårå ;)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards