Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Louise - 20 juli 2008 20:33

Tjenare bloggläsarna!! :D

Vart vill jag komma med denna blogg?
Först är den ju till för att jag ska få ut känslor jag känner just då jag skriver. Glada, upprörda och sorgliga inlägg kommer därför finnas (och finns).
Samtidigt skulle jag gärna vilja ha en "vettigare" blogg. Jag menar, något mer intressant.

Det finns antagligen hundratals Mode bloggar. Även en hel del shopping bloggar... Och så finns det ju djurtokiga människor som bloggar om sina djur - vilket iof kan vara riktigt roligt att läsa om. Men i längden inte något jag bara vill läsa.

Resten då? Senaste tiden har det vart FRA, men om den lagen läggs ner, vad kommer här näst?
Jag kan säga såhär, jag är tacksam för att ingen utomstående ur Englas släkt skapat en blogg om henne.

Men vad ska man blogga om då?
Skejting? Kändisar? hiphop? Musik? - Jag kan inte fråga vad ni vill läsa om. För jag måste gilla att skriva om det och brinna för det för att komma någonstans.
Just nu skriver jag om mitt liv, mina känslor och mina åsikter. Så får vi se vart det leder i längden. :D

Fast visst hade det vart roligt att ligga 1:a och bli lite känd. Det är väl lite vad jag vill just nu om jag ska vara ärlig. Men ha det inte vart roligt att blogga hade jag ju aldrig gjort det. Så att bara bli "känd" tycker jag inte jag gör det för iallafall. Många tycker kanske det är sjukt att blogga så mycket som jag gör. ni kanske tycker jag är i en "blogg period", medans andra tjatar om att jag håller på att bli tonåring.

Om jag ska vara ärlig känner jag inte mycket skillnad mellan att vara ett barn och nybliven tonåring. Jo just det, folk i min ålder tycker saker är coola och blir helt märkesfixerade. Sheat, jag skiiiiiter i om jag har Cheap Monday eller vanliga Jeans på mig så länge dom är hela och jag tycker dom är snygga. ;) Fan, palla :P.
Men om ni vill tro att detta är för att jag komit in i tonåren. Eh, ja... visst. Keep dreaming, but it just a dream! ;)
Hellre skriva på datorn här än på ett papper, här kan jag mer titta tillbaka, jag kommer inte direkt råka slänga denhär, som om jag skulle råka slnga min dagbok...

Well, det här är jag. Det här är mitt tankesätt. Och det här är min blogg! =D

Som ni kommer märka är jag en tjej som gärna har lite förändringar ibland, inte för stora dock. Gärna olika färger, bilder osv. :)
Förslag på hur jag kanske vill ha bloggen? Hör av er =P.
Även om jag ska länka er blogg. Fast jag brukar länka dom vettigaste jag hittar direkt, om jag besöker den hyfsat ofta iaf ^^

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugsssssssssss =D

//Wizy

Av Louise - 20 juli 2008 00:16

Någon som har något bra tips på vad man kan fotografera?

I sommar har jag varit i slottskogen 2 gånger och fotograferat djuren. Nu har iof ena Gotlandsrusset fått ett litet föl jag hade kunnat försöka fotografera.

Jag har även vart ute och fotograferat hamnen.

Även en hel del naturbilder + blommbilder har jag hunnit med att fotografera i sommar.

Jag har fotograferat människor + regn. Jag har även fotograferat marsvinen en massor. Ja. Som sagt, jag har hunnit fotografera en hel del. Frågan är bara, vad ska jag fotografera nu då?

Om jag är hemma så sticker jag ev till Martins kalas (kusin) den 25:e. Om jag gör det så tar jag med kameran (OFC! Ute på landet, kan ju fotografera annat också! *s*), Katarina ville gärna ha bilder på det om jag kom. ^^ Så det är ju iallafll något, men om vi är bortresta så går det ju inte.

Men vad vill ni se mer av för bilder här på bloggen?
Det är verkligen tomt på bilder! :/ Alldeles för tomt!

//Wizy

Av Louise - 20 juli 2008 00:09

Meh, jag är fast i en el där jag vill hålla på massor med modellhästarna.
Grejen är det att jag nog behöver ett helt rum åt det. Och i vår 3:a - noway.
Kommer aldrig funka dehär! :P Hur fna ska jag bygga upp ett hel låtsas värld i mitt rum?

Grejen är såhär, jag samlar på Modellhästar (till prynad) och vill bygga upp en "herrgård" med stora hästhagar, 2 stall, ett stort hus, liten hundgård till någon hund, sedan vill jag ha detaljer i själva sakerna som möbler och rum i husen, helst porslin och sådant också, i stallet ska det vara sadelkammare med skottkärra, sadlar, träns osv.
Även på gården kommer det vara gårdshundar och även katter springandes lösa. Och när jag... - Ja, ni fatta poängen ;) 
Hade vart ett mysigt projekt. Får se om det blir av någon gång. Kanske när man fyller 18, eller om vi blir rika *suck*

//Wizy

Av Louise - 20 juli 2008 00:07

I am who I am so don't fucking try to chance me.

/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards