Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Louise - 12 juli 2008 23:59

På lördag ska jag hem till min storasyster.
Vi ska passa Hanna och Nikita tillsammans. Dvs en valp och en bebis, jag lär leka med Nicki mest om jag känner mig själv, haha :)

Åh, det är härligt att slippa ha hund men samtidigt ta hand om en ibland, och det är härligt att vara moster, och faster med. ;)

//Wizy

Av Louise - 12 juli 2008 23:58

Jag vill byta så mycket på min blogg just nu.
Textstilen, färgen, gash, i stort sätt allting. men nej, det orkar jag nog inte riktigt. jag borde isället fräscha upp min bilddagbok med alla bilder jag tog idag och från i.. vad blir det nu då? ah, någon gång i veckan sedan. mitt i allt blir jag senil, haha.

well, önskemål tas ju tacksamt emot.

//Wizy

Av Louise - 12 juli 2008 23:54

Haha, oj. Jag är på 78:e plats på "Mest aktiva bloggarna just nu", det var inget jag räknat med faktiskt, jag bara bloggar för att få ut känslorna :)
Kommentarer får jag inte många men vafan, dom kommer när dom kommer. hähä. ;)

Well, jag kommer bara högre & högre upp just nu. kanske är för jag kommenterar & läser andras bloggar mycket, då kikar dom väl in och tittar vad det är för något freak som sitter och skriver. =p

haha, ni får läsa mitt skitsnack om ni har lust, lite slöseri med tid då men... :p

Av Louise - 12 juli 2008 22:05

shuu! ;)

fin dag idag, hehe, först sova till typ 09.30, sedan softade jag typ hela dan, sedan åt jag tacos (som igår) och såg på Rädda Willy 3, sedan kom Malin med Hanna (Min storasyster & hennes 1 åriga dotter) :) dom var inne typ 10 min sedan stack dom ner till mormor och jag in i duschen och sedan gick jag också ner dit med kameran ofc.

fick några halv dåliga bilder, jag skulle viljat ta mer. jag känner verkligen mig inte nöjd med mina bilder, sällan dom blir så jätte bra... :P men dom duger bra. hehe.
bilder kommer komma upp på min bilddagbok imorgon.. jag pallar inte sitta och ladda upp just nu.

jag fick även 3 bilder på Liam av Niklas på Msn förut. Han är söt (Liam alltså) haha, kanske bifogar en bild senare, inte just nu =P. fan vad bilder jag har att ladda upp på bilddagboken... ;) Fast pajar datorn har jag min bdb att kopiera ifrån, Haha! - smart va?!
Niklas är förövrigt min storebrossa som inte bor hemma mer och Liam är hans son på några månader :) <3


det har regnat hela dan, mysiiigt. tog en jätte snygg bild på regnet inatt. bifogar den nedan :).

nu ska jag återgå till sängen och glo på Las Vegas! =D - en av mina favoritfilmer. <3

Ciao.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards