Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Louise - 5 juli 2008 18:12

Något som är väldigt roligt.
Men ibland riktigt segt också. -.-'

Jag funderar starkt på att sätta mig och börja göra kollage (heter det så?) istället för att ladda upp bild efer bild. Jag har typ 200 bilder som ska upp på bdb ikväll. vill försöka få med lite nya bilder som jag tänkte ta idag också ju. ;) - well, ibland är det hopplöst att vara fotogalen med stora bilder. =D

//Wizy

Av Louise - 5 juli 2008 18:11

Verkar bli Nordens Ark på lördag. Ser ut som det. Nice.
Om så blir så lovar jag bildbombning! =)

Ni får väl hojta till som vanligt om det är några djur eller någe ni vill att jag ska fota åt er. ;P

//Wizy

Av Louise - 5 juli 2008 18:10

Efter sådär 10 km och massa fotografier med udnerbara Vire så kände man att kvällen var lyckad. Tack Vire. Älskar dig massor vännen.

Bilder är som vanligt uppe på min bilddagbok. Har försökt att få med så många det går. Fler både från slottskogen och från hamnen är på väg. Det tar sin lilla tid.

Njut sålänge.
www.wizyy.bilddagboken.se/ får ni kolla på istället. ;)

//Wizy

Av Louise - 5 juli 2008 18:06

Jag är sååå less på folk! Jag HATAR det uttryket i övrigt "så" - så fejkat det låter! argh. men nu handalr det om folks jävla viktfobi.

seriöst, jag skiter väl i era kilon, jag älskar er som ni är, inte som låtsas modeller.
"jag måste gå ner"
Träna ni, men inte så överdrivt. herrergud. snälla.

senast idag faktiskt, en tjej på min msn (Som gått i min & vires klass) skrev
"Tjenare, är det Vire på bilden? Är hon lika fet än?"
(Jag & vire, polarn stog tillsammans på bilden)
Jag irreterat svarar att hon skulle gefan i att vara ytlig.
"det var ju en komplimang"

Komplimang? Att be mig säga "Ja Vire är tjock" t.ex, nu är inte Vire det, men iallafall... vafan?
Jag: "som jag ska kalla dig för nå jävla dvärgköttbulle!"
"jag är faan inte dvärg!"

Whatever... slutar ta skit iaf, är skitless på det. Vire vet om det i övrigt - jag tror inte hon skulle tat det som en komplimang om folk frågade!

//Wizy

Av Louise - 5 juli 2008 17:59

Veckans favorit klädsel: Mörkblåa Jeans med svart linne. ;) (fast det blev otroligt varmt, men otroligt snyggt).
Veckans nya låt: "Fuck Dig" (Sebastian Krantz)
Veckans diss låt: "Ta det till gata" (Antagonisten) - Diss. 
Veckans favorit låt: Gotta go my own way (High school musical 2).
Veckans favorit film: 8 mile & jönssonligan.
Veckans favoritcitat: Sitta på dass är tråkigt.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards