Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Louise - 18 juli 2008 21:02

Jag har inget att skriva om. Jag mår inget bra. Intressant va?
Imorgon ska jag vara med Thessan och passa Nicki & Hanna, men jag ångrade mig precis. Jag pallar verkligen inte. Jag mår INGET BRA!!!

Jag är trött, hängig, börjar bli förskyld å känner febern komma... ååååh. fyfannnnnnnnn!


//Wizy

Av Louise - 18 juli 2008 14:06

Tjenare (igen)

Dagens lista jag ska försöka pricka av är följande:

[ ] Gå ut och springa :)
[ ] Hälsa på mormor
[ ] Diska innan mamma kommer hem (suprice)
[ ]  Städa rummet
[ ] Städa marsvinsbur  
[ ]

Puss :)
Wish me good luck with this! =)

//Wizy

Av Louise - 18 juli 2008 13:45

Jag har enorm springlust. Jag är rastlös som fan! :D

Nu fixar jag mig sedan bar det ut och springa. TROTS att det regnar ute! Skit samma liksom. Det är inte precis att det åskar... hähä.

Ska ut och springa i slottskogen, satsar på bergen och springa runt ca 1 h & 30 min :) Jag börjar dock med att gå en liten bit för att värma upp, riktigt dum i huvudet är jag inte ;P

Tixy fick en chock när jag sa det. x)

//Wizy

Av Louise - 18 juli 2008 13:37

Hej =D

Jag tittade nyss upp mitt BMI, jag vet att jag går upp mer och mer och det plågar mig inte särskilt mycket. Jag börjar få trkigt på dagarna och funderar på att sätta igång och springa någon gång i veckan. Jag skulle gärna springa dagligen, det är faktiskt rätt roligt att springa. Lite hälsosam kan man ju vara, vem sa att man behövde skippa godis för att hålla vikten sedan? ;) Hm, är på gränsen till övervikt, fyfan vad sjukt. Jag & min härligt snygga kropp? Behövs bara lite muskler också, så får ni se upp killar ;)

Det hade ju vart roligt. Hahah, springa ikapp er och fånga er å hångla, Haha nej då ;D.


Men seriöst, jag tror jag sätter igång med springande 1 gång i veckan och sedan går jag ju nästan dagligen, skulle vilja ändra det till springning... Detta är INTE för att få perfekt kropp, för den har jag redan, utan mer för att få behålla den, även fast jag inte bryr mig om jag blir fetare :) - samtiidgt är det nyttigt så varför inte? ;) Får ju något att göra på dagarna med. Mesta tiden är jag ju ensam. vilket iof passar mig perfekt.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards