Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Louise - 27 juli 2008 21:42

Tjenare :)

Nu är man då klar inför morgon dagen - Danmark tillsammans med syrrans familj och mamma. 

Packat ner kläder i ryggsäcken, även kamera med batteri i + 2 extra batteri :)
Sedan lite annat grejs jag ska ha med (:

Sedan imorgon så ska jag duscha innan vi åker (dom hämtar oss 06:30). ^^

Så nu får ni inga blogginlägg på ett tag, men ni får försöka överleva! ;')
Hoppas Hanna är glad imorgon! :P

Ha det så bra allesammans! :)
Hugs!

//Wizy

Av Louise - 27 juli 2008 14:21

Denna bilden säger det mesta som jag vill ha sagt...



//Wizy

Av Louise - 27 juli 2008 14:15

HAHA :D

Bara blogg inlägg till min älskade familj. Hehe. Jag älskar er :P
Haha... Titta på bilden lääänge! ;)
(Förklaring för er som inte förstår; Min familj gillar inte chihuahuor men jag älskar Chihuahuor!)

En dag ska jag komma hem med 5 chihuahuor till er! ;)



//Wizy

Av Louise - 27 juli 2008 14:08

Hej igen :)

Nu har Thessan vart här en stund och hälsat på, hon gav mig kläder Malin köpte till mig igår - trevliga systrar jag har, köper kläder åt mig ^^ haha.

Iaf ena tunikan var lite tajt men det går nog bra ^^ Sedan fick jag tights av henne med ;P

Så ja, nu har man lite mer kläder iaf. När jag kommer hem sticker jag nog till stan (Vire, hänger du på? xD) och shoppar lite nya kläder :p.

Hejdå! (Jag skriver aldrig hejdå längre. Haha, känns så dumt!)

//Wizy

Av Louise - 27 juli 2008 10:50

Jag glömde ju berätta att Therese & A var här med Nicki igår :)

Var tvungen att skriva det ;P

haha!

//Wizy

Av Louise - 27 juli 2008 10:44

Jag snackade med massa killar på olika sajter. Vissa kom man bättre med, andra sämre överrens med.
Grejen är att igår blev det 5 killar på 1 timme att snacka med. Nu i efterhand kommer jag bara ihåg lite namn utan att veta vem av dom som hete det, *asg*

Hehe, inget raggande men massa skämt =p

+ lite tjafs med Malin D. synd... "/ men idag är nog skitet glömt ialalfall. så lägger inte ner tid på att sörja lite småtjafs :).

Nu ska jag övergå till att softa lite mera :)

Btw, hörde att Tixy kanske flyttar till Göteborg när hon börjar gymnasium ^^ Både Tixy & Totte börjar gymnasium nu ju ;)

Trött men ändå pigg & gla´ xD

//Wizy =p

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards