Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Louise - 13 juli 2008 17:32

Och jag kommer ha massa i framtiden. Jag ska träna agility med en hund, mer läxor (7an ju), börja rida & pyssla med musiken, Detta är ju intressen jag haft hela livet men aldrig kunnat göra ,så nu när drömmen blir sann känns det dumt att bara hoppa av mina planer så...

Sen ska jag hålla igång fotografering, vara med vänner & allt sånt samtidigt, hur ska jag kunna ta hand om marsvinen? Visst, dom kan vara runt omkring mig när jag gör läxor, men då fokuserar jag på marsvinen och inte läxor. Med andra ord kommer jag inte ha tid. Och jo jag borde tänkt på detta innan, men då var det i stort sätt omöjligt att kunna tänka på sånt eftersom massa hinder stog imellan, det såg inte ut att bli förren om många år.

Men sedan nu så märks det, tiden blir knapp och jag får snart dubbelt så mkt och göra. Och dom förtjänar så mycket mera så det känns rätt att sälja dom till ett bättre hem... :-/

Jag kan inte ge dom vad dom behöver, visst skötsel, men orken att ge dom all kärlek är borta.

Det är inte att jag inte vill ha kvar dom för det vill jag verkligen! Men jag klarar det inte. :( Vilket jag är jätte ledsen för.

Men jag vill att dom ska få vad dom förtjänar, så jag måste omplacera dom. Jag försöker ju ta ett bra beslut här och det känns bara elakt att ha kvar djur som inte får vad dom förtjänar.

Jag har pratat med min storasyster och hon ska fråga sin IRL kompis (som sedan innan har marsvin och haft många år) om hon vill köpa Maggie & Våfflan. :) Båda kommer kosta 200/250:- kronor styck.

Det är klart det gör ont men jag har haft det i baktanke ett tag nu och det känns som det är dags att ta ett eget beslut. Vi snackar om djur, marsvinen kommer stanna i mitt hjärta, i mitt liv finns ingen möjlighet att ha dom kvar.

Sally & Asta diskuterar jag med deras uppfödare om just nu, men även dom behöver nytt hem, om dom återkommer till Sandar eller något annat vet ajg inte ännu.

Sedan, om jag inte får sålt marsvinen (Och om jag ska sälja Asta & Sally och inte ge dom tillbaka till Sandra) så kommer Maggie & Våfflan säljas tillsammans, och Sally & asta tillsammans. Det är inte tal om att jag vill skilja dom åt + jag vill se bilder och sånt så jag vet att dom har det bra, får jag inte sålt marsvinen kommer jag sälja/ge dom till Eragons marsvinsomplaceringshem här i Göteborg - litar mycket på dom!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 17:26

...ett ställe dit dom flesta åker på sommaren. Själv pratade syrran med om vi skulle åka dit med Hanna. Jag verkliegn ser mig själv åka Farfarsbilar med Hanna, Sagoslottet osv. Det lockar inte, men öppnar någon i min klass (dom bor i stort sätt där allihopa) käften sedan så tänker jag fan säga att jag gör vad jag vill och att jag iallafall skiter i om folk gillar mig.
Vafan, öppna käften lite mer va? Det är småbarn närmare bestämt en 1 årng, som är mognare än er. :P

Well, iaf så lär jag väl åka dit om inte annat med någon kompis. Haha skulle vilja få med typ Kevin, har en känsla av att dom andra inte kommer våga åka en hel del... fast vågar jag? haha :P

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 17:23

shit, vad fult det blev på bloggen, haha, så kan det ju inte se ut. så jag blev tvungen att helt enkelt börja göra om.
Blev rätt vitt... men det funkar nog, om inte annat fixar jag det väl igen.


//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 12:38

well, igår kväll åskade det hos mig, och spöregnade, mys :)
hähä. åskade det hos er med?

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 12:35

Tjenare bloggläsarna.

Nu har jag även ändrat färger, bilder och allt möjligt på bloggen, nu får ni vara nöjda resten av sommaren.
Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 12:35

Tjenare bloggläsarna.

Nu har jag även ändrat färger, bilder och allt möjligt på bloggen, nu får ni vara nöjda resten av sommaren.
Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 12:35

Tjenare bloggläsarna.

Nu har jag även ändrat färger, bilder och allt möjligt på bloggen, nu får ni vara nöjda resten av sommaren.
Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 00:28

TAGIT SMÄRTSTILLANDE? Jag vet inte :)

BRUTIT ETT BEN? nej.

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 5 ST? nej.

HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR? Troligtvis inte.

GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? Nej.

SUPIT TILLS DU DÄCKAT? Nej.

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? Ja.

ÄTIT PAPPER? ja.

KYSST EN 30-ÅRING? nej!

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? Nesh.

KÖRT KLÄDPOKER? Ja.

TATUERAT DIG? Nää.

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? ah.

PUSSAT EN GRODA? nej.

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? nej :P

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? haha mm x)

SPYTT PÅ NÅGON? ne...

LYSSNAT PÅ HÅKAN? Håkan hellström? ja det har jag, något jag ångrar! Han suger.

CYKLAT I MOTVIND? japp.

HAFT TANDSTÄLLNING? nej.

GJORT NÅGON PÅ SMÄLLEN? nej.

FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? gröna x]

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Rmk - mina andetag

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? satt här typ, haha vilket liv :P

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? therese x]

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? coca cola. <3


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards