Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Louise - 15 juli 2008 18:04

Shuu :)

Idag var Liam på besök redan vid 14:00, sedan vid 14:30 stack jag på möte och var välä hemma vid 16:00, då var Liam kvar.
Stannade en liten stund, efter lite bilder och sådant så stack broder min och jobbade.

 
Haha, sista bilden är bara så bäst! Sådan far sådan son. ;)

Liam & Jennica åkte först vid 18:00, dvs nyss. Tog mina allra första bilder på Liam någonsin idag. Och han blir ett halvår på fredag, schysst faster jag är va? ;)

Well, det blev en hel del idag istället.
Vill ni se fler bilder än dom få jag har här i inllägget är ni som alltid välkommna in på min bilddagbok där jag heter "WizyY" med TVÅ Y.

 //Wizy

Av Louise - 15 juli 2008 12:36

Ny kategori.
"Veckans favoriter"

//Wizy

Av Louise - 15 juli 2008 12:33

Veckans favorit klädsel: Mörkgröna shorts med vit T-shirt.

Veckans nya låt: Bekk - Annelie

Veckans diss låt: (som jag dissar dvs) "Bekk - Annelie"

Veckans favorit låt: Eminem - When I'm gone.

Veckans favorit film: 8 mile :)

Veckans favoritcitat: "Jag är  bäst" x)

Av Louise - 15 juli 2008 12:28

Lagt till yttligare en kategori.
"Åsikter om ditt och datt" där mina åsikter om saker, som t.ex FRA lagen och sådant kommer ligga.

//Wizy

Av Louise - 15 juli 2008 12:20

Men ursäkta? Finns det inte en Laag som säger att man inte får sno bilder utan lov. Wow, jag är länkad från Google, söker man på "GRatis bilder" kommer man till mina bilder på Sally. Nej, det är inte lämpligt för dom har ni ingen rätt att kopiera.

Ska jag göra det super tråkiga nu då? sätta ett fult Stort © märke över hela bilden för att folk inte ska röra, och hur fina blir bilderna att visa upp då? Inte ett dugg. Jag skulle garanterat inte stå ut med att kolla på sådana bilder hur rolig bloggen än var. Men det är ju jag det och jag vet att vissa andra med tycker så...

Men sedan sa en person till mig "Man får skylla sig själv när man lägger ut bilder på internet" - Jo, jag valde att lägga upp dom, jo jag vet att det är en risk. Men vafan. Jag litar på att Svenska folket håller sig inom lagarna! Det är väl inget svårt att lära ungen att inte kopiera och använda bilderna på hemsidor som Stallet.se? Eller är det de?

Så ska jag sitta och leta på miljoner sidor för att kunna stämma folk som snor mina bilder? W00t...? Ja, orken till det finns verkligen där. absolut! :) - nej faktiskt inte. jag kan inte sitta här hela dagarna pga att några snor bilder - det går inte!

Lär ungarna att inte sno bilder så vi andra kan lägga upp dom utan att behöva leta reda på dom och stömma och skit, allt vore lättare om alla visste om att man inte snor bilder utan att fråga om lov!

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards