Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Men hur ska jag klara av att återvända...?

Av Louise - 14 juli 2008 18:49

Varför är det mig alla bråkar med?

Ja, nu fan ska jag prata om skolan.
Lågstadiet? Hm, varför minns jag bara att jag gick ENSAM på rasterna tills i 3an? Då jag var med 2 killar, E & O. Sedan flyttade O till Danmark och sedan blev jag & E ihop.
Samtidigt blev jag vän med Johanna, Natalia & Veronica. pga en lärare som tvingade ihop oss. Natalia & Johanna var med varandra varje dag medans jag & Veronica hade gått ensamma.
Men sedan när det tog slut med E, så kommer Veronica och dumpar mig, när det redan tagit slut ;s - för att hon var bli ihop med honom! Just då orkade jag inte bry mig om det, för jag älskade han ändå inte längre... Men det vara lltid så "Men tänk om han.." för att inte få mig att vara med honom. Irreterande läge. Tack för att vi iaf lyckats hålla ihop nu i 3 år, Vire (veronica), Jag, Natta (natalia) & Hanna (Johanna)!

Under denna tid blev vi 4 alltid trackade för att vara "töntar".

DET SOM HÄNT I 6AN:

Massor hände innan detta med Veronica...
Veronica som började hacka på mig och spred rykten, visst, tillslut blev vi vänner igen. men då hade hon suttit och rpatat skit om att jag var störd och allting efter ett gräl.

Sedan varje gång jag kom till skolan var det bara massa frågor "Vart har du varit?"
Jag fattar inte ens varför ni orkade fråga varför jag aldrig var i skolan, det förstår ni väl själva?!

Som Tim, när han läste upp dikten, dock i början av 6an, men det sitter kvar som det vore igår. Ryktena från Vire plågar mig fortarande, som om hon spridit dom idag, allas frågor vart jag var osv, det sitter kvar. Fattar ni inte hur ont jag hade psysiskt när ni höll på?

Jag spottar ut ordet MOBBNING nu. det är fan sjukt.
Ni sa hela tiden att ni ville mitt bästa till lärarna, isåfall, varför kollade ni på varandra och drog er undan när jag inte ville prata om det? Just det, ni tycker väl jag är jätte skum.
Vanessa t.ex skrev i sin bdb att jag ser deprimerad ut, visst, vafan, jag var deprimerad... på grund av er 6A! Jag mår inte bra och klarar inte av detta längre. Inte konstigt att jag började skolka när alla vände ryggen till.

Och den kvällen då dom 2 jag håller anonyma höll på att putta in mig i staketet, fan fatta, jag kan inte ens tänka på det utan att få tårar i ögonen. Ni förstörde inte en dag, ni krossade en människa och tog hennes livslust och förstörde hennes liv. Det är oförlåtligt! Och att ni nekar det gör ju det bara mer sjukt.

Alla slag och knuffar, alla gånger ni käftat emot, tagit mina sudd pennor osv, fatta vilken skada ni gjort. Ni har förstört mig!

Av någon sjuk andledning är det alltid, alltid, alltid mig det handlar om? Varför är det alltid mig ryktena handlar om?
Ovän med Zonia nu också, eller, var vi ens vänner? Det var väl bara ett spel. Jo, jag är sur. Att få kommentarer som "tönt" och att ni bara kastar ur er era kommentarer det får mig riktigt lack.
Samtidigt tack, för detta gör mig starkare.

Jag ville bara få ur mig domma känslor bara min älskade mamma vet om. Bara mamma och tanten på BUP. Jag ville aldrig berätta för er nära & kära för jag skämdes väl lite över det. Än idag kommer jag nog aldrig stolt kunna säga vilken skola jag går i, eller prata om skoldagarna. Jag blir inte upprörd för att ni pratar om det, utan för alla minnen som dyker upp innan för näthinnan. Fan, jag orkar inte mer skit.

Ni kanske inte tror på mig men jag tror på mig själv, jag kommer börja med musiken, men aldrig sluta.
Ska känna ruset, men aldrig se slutet!

Just nu känner jag dock ångest, jag vet inte om jag någonsin kllarar att återgå till den skolan...

Jo visst, ny klass, men alla minnen finns kvar och kommer alltid göra.

Tack för att ni kämpade er enda hit, det känns! :')

//Wizy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards