Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Test. ;P

Av Louise - 14 juli 2008 20:06

Tönt

Jag har blivit instängd på toaletten

Jag har blivit dassad

Jag har glasögon

Jag har byxorna över naveln

Jag har blivit kallad tönt

Jag har bra betyg

Jag har tandställning

Jag tänker inte mycket på mitt utseende

Jag har mindre än 2 kompisar

Jag tycker shack är roligt

Totalt: 2

Fjortis

Mitt utseende är mitt liv

Jag använder brunkräm/brun utan sol året om

Folk har kallat mig korkad

Folk har kallat mig fjortis

Jag lyssnar på remixade babyröster (ibland!)

Jag är blond

Jag tycker att jag är snygg

Jag festar varje helg

Jag röker

Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör

Jag är dålig på grammatik

Totalt: 5½

Emo-kid

Jag lyssnar på emo

Jag är piercad

Jag har svart hår

Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter

Jag gråter ofta

Jag skär mig/har skurit mig

Jag vet vad sXe står för

Jag har snelugg

Jag spelar i ett band

Jag använder kajal/eyeliner

Jag har blivit kallad emo

Totalt: 5

Brat

Nästan alla mina kläder är märkeskläder

Jag använder mycket hårgelé

Jag tar aldrig bussen

Pappa betalar

Jag åker utomlands varje år

Jag spelar golf

Jag har blivit kallad snobb/brat

Jag har blivit kallad korkad

Jag posar på mitt klassfoto

Jag är solbränd året om

Jag äter på resturang varje vecka

Totalt: 1


Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag

Jag använder stora munktröjor

Jag har häng

Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet

Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"

Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen

Jag lyssnar på hip-hop

Jag har slagit ner någon

Jag har hamnat i bråk med polisen

Jag hamnar ofta i bråk

Totalt: 5

Datanörd

Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg

Jag skriver cya istället för see ou

Jag spelar WoW

Jag spelar något annat spel online

Jag säger lol, brb och omg IRL

Jag är inne på datorn varje dag

Jag är i level 60 eller mer på WoW

Jag vet vad roflmao betyder

Jag är nästan aldrig ute

Jag har mörka ringar under ögonen

Jag sitter uppe sent och spelar data

Totalt: 6

Reslutat:Datornörd!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards