Alla inlägg under juli 2008

Av Louise - 13 juli 2008 12:35

Tjenare bloggläsarna.

Nu har jag även ändrat färger, bilder och allt möjligt på bloggen, nu får ni vara nöjda resten av sommaren.
Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 12:35

Tjenare bloggläsarna.

Nu har jag även ändrat färger, bilder och allt möjligt på bloggen, nu får ni vara nöjda resten av sommaren.
Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 12:35

Tjenare bloggläsarna.

Nu har jag även ändrat färger, bilder och allt möjligt på bloggen, nu får ni vara nöjda resten av sommaren.
Hoppas ni har det fint i sommarvärmen!

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 00:28

TAGIT SMÄRTSTILLANDE? Jag vet inte :)

BRUTIT ETT BEN? nej.

HAFT SAMLAG MED MER ÄN 5 ST? nej.

HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR? Troligtvis inte.

GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? Nej.

SUPIT TILLS DU DÄCKAT? Nej.

ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? Ja.

ÄTIT PAPPER? ja.

KYSST EN 30-ÅRING? nej!

HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? Nesh.

KÖRT KLÄDPOKER? Ja.

TATUERAT DIG? Nää.

BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? ah.

PUSSAT EN GRODA? nej.

HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? nej :P

SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? haha mm x)

SPYTT PÅ NÅGON? ne...

LYSSNAT PÅ HÅKAN? Håkan hellström? ja det har jag, något jag ångrar! Han suger.

CYKLAT I MOTVIND? japp.

HAFT TANDSTÄLLNING? nej.

GJORT NÅGON PÅ SMÄLLEN? nej.

FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? gröna x]

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Rmk - mina andetag

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? satt här typ, haha vilket liv :P

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? therese x]

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? coca cola. <3


//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 00:25

Drömmer jag eller?
Nu hittar jag inte alls bloggen på "De mest aktiva" wtf?

Av Louise - 13 juli 2008 00:13

Snart kommer Natalia hem från Polen. Den 19:e, då ska det väl bli tjejkväll vad jag hört ;)
Ska bli skötn & träffa dig, saknat dig. <3

över ett år sedan jag träffade henne, så man skäms ju. bor ju i samma stad, bara varsin del...

fan skulle du flytta för? <3

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 00:11

Fyfan. jag trodde du had emognat, men det var väl bara ett jävla spel som alltid? som alla andra gånger du sårat mig jävligt djupt?
well, jag orkar inte ta mer skit, det var kul att vara med dig ett tag, nu är det bara plågsamt.

//Wizy

Av Louise - 13 juli 2008 00:08

Bara för du inte alltid ser mina tårar betyder det inte att jag inte gråter...
Bara för mina läppar ler jag ej alltid lycklig är...

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards