Alla inlägg under juli 2008

Av Louise - 17 juli 2008 01:41

Well. Nu kryper jag iallafall ner i sängen. Ska nog läsa några sidor i någon bok och iaf se på TV ett tag. Sedan ge grisar kvällsmat, sedan sova.

Måste smörja in fötterna också...

Med en storasyster som har egen fotvårds salong blir det lätt att man råkar ta hand om sina fötter bättre. hähä.

God natt iallafall läsare :)

//Wizy

<3

Av Louise - 17 juli 2008 01:37

How should I forget that night?

Vi lovade. Löften för livet. Det var ju så vi sa.

Av Louise - 17 juli 2008 01:12

Tjenare!!

WOH!

Så ligger man då alltså 7a på topp listan istället för plats 14 :D Yeah! ;)


//Wizy

Av Louise - 17 juli 2008 00:02

Igår kväll vid 20:30 gick jag och Emelie ut och träffades på min gård. Vi gick runt och typ letade efter en igelkott hon brukar mata. Vi hittade den inte. istället flummade vi vid gungorna på hennes gård o_O haha.
härligt. inte vart med henne på evigheter! 

Jag bjuder er på lite sommriga bilder istället för ego bilder/på mig och Emelie :D

Av Louise - 16 juli 2008 23:45

Days are okey, sometimes really good
The nights is worst
Crying and can't sleep
Wake up and feel alonge

Life never be the same again

Av Louise - 16 juli 2008 23:39

Det fetmarkerade är Wizy's favorit meningar =D

"Inget är som det ska, jag undrar varför,
folk lämnar sina liv, jag undrar varför
jag förstår att dem har haft det jävligt jobbigt,
men varför försöker ingen hjälpa sin kompis ?
Jag har vänner, jag har familj.
men tänk på dem som inte har nån att vända sig till
vad ska dem göra när mörkret kommer tätare,
när alla bara går o när ingen finns, säg det!
det är förjävligt, vilken värld som vi lever i,
försök o se det goda, ja försök o se mer positivt
Kämpa vidare, låt ingen trycka ner dig,
för inne i ditt hjärta är det nån som alltid ser dig

när hoppet är borta o du inte kan få luft.
tänk på din framtid, även om att det är tufft.
Du kommer bli nått, det blir vi alla
fortsätt vandra framåt och vägra att falla
det kommer gå bra, det kommer ordna sig
jag vet vad jag talar om så lita på mig,
ge inte upp, du har mkt kvar att ge
Det är inte ditt fel om ingen annan ser,
din insida av guld, ett hjärta av rubin
lyssna ej på andra, du vet att du är fin

du duger som du är, finns bara en av dig unik
tänk efter litegrann, detär ganska specifikt
så gör det för alla stackare, som aldrig hörs
som behöver och vill ha hjälp, men aldrig törs
sträck ut en hand, ta tag i hela livet
vakna upp o se, det finns många fler som lider.
Smärtan, när man inte kan andas,
det känns i hjärtat, men skit samma.
klarar du av livet så klarar du allting.
jag väntar på att vinden ska vända,
men det finns ingen vind
"


//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 23:37

Utanpå tror ni att jag är så glad,
men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag,
ni ser hur jag skrattar, ni ser hur jag ler,
men inuti min kropp så orkar jag inte mer."
(Sofijah - Som ett litet barn).

Jo, jag orkar mer. Det måste jag göra. Ska samla mer mod och försöka klara mig igenom skitet iallafall.

I'll keep fighting to the day I'll die, but sometimes, like now, I just want to give up. But I have reason to not do it, so now I keep fighting to the end, and the end isn't close there I am right now. Wish me goodluck, I'm gonna be myself all way :).
[©Wizy]

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 23:29

Mitt liv börjar rasa. Och det är som innan pågrund av er jävlar.
Fan, jag förstår att det går rykten om mig, men vafan! :'s hur orkar ni hålla på? Nämner inga namn nu. Men jag vet att Du började med alltesammans, och att ni andra bara försöker försvara henne. Varför? För jag råkade äga ut henne kraftigt, så kommer ni andra? Fan vad ni skämmer ut henne, kan hon inte försvara sig själv ska hon inte hacka på andra heller!

Jävla sjukt system vi har i världen. Idealet är långt från vart det borde. Världen är sjukare och sjukare för var dag som går.

"Du kolalr ner på mig och jag känner hur du spottar
Allting du en gång var, det var fan på låtsas"

- Fuck you all. I'm tired of take your shit everytime you haft to blame someone. You just said that I have boring so I lied to you, omg, It was you whos lying to me. Fucking idiot.
Never take shit about me again, understand?!

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards