Alla inlägg under juli 2008

Av Louise - 20 juli 2008 00:16

Någon som har något bra tips på vad man kan fotografera?

I sommar har jag varit i slottskogen 2 gånger och fotograferat djuren. Nu har iof ena Gotlandsrusset fått ett litet föl jag hade kunnat försöka fotografera.

Jag har även vart ute och fotograferat hamnen.

Även en hel del naturbilder + blommbilder har jag hunnit med att fotografera i sommar.

Jag har fotograferat människor + regn. Jag har även fotograferat marsvinen en massor. Ja. Som sagt, jag har hunnit fotografera en hel del. Frågan är bara, vad ska jag fotografera nu då?

Om jag är hemma så sticker jag ev till Martins kalas (kusin) den 25:e. Om jag gör det så tar jag med kameran (OFC! Ute på landet, kan ju fotografera annat också! *s*), Katarina ville gärna ha bilder på det om jag kom. ^^ Så det är ju iallafll något, men om vi är bortresta så går det ju inte.

Men vad vill ni se mer av för bilder här på bloggen?
Det är verkligen tomt på bilder! :/ Alldeles för tomt!

//Wizy

Av Louise - 20 juli 2008 00:09

Meh, jag är fast i en el där jag vill hålla på massor med modellhästarna.
Grejen är det att jag nog behöver ett helt rum åt det. Och i vår 3:a - noway.
Kommer aldrig funka dehär! :P Hur fna ska jag bygga upp ett hel låtsas värld i mitt rum?

Grejen är såhär, jag samlar på Modellhästar (till prynad) och vill bygga upp en "herrgård" med stora hästhagar, 2 stall, ett stort hus, liten hundgård till någon hund, sedan vill jag ha detaljer i själva sakerna som möbler och rum i husen, helst porslin och sådant också, i stallet ska det vara sadelkammare med skottkärra, sadlar, träns osv.
Även på gården kommer det vara gårdshundar och även katter springandes lösa. Och när jag... - Ja, ni fatta poängen ;) 
Hade vart ett mysigt projekt. Får se om det blir av någon gång. Kanske när man fyller 18, eller om vi blir rika *suck*

//Wizy

Av Louise - 20 juli 2008 00:07

I am who I am so don't fucking try to chance me.

/Wizy

Av Louise - 19 juli 2008 23:40

Hej igen! (ännu närmare midnatt).

Hm :)
Jag har ju haft mörkblont (naturligt) och även ljus blont hår. Nu vill jag dock ha någon ny färg.

Efter att spanat lite på Nonnes fin fina frisyrer som hon lyckas ha hela tiden så har jag bestämt mig för att jag ANTAGLIGEN vill ha Svart hår med blonda slingor :).

Om det blir lyckat med svart hår kanske jag bara tar annan färg på slingorna senare. ^^'
 

Eftersom bloggen just nu är lite bråkig fick jag bara med denna bild, det är jag för några dagar sedan.

Klippa det kortare, till axlarna (liite längre kanske) snelugg över ena ögat en liten bit och svart hår med blonda slingor :)

Vad tror ni? Skulle det passa mig?

Av Louise - 19 juli 2008 23:37

Tjohej! Snart är det midnatt (:

Sitter och snackar med Sandra. Först skulle jag sova, efter 30 min var jag tbx. Sedan gick jag igen, sen hon ba "inte somnat eller?" xD och så skulle jag sova för typ 4:e gången, well, i'm still here... ;)

Malin D sitter och typ skrattar halvt ihjäl sig åt att jag är "jätte populär" - vi gick dock precis in i en vettigare hårdiskution ;P

På tal om hår så frågade Hanna precis om jag skulle färga håret grönt nästa gång, hähä, nej tack :P jag passar inte i den färgen.

Hahah tack xD ni lyser upp min kväll x) <3

//Wizy - Lika IQ befriad som alltid =d HAHa :D

Av Louise - 19 juli 2008 13:30

G som i Glocalnet

Ica focus, Munkebäck, Göteborg

En man i kön ~25 ser att man får en Magnus Uggla-skiva då man köper Expressen.
Mannen (på bred norrländska): Haha, nu har Uggla sänkt sig så lågt att han följer med tidningen.
Kort tystnad.
Mannen: Fast det är klart, han har väl aldrig varit mycket högre än så.

Cred: Sophia Beijer

Av Louise - 19 juli 2008 13:19

La till en till kategori. "Humor" kommer lägga upp lite smått & blandat där! ;) Hahaha =D

//Wizy

Av Louise - 19 juli 2008 13:15

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Mamma köpte en sopborste idag. Well, när vi kommer hem och packar upp den så visar det sig att den är ihopfälldbar. Hahaha, ni skulle sett mammas min!

Först jätte mycket babbel om hur den "ska se ut när den ser ut så där i förpacknignen" sedan helt knäpp tyst chockad stirrad ;P. haha, nu iefterhand kommer man på en kill"kompis" uttryck "Sitt ner och tig som en lyktstolpe" - Tja, det var väl det mamma gjorde ;P.
HAHAHA fyfan vad jag skrattade! Så satte jag ihop den, Hahaah.... ihopfälldbar! *asg*

Jag kan inte sluta skratta! ;) fan vad bäst. haha. xD

Vart med om något liknande någon gång?


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards