Alla inlägg under juli 2008

Av Louise - 16 juli 2008 11:35

Dessa konsärer vill jag gå på 2008:

18 Juli. Sebastian Krantz. I trollhättan. Följa med? <3

20 Juli, Rixfm festivalen i Trollhättan, följa med? <3

13 Augusti, Rixfm festivalen i Göteborg :D Följa med? <3

12 Augusti - Sebastian Krantz i Göteborg. Följa med? <3

23 Augusti - Sebastian Krantz i Borås. Följa med? <3

Jag vill på konsäär! ;)

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 11:08

I know you feel'd alone
I know that you miss love
To have someone there.

They lefted you to rutten in the shadows in your room
I know it's hard
But be yourself and never give up
And I promise
Soon it's over.

It's a demon in your head
But baby, remember
You'll worth so much more
I'm not there now but I'm by your side.

© Wizy

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 11:05

Maybe not today
Maybe not tomorrow
But I promise, yo'll be OK!

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 01:50

Alltså, jag har verkligen varit en glad tjej länge. Men ibland faller jag tillbaka. Och jag kan inte prata om det med familj, sällan vänner heller. Jag kan bara skriva om det. Och har jag en blogg kan jag väl likaväl använda den till att skriva allting i den? Så, jag gör det.
Alla leenden på denna blogg kommer vara äkta. Alla tårar på denna blogg kommer vara äkta. Before I just wanted to die, now I don't wanted anything else then sleep one night without nightmare's. Ja, det är sant. Jag har fått mardrömmar. Om vaddå? Massa skit.
Jag höll på att pissa på mig i morse xD Mamma skrek i drömmen, det var en råtta i vår lägenhet. Plötsligt hade vi ett råttbo i vår lägenhet. Det var äckligt. Plötsligt bet den mig i foten, mamma som stog på sängen skrek "akta råttan" samtidigt, jag föll ned med röven i tvättkorgen som stog förbi och vips så var hela jävla drömmen över och jag vaknade halvt död av skräckt. Fan vad rädd jag är för råttor! -.-'
Värsta drömmen på länge.

Idag var min kompis värsta depp. Jag försökte pigga upp henne med att skriva att jag dansade med en skurmopp, vid närmare eftertanke var det ett jävligt dåligt skämt och hon blev väl mest glad över att jag försökte... Duktig Wizy, du försöker iallafall... Sometimes i'm just sorry of being who I am. What should I say? That I'm happy, cause I'm not, not right now.
I'm pretty happy, but sometimes my life is dark. Like tonight.

Well... goodbye for now then.

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 01:35

I love to walking in the rain if I'm sad cause nobody know's that I'm crying then.

Can youtrying to not knock me down?
Cause it's pretty hard to be with you
You always said that I was your friend

My heart bleeding right now
My tears falling down
Can't you see it my friend?

So why call you friend
And then don't
Understand that my heart bleeding
Understand that my tears is falling down every secund i'm alone?
I'm lost without you.

Yeh, you heard.
Without you I'm just a lost caus(case?)!

©Wizy

/Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 01:26

Jag kommer på mig med att le ett falskt leende ibland, förlåt. Det var inte meningen att det skulle gå så långt. Det var inte meningen att jag skulle bli deprimerad, ensam och trasig. Jag ser oftast mörker, men jag är evigt tacksam för att jag äntligen börjar hitta ut. Bara liten bit kvar och jag är framme vid horizonten. Ser ljuset men ibland orkar jag bara inte krypa dit så jag stannar, då blir jag deppig, men jag lovar, jag ska ta mig dit. Igen. Jag lovar.

Förlåt för jag inte kommer fram och söker tröst
Förlåt för att jag inte säger att någonting är fel
Förlåt för att jag känner mig otroligt ledsen & värdelös ibland
Men jag försöker bli glad
Jag försöker le
Jag försöker se livets ljusa sidor.
Men det är svårt.

Vännerna är guldvärda.
Gråter när jag gråter
Skrattar när jag skrattar
Ord kan aldrig beskriva
Men jag älskar er <3


//Wizy

Av Louise - 15 juli 2008 18:04

Shuu :)

Idag var Liam på besök redan vid 14:00, sedan vid 14:30 stack jag på möte och var välä hemma vid 16:00, då var Liam kvar.
Stannade en liten stund, efter lite bilder och sådant så stack broder min och jobbade.

 
Haha, sista bilden är bara så bäst! Sådan far sådan son. ;)

Liam & Jennica åkte först vid 18:00, dvs nyss. Tog mina allra första bilder på Liam någonsin idag. Och han blir ett halvår på fredag, schysst faster jag är va? ;)

Well, det blev en hel del idag istället.
Vill ni se fler bilder än dom få jag har här i inllägget är ni som alltid välkommna in på min bilddagbok där jag heter "WizyY" med TVÅ Y.

 //Wizy

Av Louise - 15 juli 2008 12:36

Ny kategori.
"Veckans favoriter"

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards