Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 1 augusti 2008 09:49

5 planer jag har med mitt liv:

* Skriva en bok
* Gå ur skolan
* Börja spela in musik
* Flytta utomlands
* Skaffa ett hus med stor tomt. ;)

5 yrken jag kan tänka mig:
Artist
Journalist
Ridlärare
Förtidspansionerad ;P
Fotograf.

5 saker jag vill göra idag:
Skriva fler sidor på boken
Städa marsvinsburen
Se på film
Gosa med några marsvin

5 saker jag vill göra i år:
Skriva klart min bok
Börja på en till bok
Fotografera fler bilder :)
Bli bäst... eller... err... det är jag ju redan xD

Av Louise - 1 augusti 2008 09:25

...ett citat som jag läste ;P hello by the way. (btw).

Är det sant? Dom mesta, liksom artster jag lyssnar på också rappar om sitt dåliga liv t.ex "Folk kollar snett som om dom vore skelögda" rader. Ändå blir jag inte deppad över att höra ledsna låtar.
Så det kanske är sant? Dom med dålig uppväxt & dåligt liv börjar oftast rappa.

Jag skulle vilja bli något med glada hiphop texter... vi får se hur det blir med den saken.

Fuck era tankar om mig :) Jag kan stå rak & kolla mig i spegelbilden med huvudet högt och stolt blick, gör du det?

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 03:43

Ser så ut. Funderar på att dra med mig antingen mamma eller någon kompis till marsvinsutställningarna på Lilla Edet och fotografera marsvinen där. eftersom det inte blir Värmland idag iallafall så är jag ju hemma.

Vi får se :) beror på om någon vill följa med. jag tänker inte åka dit själv...

För er som inte är insatta snackar jag om marsvins utställningar i Lilla Edet!

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 03:20

Jaha. Då klarade man att sitta uppe till 03:00, jag chansar på 05:00 nu. :P
Detta går ju bra.

Som den nattuggla jag är är detta jätte lätt. Tror jag ska in lite och titta om någon är aktiv på Nattsudd.
Sitter och snackar med Sandra på MSN Också. Uppfödaren jag köpte Sally & Asta av :)

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:53

Tjenare för typ 7:e gången i natt. ^^

Tog en mer vettig titel nu:

"Skinny isn't perfect, you are perfect like you are so stop starve yourself!"
Sant ju ;) Man blir inte perfekt för att man är smal utan man är perefkt som man är. Så sluta svälta er själva & fokusera på dom delarna ni igentligen gillar.

Btw, inte riktat mot någon särskild, det är bara min åsikt om att svälta sig själv :p

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:27

Till er som nu är så frustrerat fixerade vid att vara smala

Svarta & mörka kläder gör dig tjock
Ljusa & vita kläder gör dig smal ;)

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:12

Tanken slog mig för en timme sedan. När en killkompis frågade "Vem fan är Nattah?"

Ja, vem är Nattah? Min bästis. Den sköna tjejen man kunde ha roligt med och glömma problemen med. Hon som var med och grundade gänget. Gänget då vi bara var 4 stycken. Nattah, Hanna, Vire & jag.
Tiden gick och vi blev bra vänner.

I 4an vi alla kommer ihåg syslöjdslektionerna. Hur vi avskydde dom :P sedan en dag ramlade Nattah på stolen, lite fniss blev det. Sedan nästa vecka ramlade Hanna också av stolen. Sedan efter typ 2 veckor flög VIre av stolen, det var roligast för hon var verkligen ett med stolen. Vi skrattade så vi grät! Vi satt seriöst och tjöt av skratt. Alla bad oss hålla käften och vi kunde inte sluta skratta. Vire blev skitsur men våra tårar bara forsade. Jag skrattar fortfarande åt det ibland..

Eller i matsalen, vi var flummiga alla utan Vire. satt i ett eget bord som alltid, vi körde vårt race, dom fick säga vad fan dom ville, vi brydde oss inte. Hur vi skrattade som fan i matsalen för att Nattah kastade ut drickan på golvet tror jag det var. Så skrattade vi åt det som fan när Vire inte såg det roliga i det jätte komiska (enligt oss). Sedan skulle Hanna dricka mjölk men spottade ut det på bordet över sin bricka. Då skrattade vi redan ännu mera, men det blev värre när Vire vrålade "MIN MAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" xD DÅ skrattae vi ihjäl oss :P 
Vi kröp istort sätt ut från bamban av skratt. *asg*
Vire var helt knäckt "MIN MAT!!!" hAHAHA :P

Fan, jag önskar det vore så fortfarande. Din flytt fick gänget att krossas Nattah... </3
Kevin & Matilda är ju med nu. Och Emelie & Sofia är ju i stort sätt också med i gänget. :P
Men jag skanar att kunna flumma med er tillsammans Nattah & Hanna...

2005 - 2008 & många fler år tillsammans, Johanna, Natalia & Wizy, vi ska klara oss genom skitet. Tillsammans.

Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden till då vi iallafall kunde skratta åt motgångarna och orden.

Hur är gänget nu då?
Jo, Nattah bor på andra sidan Göteborg typ & bytte skola i 5an & har jag inte träffat på 1 år, Hanna har jag inte träffat sedan vi slutade 6an, Vire och jag bråkar hela tiden och är inte längre som systrar. Vi är knappt vänner.
Emelie, Sofia, Matilda & Kevin har jag inte känt lika länge, men ni betyder också <3

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:07

Jag och Malin är tydligen typ... "ovänner".
Jag tycker seriöst inte jag är kaxig. Jag är bara ärlig?

Jag kan inte hjäpa att alla tondöva gillar Nanne Grönvall. Hon är inte bra. Skitet får en att få huvudvärk, texterna är vimsiga, hon är flummig och hon skriker i mic? Och ni frågar varför jag inte gillar att lyssna på hennes musik? Men allvarligt?

Och att jag frågade Malin varför hon gillade Nanne lackade hon direkt ur ;) well... vad ska jag säga? haha.

Du får gärna ha mig blockad Malin :)
Men jag börjar lessna på att komma tillbkaa till dig hela tiden.
2005 - 2008, och jag litade på många år till med dig. Men isåfall, varför känner jag denna smärta varje gång och varför, varför är det bara du som krossar mitt hjärta?

Fine... vill du mista mig så får du väl göra det då. det lider ju inte jag mycket av :)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards