Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Louise - 19 augusti 2008 22:28

Allt känns ju jätte bra just nu, inte ett dugg.
Och Inte mår jag bättre av att jag är snorig & att febern börjar komma. Men det är bra, då får jag iallafall ligga i min säng och låta dagarna glida förbi - det är jag ju mästare på...

Nu ska jag krypa upp i soffan med flingor & se Tv, jag vet inte om jag återkommer till datorn mer idag.
Men om inte, sov gott allesammans!

/Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 22:20

I'm sorry for being the fool,
and I'm sorry for not knowing better
Sorry for wasting your time
And I'm sorry for my dead head
I'm sorry over to say that I'm sorry all the time
And I'm sorry you don't understand me
I'm sorry of being the reason to you to cry
And I'm sorry over saying that things
I'm sorry for not being the best friend in the world
And I'm sorry for all problems I create
I'm sorry for giving you reason to hate me
And I'm sorry for being so bad
You don't haft to forgive me
Because I understand that your not care about my feelings
But I want you to know
All the words I ever say to you was true.
Can you say the same?

© Wizy
//Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 22:04

Jag är JÄVLIGT förvirrad just nu... Vad gjorde jag dig igentligen? FAN DROPPEN JU!
Försg bråkar vi som fan och jag tröttnar på det, så jag vill att vi inte snackar på några veckor, och vafan är det du gör när jag efter dom veckor börjar skriva, jo, du vågar inte snacka med mig för "du vill inte såra mig."

Visst, som bästis kanske jag skulle gjort jävligt mycket mera, jag vet. Och jag borde kanske inte stuckit, men jag var fan rädd om dig. Rädd för att dra ner dig i det djupaste.
Det var du & jag, vet du hur mycket jag försvarade dig genom åren? 3 år, betydde det inte ett skit för dig eller?
Du pratade skit om andra bakom ryggne på dom med mig, och jag misstänkte att du gjorde det om mig med. Jag hade väl antagligen rätt... En lögnare, är det vad du är? Ja, tydligen. Mycket besviken.

Så när S**** sticker & lämnar mig ensam, då går du med henne UTAN att jag gör något mot DIG? Jag & S***** bråkade ja, men vafan sticker du med henne för? Kanske insåg ni att ni inte kunde krossa mig var & en försig, så ni slog er tillsammans och dödade istället min själ.
Först tar du bort mig på BDB & blockerar mig där, sedan blockerar du mig på msn, slutar svara på sms & tele.

När jag ringde ikväll var din ursäkt att du inte visste vem det var (jag hade dolt), jag satt där förbannad och sa "Det vet du visst det". Men vafan? Jag sa "Wizy, säger det namnet dig någonting eller?" - Jag hade kunnat skrika det, men jag sa det lungt. Jag brusade inte upp, som jag borde gjort. Men du kunde inet ens en lögn, du sa genomskinligt att du inte kunde prata. Vet du hur jävla gånger jag sagt att du är underbar?
Come on bitch, I hate you, so what you gonna do? Cry? Oh! Bitch. Why are you still alive?!

Jag är jävligt arg & besviken på dig. Trodde jag visste vart jag hade dig. Såklart du inte hörde av S*****, ni satt väl & snackade skit om mig. Gör det nu då. I HATE YOU!!!!!

//Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 19:17

Oj. Glömde ju uppdatera. Ursäkta!

Jag såg på Stefan Holm på Friidrotten, eller ja, zappa mellan en deckaer & friidrotten dårå. ;)
- Så går det när mor & dotter vill se på olika saker men båda vill ha samma Tv (trots att vi faktiskt äger 3 st, haha).
Jadu :)

I slutet vann mamma dock och jag gav upp friidrotten & Stefan hade klarat allt bra helt så jag litade på svenskarna och lät mor få se sin deckare.

Även ändrat färger på bloggen nu eftersom en person (kakan) tyckte det var något svårt att läsa, då gjorde jag om allting. Så... nöjer ni er nu? :D

Ha en fortsatt skön dag då allesammans! ;)

//Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 17:52

*err*

Darins enda bra låt här då va' :P
Allt annat brukar suga med honom, här har vi ju den enda bra! Jag har gillat den lääänge, men sällan att man sätter på och verkligen lyssnar. Tycker iallafall inte att den är världens bästa låt, men å andra sidan måste man inte lyssna på allt som folk tycker är bra.

Videon är tråkig och jag hittar inget speciellt jätte roligt i den. Ingen fin bakrund i början, å andra sidan är han ju typ bara där och sjunger, därför försvinner intresset. Även suddiga närbilder på honom. För mycket närbilder. Han borde satsa på att man får se hela kroppen lite oftare.
Enligt mig är han inet heller snygg. Men rösten håller till denna låten, och texten är underbar.
Men det är väl inte ens Darin som skriver texterna så...

Betyg 3 Av 10
 -
Jag gillar verkligen låten, men videon & han går bort. Sorry Darin! :)

Utdrag av bästa delen av låten;
"People tell me I
Just can't keep chasin' dreams in life
(Doin' what I want and That's my reason to get up in the morning)
That don't face me 'cause In the end at least I've tried
(Getting what I got coming)
And they call it money for nothing


Hey, I'm just playing around
Messing around with the sound
Hey, is that why you call it
Money for nothing money for nothing
Hey, is it cause Im just having fun,
or cause I'm getting the job done

Hey, why you wanna call it money for nothing money for nothing?"

//Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 17:44

Hej alla trogna läsare :)

Hoppas ni har det bra trots att det pissregnar, och jag tror att de tåskar lite överallt i Sverige?

Det känns ju aldrig som man hinner sluta handla innan nästa sak ska handlas. Eller vad säger ni äldre? Eller t.o.m yngre? :-)

Idag ville mamma ha en tidning & en chokladkaka, istället för att gå till den närmsta gick jag därför till den 3:e affären från mig typ. Och det är typ 2 gator bort. Alltså inget långt att gå. Haha. Men iaf, när jag kommer hem där (såg btw Affe & Jesper, hälsade dock inte, tror inte dom kände igen mig xD höhö). så antyder mamma att det var fel tidning.
Jag sätter mig och läser den iaf. En GT fick hon ju ocså så den nöjde hon sig med en liten stund. ;P
En halvtimme senare gick jag ut igen, nu för att köpa hamburgare & en ny tidning åt mamma. Nu ville hon inte ha skvaller heller, utan Allers...

Det går jätte bra, går till samma affär & sånt, sedan köper jag hamburgaren till mig (mamma tog köttgrytan som jag avskydde) och sådant. När jag går hemåt ätandes piskar regnet ner. Fan då... Hamburgare i handen & regnet som piskar är inget bra. Bara att kasta ner den i påsen och ruas hem. *grr*

Nåja :) Lite motion fick man ju mellan vändorna.
Behöver nog gå ner till mormor & titta till henne idag också... hehe. :)

Ni då, vad händer i ert liv?

//Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 12:19

Idag är det ju även Friidrott, final för höjdhopp är det också. (tror jag?) Den roligaste grenen inom friidrott enligt mig <3

Stefan Holm får ju gärna ge Sverige guld också ja, då blir jag glad ^^'

Nu ska tydligen Hanna ringa mig enligt rapport på msn, haha, så jag får väl dra mig.

Tjao!

//Wizy

Av Louise - 19 augusti 2008 12:14

(REPRIS)

Godmorgon.
Hoppas alla sovit gott, för det har iallafall jag gjort. :)

Idag såg jag ju naturligtvis på handbollen I REPRIS ! - en mycket rolig sport - där Sverige inte vann. Det var dock väntat eftersom dom loosa redan i början av matchen. Norge var helt enkelt bättre.
Jag missade halva matchen eftersom jag vaknade lite sent, hade missat att det var handboll nu, haha, men jag såg iallafall dom senaste 30 (?) minuterna! ;)

Norge var bättre, bara att acceptera! Sverige har ju fortfarande spel kvar. 
Damerna hade otur redan från början, vilket jag som svensk naturligtvis inte är överlycklig över - men någon ska vinna i spelen, det fick bli Norge. och det är ändå ett land jag gillar så det går väl bra då ;).

Spelar herrarna idag också, någon som vet? ^^

Hejdå :)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards