Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Louise - 17 augusti 2008 23:49

Hej.

Jag har.... wäh, tråkigt typ. Jag har suttit & grejsat med bloggen nu. Hrm. Ja. Det är väl typ allt, jag funderar på att logga in på bilddagboken & kanske ladda upp bilder jag tagit nu dom här dagarna, okej... förra veckan blir det om några minuter.
Men annars får jag väl återgå till folk på msn, har inget att skriva till dom direkt. Ändå fick jag "komplimangen" att man aldrig är tyst med mig. Nä, så länge ni är pratglada går det ju fint. haha.
Well, jag ska iallafall lämna bloggen för nu!

Vet någon förövrigt vad Madonnas första film som spelades igår heter? Den där hon had vitt hår (hihi fasen vad jag garva åt frissan), där hon var med advokaten med puman? xD
Den var sjukt bra ju! ;)

You now who I am and what I stand for, and you know my name.

Good bye :D

/Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 23:30

Hej :)

Känns inte som jag gör annat än att pynta med denna bloggen. Herrejösses liksom. ;)

Men nu har jag iaf 2 nya kategorier också.
"Shopping" - Det har ju faktiskt blivit ett intresse.
"Test & listor" - Sånna är jag bra på att hitta!

Well, nu har jag även fått in dom mesta inlägg som ska in i dom kategorierna. Puh. Sedan ska jag väl lägga mig i sängen och se på tv.

Goodbye :)

/ Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 22:19

Jag har...
(x) snott den här listan från någon annan
(-) rökt en cigarett
(-) bytat skola minst en gång
(-) varit full
(-) öronhängen
(-) hånglat med någon av samma kön
(x) flyttat minst en gång
(-) rymt hemifrån
(/) lunar (haft)
(-) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
(x) fuskat på ett prov eller mer
(-) sett någon dö
(x) Skadat mig
(x) ett eget rum
(-) testat på droger
(x) tältat
(-) blivit avstängd från skolan
(x) varit utomlands
(x) snott någonting någongång
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) gråtit när jag vaknat
(x) sovit över hos en kompis
(x) en egen hemsida
(x) en rolig familj
(-) haft sex
(-) brutit ett ben eller en arm nån gång
(-) strippat
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått mitt hjärta krossat
(x) ätit choklad
(-) åkt snowboard
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) blivit kittlad
(x) hatar mitt utseende
(x) blåst bubblor
(-) förstört en fest
(x) fått en önskan inslagen
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) limmat fast min hand i något
( ) suttit på ett tak
(x) deckat framfrö datorn
(x) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit en hel dag

Av Louise - 17 augusti 2008 21:21

Kikade på H&M's web shop nyss. Hittade absolut inte mycket där. - Bättre i affärerna. (Dålig kvalite det blir när man minskar deras bilder... ;s)

Höhö. Dom hade vart rätt tjusiga på mig, hoppas jag *s*.

Men vi får se efter shopping trippen med Thessan hur det blir, men dom  där, iaf det 1:a gråa var ju förjävla snyggt! ;)

//Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 21:19

Behöver jag säga mera? Haha!

Av Louise - 17 augusti 2008 21:10

Jag har absolut inga kläder. Jo fine, jag har några. Men dom är rätt gamla vid detta laget och jag behöver garanaterat köpa massa nya kläder eftersom det mesta nog är för litet.

Och tror ni jag har massa pengar tror ni fan fel. ;) Ska kräva pengarna brorsan är skyldig mig tillbaka, då har man iaf lite. - sedan är mamma skyldig mig money också.
Hrm, jo, det blir mycket pengar om man lägger ihop allt...

Då ska det shoppas mina vänner!

Syrran ska ha presenter inhandlade snart också, ska köra på lite nytt grejjs i år om allt går enligt planer. :p Det blir väl rätt dyrt det med. x)
Men det är värt det, absolut :D

10 inköp jag vill göra denna månaden:
Byxor.
Handväska ;).
Presenter till syster.
Tröjor.
Skor.
Ny mobil. 
Marsvinsprylar.

10 saker jag BEHÖVER göra denna månaden:
Byxor.
Tröja/or.
Handväska.
Presenter till syster.
Skor.

Slängde ihop en lista. Haha! :)

//Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 19:41

Tre saker jag gör när jag vaknar:

- Ger marsvinen sitt

- Kollar mobilen
- Ligger och drar mig.


Tre saker jag måste ha under dagen:

- Musik

- Mobilen

- Kamera


Tre personlighetsdrag på mig:

- Hrm, vet inte vad det heter, men jag är tydligen bra på citat. o.O (Inget citat är svårt nog för en idiot att lista ut sister) ;P

- galen o.O

- snäll/trevlig. - I guess.


Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

- Fotografering

- Kolla in snygga killar (a)

- Djuren.


Tre saker jag är rädd för:

- Döden.
- Förlora den jag älskar mest.
- Inte komma dit jag vill i livet.

Tre saker jag drömmer om:

- jobb med bra betalt. (Cash behövs alltid!)

- Flytta utomlands

- Sluta fred med en person för gott.

Av Louise - 17 augusti 2008 19:30

Någon som förstår dig: o.O Förstår? Haha. Ingen gör det.
Någon som du saknar: Tjejerna såklart! Miss yah!
Något du längtar efter: Umgås med folk igen. <3
Någon som du hatar: Seriöst så avskyr jag Tim...
Vem kramade dig senast?: Jag kramas inte, folk kramar mig, vem sa att dom fick tillbaka en?
Vem pussade dig senast?: Hm... fan om det inte var mamma ;P
Vem ringde dig senast?: En tjej kompis.
Vem var hemma hos dig senast?: Ja?
Vem var du hemma hos senast?: Mormor.
Har du några kärleksproblem: Nej.
Har du ätit nått idag: Mjo.
Har du pratat med någon idag: Mamma, mormor, Lisa, moster, tant i kassa, + massa på msn.
Har du gråtit idag: ja.
Har du skrattat idag: Nej.


JAG;
Är singel: För tillfället.
Saknar någon just nu: Ja.
Är rädd för att bli övergiven: Nej.
Svär ofta: Ja.
Sjunger i duschen: Ja.

Är en morgonperson: Nej.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan:  Ja. Why not?
Är kär i kärleken: Nej. ;P
Skrattar åt mina egna skämt: Ingen annan förstår ju dom. (skratt)
Vill ha barn: Om jag nu måste föda ungar så ska jag ha tvill eller trillingar. Men jag vill gärna inte han några heller. Ett liv utan barn är mer fritt, man kan göra mer.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Nej.


HAR DU;
Glasögon/linser: Nej.
Piercingar: nä'h.
Syskon: Två systrar & 2 bröder.
Pojk/flickvän: Nej.
Jobb: Japp.

För många vänner: Nej.
Rymt hemifrån: nej.
Färgat håret: ja, blont.
Bra självförtroende: Ibland. :P
Sagt "jag älskar dig" till någon: Mmm.
Varit kär: Ja.
dumpat någon: Oh ja.
Gjort något olagligt: Mhm (A) Ja...
Brutit ett ben: nej.
Tappat bort dig i din hemstad: Ja, eller jag viste väl vart jag var, men jag visste inte hur man kom bort från området! ;P
Sett en fallande stjärna och önskat: Nej.
Varit otrogen i ett förhållande: Japp.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Japp - men nu gör jag som jag lovar mig själv (och andra).
Smugit ut utan lov: nej. varför SMYGA ut när man kan låtsas slänga skräpet? x_X
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jag har inte haft behov av det så nej.
En hemlighet som ingen vet: Ja.
Varit på en blind date: Nej.
Sovit en hel dag: arå!
Somnat gråtande: Ja.


BRUKAR DU;
Titta dej själv i spegeln: Ja. Nästan kusligt ofta. 
Ha ångest: Ja. - Men den ska bort!
Drömma mardrömmar: nej.
Hata folk: nej.
Lita på folk: ibland.


SISTA PERSONEN SOM;
Sov i din säng: Jag.
Fick dig att gråta: Jadu, Malin. Absolut Malin.
Du delade en dricka med: Vire <3
Skrek på dig: Mamma.
Du fick sms från: Malin.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards