Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Louise - 20 augusti 2008 16:41

Chokladmuffins med grädde, rosa karamellfärg och strössel.
Lät mumsigt!

Absolut någonting jag kommer baka så fort jag mår bättre :)
Receptet kommer ifrån Marias Kakburk - som förövrigt är värt ett besök ^^,

Men nu ska jag kila & se om mamma inte kan göra någon dryck åt mig. Sjuka människor ska inte göra saker i köket.
Dessutom har jag servat henne hela veckan, så why not? ;P

//Wizy

Av Louise - 20 augusti 2008 16:23

Till alla ER killar som blir förvirrade i olika situationer.

När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne.

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne.

När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!

När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne.

När hon är tyst - Fråga vad som står på.

När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet.

När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka.

När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting.

När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne.

När hon är rädd - Skydda henne.

När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne.

När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt.

När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta.

När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej.

När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen.

När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå.

När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar.

När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig.

När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det.

När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan.

När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan.

När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes.

Ladda upp denna texten inom 2min annars får du otur i kärlek resten av ditt liv

Av Louise - 20 augusti 2008 16:09

Hallå :)

Allt väl med er?
Ni verkar ju döds döa, kom igen, lite intressant måste bloggen vara väl? ;o
Ok, nu utmanar jag er att svara :-D

Vad är roligast att läsa om i min blogg?
Kom igen, I want to know! ;)

//Wizy

Av Louise - 20 augusti 2008 15:15

Godmorgon... err... eftermiddag. :)

Jag sitter här, kräkfärdig, illamående som in i jaru, vetefasen. varm & snorig...
Stan idag med Thessan, fick smsa på morgonen, då jag kände mig död redan klockan 09:00, och skriva att det inte blev någonting.
Jag känner mig så sjukt äckligt sjuk...

Ett år sedan också. Tårar, saknad. Jag älskar dig ännu, min finaste... <3 Words can never describe what I feel inside </3

Det är ju lagom kul att ligga till 15:00 och bara sova, gå upp & vilja spy mer än allt annat.
Och inte blir det bättre för att min mors immunförsvar är så svagt att jag riskerar att smitta henne - så hon blir jätte sjuk. Mys.
Burarna måste städas också.

Imorgon 'r det skola & jag ska vara med Vire.
Eller bör man säga skulle?

Jahapp. Man har ju iallafall en riktig ursäkt för att inte komma till skolan imorgon >.<'

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards