Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Louise - 8 augusti 2008 16:22

http://wizy.blogdog.se/blog.html
http://wizy.blogdog.se/blog.html
http://wizy.blogdog.se/blog.html

Nu byter jag blogg :D

Den nya är inte riktigt klar med biilder & sådant, men den räcker åtminstone för nu :)

Ni härifrån får därför gärna byta länken härifrån till den nya bloggen!
Kommentera där nu, allesammans! :)

Samma Wizy
Samma inehåll
Annan blogg! :)


 http://wizy.blogdog.se/blog.html
http://wizy.blogdog.se/blog.html
http://wizy.blogdog.se/blog.html

/Wizy

Av Louise - 8 augusti 2008 11:12

Läsvärt...

Suck ^^

Visst. Jag åkte från ett regnigt Göteborg till ett regnigt Värmland, och sedna tillbaka till regniga Göteborg. Visst, jag har gärna sol & solar mig. Slappar i solen osv.

Men allvarligt talat. Vi MÅSTE ha regn.
För klimatet, för oss, för djuren & växterna.
Hrm, klimatändringarna måste spegla in här. Eller hur? Hur troligt är det att ha regn sommar & 2 värmeböljor - Preciiis.
Å andra sidan har vi haft veckor med fina sol & bad (för dom som badar alltså) möjligheter :D Vi har haft någelunda bra sommar, åtminstone bättre än förra.

Är det såååå hemskt att ha regn? Vill vi hellre leva i t.ex Afrika? Eller länder där det aldrig regnar? Nej, det vill nog inte många.
Men vi svenskar måste ju gnälla över något.
Ta det lungt, sluta gnäll. Ni får gilla läget istället. Nu är det regn, och hur mycket ni än gnäller hjälper det inte, det blir inte sol pga att folk gnäller...

Inte många gnällde om stormen vad jag märkte, men regn är ju dödsviktigt att gnälla om? ;) Stormen tog 3 liv - regnet har inte tagit något? (Inte nu iaf ... )

Läs rubrikerna på tidningarna, solen kommer igen. Tills dess... stå ut! :P

//Wizy

Av Louise - 8 augusti 2008 10:00

Hej!

Jag köpte en sådan, rit grej igår. En tavla man ska måla själv. Den är bara skissad, man ska skissa resten själv. 3 katter.
Pilligt värre... Men bra tidsfördriv så! ;)

Skrev typ 5 sidor på boken dessa dagar också :) 
Gött ;D Det rullar på i bra fart!
Ska göra en uträkning om hur många dagar den kan vara klar om jag fortsätter i denna takten.

Men nu ska mamma ha datorn.

Hejdå! / Wizy

Av Louise - 8 augusti 2008 09:58

Fun. Nu måste jag & mamma dela på denna dator.
När vi kom hem igår var min datormus vid mammas dator och jag hade ingen. Jag kopplade in min datormus i min dator. - Mamma har dvs ingen datormus... drygt!

Jahaja? Tills vi får tillbaka den (brorsan lånade antagligen...) så får vi väl dela på denna datorn. Dryygt dock!

//Wizy

Av Louise - 8 augusti 2008 00:31

HAHA. Sorry rubriken :D Men jag gillar knasiga rubriker! ^^' - Vilket ni nog märkt ;).

Har ni hört "Nickleback - Rockstar"? örde den för flera dagar sedan, men har ju inte haft dator, men jösses vad härlig låt! ;)
True too! :D

"'Cause we all just wanna be big rockstars

And live in hilltop houses, drivin' fifteen cars

The girls come easy and the drugs come cheap

We'll all stay skinny 'cause we just won't eat"

Vaddå härlig ref? ;) Jag är helt... såld, kär - underbar musik för mina öron! ;) Med ett brett leende spelas dom där 4:15 minuterna om och om, med större leende och jag sjunger glatt med! ;D
I WANNA BE A ROCKSTAR! <3

Nu ska jag dock softa, med denna låt ofc *s* & ge marsvinen lite persilja & uppmärksamhet ;P

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards