Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Louise - 26 augusti 2008 22:21

Mitt hjärta är is, is som smälter mer & mer för varje kyss jag får.
Hur ska jag få dig att fatta att jag älskar dig?

//Wizy

Av Louise - 26 augusti 2008 21:35

Jag känner mig febrig & hängig.
Satsar stenhårt på skolan imorgon iallafall. Bara en dag - blir det värre kanske jag är hemma, tills nu kan jag ju gå. Visst? ;<


Vad var det som gick så fel, mellan oss två?
Jag är så frusen nu
Jag kan inte känna min själ
Mitt hjärta har blivit till is, och ändå så är det varmt
(Basshunter)

Av Louise - 26 augusti 2008 20:35

Helloj :)

Nu har jag vart ute på en jogging tur.
Jag tog en väg där det var rätt folk tomt, men ändå inte, på e öppen plats brevid ett (sjuk)hem, på deras baksida ungefr, lite bakom. :)
Iaf, jag testade en ny metod nu eftersom jag läste om den på denna blogg. Så när jag kikade in så visade det sig att den faktistk var väldigt enkel ändå. :)
Jag kanske inte följer den precis, men det känns bättre att öka kondiktionen nu, sedan springer man ju i skolan mycket & då är det ju gärna bra att följa med i svängarna, haha! Det är 3 dagar i veckan, men om jag orkar/vill så ökar jag det nog till 4 dagar i veckan då & då. Det är bara ett plus.

Antagligen börjar jag även i "gång"en tillsammans med Vire igen också. Det är 2 dagar i veckan. :) Onsdagar & Måndagar.
Så jag kommer isåfall träna 5-6 dagar i veckan, och även 2 gånger till i skolan. Det känns ju lite mycket just nu. Men som sagt, börjar jag i gång har jag ju råd att slippa sprigning också. :)
Detta gör jag ju mest för att få igång min superdåliga kondiktion. Absolut inte för att bli "smal" för det är jag redan.
Och hålla formen är ju iof inte fel det heller, om man tänker så.


Det var svårt att hålla reda på tiden själv eftersom jag hade mobil men ingen med mig. Det blir nog en utmaning.
Tillslut insåg jag eftersom jag sprang på samma ställe när det gick en minut, sackade efter lite efter ett tag. ;P Men det var ju första gången och jag är jätte nöjd, verkligen jätte nöjd!

VeckaMåndagOnsdagFredag1

Gå 5 min i rask takt som uppvärmning. Efter det ska du alternera 60 sek jogging och 90 sek gång under totalt 20 min.Gå 5 min i rask takt som uppvärmning. Efter det ska du alternera 60 sek jogging och 90 sek gång under totalt 20 min.Gå 5 min i rask takt som uppvärmning. Efter det ska du alternera 60 sek jogging och 90 sek gång under totalt 20 min.
Tänk på att jag är på måndagen, fast jag kör lite andra dagar. :)
När jag sprungit 4 sådana varv var jag rätt trött, men jag var dum & tog en hel minut oh sprang istället för att jogga, duktigt;)
Sedan sket jag  i att gå ibland & bara körde på :) Det känner jag mig lite lagom stolt över faktiskt.
Fast jag körde 19:22 - 19:58 - dvs mer än vad man skulle. Men de tär ju också bara plus. :P
Tror mamma ska få vara med mig nästa gång & ta tid. :)

Nu ska jag iallafall ringa Thessan och snacka strunt! Det är systrar bra på :)

Puss & kram.
//Wizy
Av Louise - 26 augusti 2008 18:50

Efter allt som hänt mellan oss, ska du bara vända dig och gå? 
Trots allt som hänt, går du utan att titta dig över axeln?
Trots allt vi upplevt tillsammans, kan du bara glömma det?

Du svarar inte på sms eller telefon
Du ignoerar mig helt
Så ge mig svaret, vad var det jag gjorde som var så jävla fel?

©Wizy

//Wizy

Av Louise - 26 augusti 2008 16:05

Jag är så jävla arg att jag kan börja gråta.

Vi har aldrig varit vänner. ALDRIG. Jag är trött på dig sedan dag ett! Jag HATADE min förra gamla klass pga dig, så kommer du i min nya också, fyfan! Sluta försöka vara någon du inte är!
SEriöst, nej, du älskar inte mig & inte vire, tror du inte det märks eller? -.-'
Sedan du bara påstår att jag ska ha uppmärksamhet, jasså, det vill jag minnsan? Ja, fan, jag är speciell. Jag är den enda av er som är mig själv. Lär dig det.

Bete dig som den ålder du faktiskt är i...

Sedan att du tror att jag nu förlåter dig efter ett tag tror du fel.
Jag hatar dig. Så jävla mycket att det är sjukt...
Du är inte förändrad ett skit. Inte mer mogen heller... Besviken.

Väx upp, det är allt jag ber om. Och lämna mig & mina kompisar ifred.

//Wizy

Av Louise - 26 augusti 2008 15:51

I know that sometings wrong
When you don't look me in my eyes
I know that you feeling sorry
When you cry alone and not let us know
I know that your heart bleeding
But trust me, you don't need some plaster
Don't hate yourself
Blame me, I should be the friend that you need

- when everything feels wrong, like now.
Not pretend
I can see through your mask

Believe me when I'm telling you this words
I love you,
I really do.

<3

©Wizy

/Wizy

Av Louise - 26 augusti 2008 15:49

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och läsa "Gunnar".

Btw, Grattis på födelsedagen då Zonia. :) <3 Gullunge :p Äntligen din tur att få bli 13;).

Ah. Iaf :)

Jag bloggar mer senare :).

Av Louise - 26 augusti 2008 15:35

Hemma :)
Tur att man bor mitt i city;).


Istället blev det en bok för 219 kronor. Den verkade iallafall super bra så jag får väl köra på att den är det okså. ^^
Får väl köpa rosor imorgon. För jag måste få tag på rosor, den saken är klar. foto idéerna är stoora. :p hrm :).
Mamma, sory, du får klara dig utan tills jag har lust att köpa en ros. ;P

Dagens Köp: Bok :)

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards