Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Louise - 1 augusti 2008 20:09

Har ni hört det?

En modell var för smal, så dom la på några kilon på bilderna eftersom dom tycket idealet var sjukt :)
Står ju om det i tidningen (text tv iaf). God nyhet ju!
Det är absolut vad vi behöver. Någon som sätter stopp på alla smala supermodeller och får fram folk i "normal" kroppsform och som inte behöver banta för att fok ska ha med dom i modell branschen! :)

Toppen! ^^

Vad är fördelarna med att vara smal igentligen?
Hm, vissa tjejer tänker att killarna inte vill ha tjocka, men  som om killar vill ha mat fixerade tjejer som inte kan tänka på annat än att förbränna varenda kaeri dom äter i sin lilla... ehrm... just det dom äter inget & isf spyr dom ju upp det eller bantar en vecka.

Du är fin som du är. Inse det :)
Killarna som dumpar dig för att du inte är smal är väl patetiska jävlar. Det är bara deras fel att dom mister en brud som dig ^^

Smal lr tjock, varför lägger vi ner energin på att bry oss om en sådan sak? Varför inser vi inte bara att ingen glor på dina tår..? att ingen bryr sig om några hårstrån faktiskt står upp på ditt huvud? Att ingen kille bryr sig om att du måste sminka dig flera timmar om dagen?

Jag kan skriva så mycket om detta ämne att jag låter det ligga lite till.
/Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 14:01

Make me smile when I cry and give me the love I never found. When we was young we didn't had any problems, but we make this together! It's gonna be OK cause remember we're in in this together.

When my tears dry and my heart stop bleeding

I promise, I'll there for you and give you that you never found, like you did for me. I love you.

Thanks for the memorys! (:

***

Få mig att le när jag gråter och ge mig den kärlek jag aldrig hittade.

När vi var unga hade vi inga problem, men vi klarar det här tillsammans! Det kommer bli okej för kom ihåg, vi är i detta tillsammans.

När mina tårar slutar rinna och mitt hjärta slutar blöda

Jag lovar, jag kommer vara där för dig och ge dig vad du aldrig hittade, som du gjorde för mig. Jag älskar dig.

Tack för minnena! (:

©Wizy

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 09:49

5 planer jag har med mitt liv:

* Skriva en bok
* Gå ur skolan
* Börja spela in musik
* Flytta utomlands
* Skaffa ett hus med stor tomt. ;)

5 yrken jag kan tänka mig:
Artist
Journalist
Ridlärare
Förtidspansionerad ;P
Fotograf.

5 saker jag vill göra idag:
Skriva fler sidor på boken
Städa marsvinsburen
Se på film
Gosa med några marsvin

5 saker jag vill göra i år:
Skriva klart min bok
Börja på en till bok
Fotografera fler bilder :)
Bli bäst... eller... err... det är jag ju redan xD

Av Louise - 1 augusti 2008 09:25

...ett citat som jag läste ;P hello by the way. (btw).

Är det sant? Dom mesta, liksom artster jag lyssnar på också rappar om sitt dåliga liv t.ex "Folk kollar snett som om dom vore skelögda" rader. Ändå blir jag inte deppad över att höra ledsna låtar.
Så det kanske är sant? Dom med dålig uppväxt & dåligt liv börjar oftast rappa.

Jag skulle vilja bli något med glada hiphop texter... vi får se hur det blir med den saken.

Fuck era tankar om mig :) Jag kan stå rak & kolla mig i spegelbilden med huvudet högt och stolt blick, gör du det?

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 03:43

Ser så ut. Funderar på att dra med mig antingen mamma eller någon kompis till marsvinsutställningarna på Lilla Edet och fotografera marsvinen där. eftersom det inte blir Värmland idag iallafall så är jag ju hemma.

Vi får se :) beror på om någon vill följa med. jag tänker inte åka dit själv...

För er som inte är insatta snackar jag om marsvins utställningar i Lilla Edet!

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 03:20

Jaha. Då klarade man att sitta uppe till 03:00, jag chansar på 05:00 nu. :P
Detta går ju bra.

Som den nattuggla jag är är detta jätte lätt. Tror jag ska in lite och titta om någon är aktiv på Nattsudd.
Sitter och snackar med Sandra på MSN Också. Uppfödaren jag köpte Sally & Asta av :)

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:53

Tjenare för typ 7:e gången i natt. ^^

Tog en mer vettig titel nu:

"Skinny isn't perfect, you are perfect like you are so stop starve yourself!"
Sant ju ;) Man blir inte perfekt för att man är smal utan man är perefkt som man är. Så sluta svälta er själva & fokusera på dom delarna ni igentligen gillar.

Btw, inte riktat mot någon särskild, det är bara min åsikt om att svälta sig själv :p

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:27

Till er som nu är så frustrerat fixerade vid att vara smala

Svarta & mörka kläder gör dig tjock
Ljusa & vita kläder gör dig smal ;)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards