Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Louise - 24 augusti 2008 22:59

Inget förlåt får mitt hjärta, som du slet sönder, helt..
Förlåter du dig själv, syster? För det gör inte jag..
Bränner ner varenda bro jag försöker bygga upp..
Ingen annan vet eller ser..
Men jag ser igenom din mask varje gång du försöker vara trevlig..
Sakta men säkert flyr jag bort ifrån dig...
Likt fjärilarna när flickan plockar blomman..

©Wizy
//Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 22:56

Kommer förändra mitt liv, för en person är ljuset i mitt liv & ljuset är brevid mig.

En person som inte rörs av någon annan <3

©Wizy
//Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 22:41

Lördag, gängens ögon är röda, låter blodet i andras kroppar rinna för att gänget deras ska vinna.

Det är snart måndag. Jag börjar... err... vid 9 tiden, typ. Lust? nej.
tror jag håller på att bli förskyld & krasslig dock :-D.
Får se om det blir bättre.
Man ska inte gå till skolan sjuk - jag höll faktiskt på att spy i torsdags!

Tårarna rinner nästan. Fan, inte vet jag heller. Eller jo, men det är ingenting jag vill ha på min blogg. Om dom läser... Iaf..

Nu ska jag läsa vidare min bok jag köpte igår,  :-) Nästan helt klar också, lite synd! tror jag ska till bokhandeln & kolla lite imorgon. 

Godnatt ^^

//Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 17:56

lite bilder ifrån igår.

Hanna lekte med min gosedjurs kanin lite.

Av Louise - 24 augusti 2008 16:35

Hej.

Då har man varit ute på shoppingtur i Backaplan tillsammans med Thessan. A satt med Nicki i bilen hela tiden;).

Iaf.
Hem kom jag med:


En tröja där det stog texten "Believe in me" - Klädkällan, 20 kronor (Dock inte prövat så inte säkert att den passar).
1 par jeans byxor - 299 kr på Kappahl.
En High School Musical väska 299 kr på Wallins Väskor. :)
Alltså kostade det ändå inte särskilt mycket. :)

Blir dock stan med någon kompis snart igen, funderar på att be Vire följa med till Frölunda Torg eller något nästa helg :)
Det skadar ju faktiskt inte att få ett par till byxor åtminstone. :p

//Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 16:07

Dagens roligaste: En dam gick in i omklädningsrummet brevid mig och sa till sin dotter "dom hade ingen i affären, så jag slet ner den från dockan" :P
Dagens tråkigaste: Alla trånga byxor.
Dagens konstigaste: Det med mamman (dagens roligaste) xD
Dagens jobbigaste: Skoaffären. Sprang runt ca 20 barn och skrek och föräldrarna pratade på, och yttligare 20 pers som bara tjatade i mun på varandra. Det gick inte att tänka klart.
Dagens godaste: Err... o_O Coca colan <3.
Dagens äckligaste: Vet inte x_X.
Dagens finaste: Väskan :D
Dagens fulaste: En BH som var för tajt och med små, små hjärtan - iuh! (Spets med, haha) ;p

Av Louise - 24 augusti 2008 12:09

Vet ni vad?
Nu har jag bestämt vad jag ska köpa till 3 familjemedlemmar!

Syrran (Malin) ska få en ko i present - men pengar att köpa den för, eftersom jag inte vet vilken ;) Hon får dock skriva kontrakt på att hon ska köpa en ko för just dom pengarna!

Syrarn (Thessan) lär få 3 sköldpaddor hon kollat i på Ett Rum & Kök, om dom finns kvar! ;)

Men nu ska jag & Thessan shoppa, kramar!
Hej!

/Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 12:03

Goddag allesammans :)

Hoppas allt är bra. Solen kikar fram, iallafall här i Göteborg! :D

Igår var det väl en rolig dag =)
Thessan, jag, Andreas, mamma, Hanna, Malin och såklart - Nicki!
Hanna busade som bara den och blev riktigt fashinerad av marsvinen. :)
Hon satt där och skrek av lycka, stackars marsvin, Våfflan satt stencoolt kvar i matskålen & glodde dock, lite svar fick hon med, haha ;P
Även Nicki var på och åt marsvinsbajs *uh*
Äcklig vovve ni har skaffat, thessan! (& A)

sedan fick jag godis av Malin (vår andra syster för er som inte vet, hanna är hennes dotter), tack <3 :D. gottit :) plockade lite åt mamma också^^'

Bilder utlovas!

Hejdå :)
/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards