Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Louise - 25 augusti 2008 22:46

Puh, vart en ricktig slappdag idag ju!

Imorgon bär det dock av mot skolan :)
Nu har jag även bestämt möte med Vire 07:45 vid gamla ingången. Vi ska ha bild, svenska & NO som jag förstog det, naturligtvis i olika salar.
"Block lektion" på 4 timmar... err... dom flesta höll på att dö, jag tycker bara det är lite överdrivet att man ska ha rast i dom 4 timmarna, då kan man ju likaväl ha 2 lektioner som är en timme eller något. frisk skola man går på. x)
Men men ^^ Jag får hålla Vire i handen om det krisar ;P höhö.

Jag slutar 15:30 också, positivt :) Å andra sidan kommer jag säkert hem med nya kunskaper, och det är säkert roliga saker i skolan, så det är ju positivt!
Jag har lite planer för morgondagen jag tänkte skriva upp :)

Kanske skriver in det i bloggen senare.

Nu ska jag iaf lägga mig i sägnen & läsa lite på boken, sedan ska jag sova jag också. ska nog äta först, är hungrig. duktigt.

puss & kram.
godnatt.


Jag gasar tills ni rasar.
Till er fuckin' gubbar om ni sitter & läser min blogg, bara backa, jag är inte intresserad av att se kukar eller att träffa er. ;)

//Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 21:02

För det första...
Imorgon är det skolfoto, jag pallar inte att göra särskilt ny frissa (och nu är det ju rätt sent att klippa om sig), utan det blir axellångt hår med snelugg över ena ögat, err, folk tycker jag ska ha hårspray till det, varför det? det är ju rätt onödigt eller ska jag ÄNDÅ piffa upp med hårspray? :P
Isf, ska jag borsta frissan först eller efter jag har i hårsprayen?


sedan...
om man färgar underhåret svart & har blont över, skulle jag vilja ha slingor i någonfärg. helst Svarta slingor, men jag kan också tänka mig röda (rosaröda/rosa?) slingor. :)
Frågan är bara, är det för mycket svart i hårfärgen?

Kom igen? hjälp mig nu? (:
Jag har noll koll, jag erkänner. ;)

/Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 17:39

Kolla in länkarna gott folk.

Sedan kan ni ju gärna kommentera deras blogg lite också om ni skulle vilja det. ;)
För antagligen kan din länk finnas där eftersom jag lagt in flera roliga bloggar nu. ;)

Tjao!

/Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 16:42

Haha :)
Man gör vad man kan för att roa sig själv!
Detta gjorde jag för ca 30 minuter sedan, jag tyckte det var jätte fjolligt först. err... men jag skiter i vad folk tycker, jag ville roa mig själv, that's it! ;)

*asgarvar åt bilden*

Men visst lyckades jag väl ändå lite med kläderna? Hon stog faktiskt där i underkläder ;P Smyckena och allt tog jag på henne *stolt*
 *kämpar för att inte skratta*

/Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 16:31

Hej allihopa! :)

Nu mår jag lite bättre.
Jag är inte så jätte glad över att det är skolfotografering imorgon... - Det blir ju säkert kul att vara med på kort, men jag kommer garanterat få sitta ner och bra pose när man sitter är fan omöjligt, speciellt på en bänk när man ändå bara får en ställning att sitta på eftersom alla knör, fyfan! :p

Men å andra sidan är det väl bra eftersom jag nog vill testa på att vara modell någon gång, och jag kan ju inte trampa in där helt ovan, även fast detta inte är något är det ändå en början att öva lite. ;)
Jag fick hårspray av syrran igår också, err... om man ska försöka sig på det på ett skolfoto första dagen kanske? ;P
Err... jag funderar på att ringa Vire & be henne komma och hjälpa mig isåfall. ;)
Vi börjar förövrigt klockan 08:00, noway att Vire kommer vilja komma xD fan, får se trist ut, who's the fuck care?

Jag har iallafall börjat med en ny bok, om någonskulle intressera sig dvs.
Den heter "Gunnar" av Bob Hansson. Det är en otroligt negativ bok. Jag läste 43 sidor på ett kick eftersom den var så bra. :p ska snart återgå till boken igen också.
väldigt negativ dock. xD
t.ex, han kommenterar allas självhat överallt. det gör den rätt rolig.

Jag är inte super glad, och det kommer nog ta tid innan jag kan bli det... Döm mig inte för hårt för detta, snälla.

//Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 16:27

Nu har jag då läst ut boken jag köpte den 23/8. Den var rolig.

Min åsikt om boken:
"Lätt att gråta när man läste vissa rader (Eller så påminde vissa bara om mitt förflutna) och lät att le till. Välskriven & gripande.
En bok där man helt enkelt inte bara slutar, man vill läsa klart den direkt."

Bokens (Romanen) Namn:

En flicka som kallas Alice.

Författare:
Kristin Hannah :)


I Vilket fall som helst är den jätte bra och ni som inte har läst den borde verkligen göra det :)

//Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 12:08

Jag lämnar er för nu iallafall. :o
Idag vet jag inte vad som sker, lär väl stirra upp i taket. jag känner inte ens för att reparera mig själv för tillfället.

kanske bör jag känna smärta & sorg för att kunna gå vidare till lyckan. i still fighting.
jag är svagare, men hey, jag klarar det. bara lite vila först.
Lite vila, sedan är jag på fötter igen. Precis som innan.

kanske inte bloggar mer idag. men jag måste bli okej. mår jag inte bra, kan jag inte göra så andra mår bra.

take care

/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards