Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Louise - 31 augusti 2008 22:27

Tjenare.

Då har man suttit på Akuten sedan 18:00 (Kom ca 21:35 hem.) med mamma. Huh. Det pep när hon andades och eftersom hon har KOL kunde vi inte avvakta mer, då hon låg i soffan och bara hostade, tillslut orkade jag knappt tänka mer än "Det här går fan inte längre"


Tillslut kom syrran & hennes sambo (Err, fett jobbigt är att INGEN i min familj har körkort, fan bara min far som har, och han bor man ju inte hos så han är ju inte till nytta ;P), så sambon körde iaf upp. (Mamma, skaffa en rolig kille med körkort ;P).
Det första som hände var att vi satte oss (Wow, ovanligt) & paret framför mig granskade mig så noga att jag började fundera på om jag borstat fel eller något... haha!
Sedan fick vi kommai n efter 1 minut, eftersom det var akut.

Väl där babblade vi lite, höhö. Sedan satt vi ju i ett rum som vi fick (Artigt att vi alltid fått ett rum direkt), och då på väg in kör sjuksköterskan in mammas säng i väggen lite försiktigt, mamma såg helt förstörd ut. "Åh ursäkta!" säger sjuksköterskan, mamma ba "Det är ingen fara".

Sedan när sjuksköterska nummer 4 eller något ska upp till röngten stog han och tog i med hela kroppen för att få fram vagnen, då brast jag fan ut i skratt, trots mammas arga "Skärp dig!" mummel & blickar, haha.

Sedan får vi gå ut i "hallen" där & sitta (mamma låg iof) och inspekterade vad Cristoffer sa till mig en gång. "Hemlighet" xD haha jag kommer aldrig sluta garva åt det ;). Dummaste jag hört på länge.
Sedan under tiden så fick en stackars man kramp inne i rummet, fyfan vad jag led med honom. Hemskaste "HJÄLP MIG DÅ!" jag hört faktiskt. Han satt där och klickade på knappen, något minut senare kom en sköterska dit dock. Då kan jag svära på att jag hade öppnat käften om min mamma legat där iaf, tur att det inte var anhörig, om man tänker så, för ont i mig gjorde det att se han... Fyfan.

sedan gick vi ut i väntrummet tror jag, (?) HAHA, då sitter samma jävla par som kollat på oss kvar efter 3 timmar på samma plats, jag ville fan vinka, jag snattade (Nåja, man FICK ta med) 2 intressanta böcker hem istället. Hehe. ;P

Även en annan dam gick runt som en kratta, bokstavligen på akuten. Nästan så man ville be dom ge henne något för att få ner henne på en stol. Vågade väl inte jag säga.
Vi är dock hemma, syrran åkte hem till sig, sambon köpte iaf käk till oss som vi mumsat i oss. Hamburgare. Err... gött. :P


Natti.


//Wizy

Av Louise - 31 augusti 2008 22:25

Vid brist av datorer i närheten så får jag nu hasspla ur mig GRATTIS SALLY!


1 år är min lilla sötnos idag! =)

Imorgon får hon väl något mumsigt :)


//Wizy

Av Louise - 31 augusti 2008 12:29

Hellu.

Wizy är vaken sedan någon timme & glor på Westlife videosar på yutube. Älska <3
Får väl lägga mig & glo på min Westlife dvd någon dag. (: Gillat dom i 7 år nu, haha. :P


Nåja :)
Nu ska jag väl fortsätta :'d <3


Puss.
Händer hos er då?

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards