Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Louise - 1 augusti 2008 02:12

Tanken slog mig för en timme sedan. När en killkompis frågade "Vem fan är Nattah?"

Ja, vem är Nattah? Min bästis. Den sköna tjejen man kunde ha roligt med och glömma problemen med. Hon som var med och grundade gänget. Gänget då vi bara var 4 stycken. Nattah, Hanna, Vire & jag.
Tiden gick och vi blev bra vänner.

I 4an vi alla kommer ihåg syslöjdslektionerna. Hur vi avskydde dom :P sedan en dag ramlade Nattah på stolen, lite fniss blev det. Sedan nästa vecka ramlade Hanna också av stolen. Sedan efter typ 2 veckor flög VIre av stolen, det var roligast för hon var verkligen ett med stolen. Vi skrattade så vi grät! Vi satt seriöst och tjöt av skratt. Alla bad oss hålla käften och vi kunde inte sluta skratta. Vire blev skitsur men våra tårar bara forsade. Jag skrattar fortfarande åt det ibland..

Eller i matsalen, vi var flummiga alla utan Vire. satt i ett eget bord som alltid, vi körde vårt race, dom fick säga vad fan dom ville, vi brydde oss inte. Hur vi skrattade som fan i matsalen för att Nattah kastade ut drickan på golvet tror jag det var. Så skrattade vi åt det som fan när Vire inte såg det roliga i det jätte komiska (enligt oss). Sedan skulle Hanna dricka mjölk men spottade ut det på bordet över sin bricka. Då skrattade vi redan ännu mera, men det blev värre när Vire vrålade "MIN MAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" xD DÅ skrattae vi ihjäl oss :P 
Vi kröp istort sätt ut från bamban av skratt. *asg*
Vire var helt knäckt "MIN MAT!!!" hAHAHA :P

Fan, jag önskar det vore så fortfarande. Din flytt fick gänget att krossas Nattah... </3
Kevin & Matilda är ju med nu. Och Emelie & Sofia är ju i stort sätt också med i gänget. :P
Men jag skanar att kunna flumma med er tillsammans Nattah & Hanna...

2005 - 2008 & många fler år tillsammans, Johanna, Natalia & Wizy, vi ska klara oss genom skitet. Tillsammans.

Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden till då vi iallafall kunde skratta åt motgångarna och orden.

Hur är gänget nu då?
Jo, Nattah bor på andra sidan Göteborg typ & bytte skola i 5an & har jag inte träffat på 1 år, Hanna har jag inte träffat sedan vi slutade 6an, Vire och jag bråkar hela tiden och är inte längre som systrar. Vi är knappt vänner.
Emelie, Sofia, Matilda & Kevin har jag inte känt lika länge, men ni betyder också <3

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:07

Jag och Malin är tydligen typ... "ovänner".
Jag tycker seriöst inte jag är kaxig. Jag är bara ärlig?

Jag kan inte hjäpa att alla tondöva gillar Nanne Grönvall. Hon är inte bra. Skitet får en att få huvudvärk, texterna är vimsiga, hon är flummig och hon skriker i mic? Och ni frågar varför jag inte gillar att lyssna på hennes musik? Men allvarligt?

Och att jag frågade Malin varför hon gillade Nanne lackade hon direkt ur ;) well... vad ska jag säga? haha.

Du får gärna ha mig blockad Malin :)
Men jag börjar lessna på att komma tillbkaa till dig hela tiden.
2005 - 2008, och jag litade på många år till med dig. Men isåfall, varför känner jag denna smärta varje gång och varför, varför är det bara du som krossar mitt hjärta?

Fine... vill du mista mig så får du väl göra det då. det lider ju inte jag mycket av :)

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 02:04

Haha.

Jag är inte ful - Jag är söt.
Jag är inte söt - Jag är gullig.
Jag är inte gullig - Jag är snygg.
Jag är inte snygg - Jag är het.
Vill du veta det bästa? - Jag är mig själv också! ;)

haha :D sorry xD men jag kladdade bara ihop något trams :P


//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 01:58

Jag har börjat skriva en bok. :P
På 3 timmar skrev jag 5 sidor förhand. Fortsätter lite smått då & då nu.
Den kommer balansera mellan overklig & verklig. Det är det jag gillar mest med den.

Den ska handla(r) om en tjej i 20 årsåldern som är ihop med en 25 årig jockey. Tillsammans driver dom ett stall. Eller ja, 2 småstall. Ett för hingstar & valacker - ett för föl & ston.
Lisas första häst var ponny'n Dolly som nu väntar 2 föl. (Ja, hon ska föda 2 föl, tvillingföl) - Det oväntade var dock att det var 3 föl, inte 2.
Lisa & hennes man Joakim väntar även själva tvillingar.
Plötsligt händer något Joakims dyrbaraste häst Peaces något. ;)

Haha, det är skitkul och bara något jag gör för mig själv xD Den kommer antagligen inte ges ut.

 //Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 01:56

Idag har jag på bloggen ändrat:

Bloggtitel till " < Wizy är lätt att älska men svår att glömma >" :
Skrivit om presentatonen
Skrivit upp hur många färger jag haft
Skrivit upp hur många bilder jag haft på presenatationen
Skrivit till lite intressen.
Ändrat färger.

= Bloggen är som ny! ;)

Kram ;D

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 01:55

Eftersom jag nu vill veta hur bloggen ser ut ska jag börja printa den innan jag byter :D

Och som ni ser har jag världens snyggaste just nu! :) Lekte med färgerna och fick fram... ett skitfint blogg utseende!? :D
Turen är på min sida :D

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 01:37

Då har jag börjat pyssla med bloggutseendet igen. Jag tröttnar för fort, jag vet.

Jag vet inte ens alla färger jag haft? :P
Ska försöka räkna upp dom nu xD

Färger jag haft;

Så som bloggen ser ut närm an skapar den från början
Kritvit typ
Svart/vit
Lila/Svart/Rosa
Blommor & typ blå, rosa och skrikiga färger :P
Gul, blått & rosa.

Bilder jag haft på presentationen:
Asta
Sally
Mig själv.

Nu sätter jag igång igen med att fräscha upp allt! ;) Jag vet att jag är galen. Men det är bra tidsfördriv ^^

Denna lista finnes även på presentationen :P

//Wizy

Av Louise - 1 augusti 2008 01:32

Ja :P
Efter en skräckis på 5an, som i slutet blev sjukt fejkad är jag riktig pigg. :P

haha. x) Nu har man snackat med lite folk. Sitter med en 12 åring och snackar. Hon verkar aningen okej iallafall.

Satsar på att vara uppe till 03:00 idag :P
Sedan får vi se om det blir längre. Är jag kvar då så skriver jag :P

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards