Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Louise - 26 augusti 2008 15:03

Jag funderar på att ge mamma en röd ros :)
Vet inte varför, bara svag lust av att göra det.

Godis, ett citat & en röd ros? ^^
Synd som fan att det är så dyrt;)

Nu kom jag dock på :D.

Haha... jag vill testa lite idéer med en ros, så mamma kan väl ta och få en ros hon också då, haha ^^ :p

Jag vet att jag är tillräckligt dum ibland för att du ska bli stum :).

I want a red rose and a pink. ;>

Av Louise - 26 augusti 2008 14:32

Hej :)

Första dagen denna veckan avklarad då. :D
Hade jätte roligt. Lärde känna Kieu & Amelia :D Skit trevliga tjejer, älskar er flickor. :)
Tråkigt att du ska byta skola snart Kieu, kommer sakna dig ju :o <3 håll kontakten iaf med mig så kanske jag låter dig försvinna. :)
Iallafall så tog vi även skolfoto. Jag har en känsla av att med hela klassen blev det mellanbra & den andra blev nog bra i slutet den med. :D
Jag skulle sitta med kroppen åt ett håll, titta tillbaka över axeln med huvudet och lägga huvudet på sne så, oh samtidit ha benen & resten av kroppen på ett speciellt sätt, det var grymt irreterande...
Kieu (Jag spanade på henne då, höhö) lyckades med, men hon tyckte hon blev "fuckad" - Inte då. Titta på mig innan ni säger något ;).

Vi hade iaf rätt kul hela dagen, hehe ;).
Sedan spelade jag pingis med Kieu också, jag sög på det. allvarligt.
Så kom en kille som tydligen var "proffs" - han har vart med i TV flera gånger tydligen, eeh, går typ i 8an - 9an på min skola. men iaf, han stog där och ba kollade på mig och ba "HON ÄGER DIIG!" sen jag ba skrek "MEN KÄFT BARA!" xD Det var fan skratt retande att ha han där, sen han ba "ooh, hon är ju värsta bra! titta, WUH, HON ÄGER DIG!" till Kiuh när jag blev bättre, tillslut sa jag att han fick spela om han knep käft. Då tjatade han yttligare en minut om att han skulle knipa en minut. Lite efterblivet. x)
Men om du läser detta mannen, inget illa menat för att du är blatte, det var bara fett irreterande & du fick spela så tig. :) höhö.

Sedan så gick jag & Emilia runt & pratade lite. hon har visst också tyska märket jag på lektionen när jag kollade upp för en stund, höhö... känner i stort sätt alla utan 3 på tyskan. ;) (3 killar, bara snackat lite med dom, dom verkar inte så pratglada så..) Vi pratade om Hitler på tyskan btw. x_X Ny tyska lärare... Tyckte faktiskt att... *tänka* e, min gamla tyskalärare var bra iaf, nu får man en manlig... uah, najs... Jag har lite problem med manliga lärare men men :P
Iaf så pratade gubben, sorrryyyy, mannen, om Hitler i massa. Och han var väl Bra för att han såg till att tyskland fick mer jobb.

haha. jag hängde inet med ett skit men det hörde jag;)

Men iaf, trevlig dag :)

PS: Sedan Vire, när jag & emilia skulle hämta hennes väska, och hon frågade om någon följde med och jag sa att jag skulle, svara inte att jag bara vill röra på mig. Just nu var det mest för att tjejen gått EN vecka i skolan, varför i helvete stå i korridoren och låta henne gå själv?
Tänk på andra, seriöst tjejen, du är skitunderbar, sluta bara med sånt skit.
Älskar dig. puss på dig kossa :') <3

PS 2: Nu har jag äntligen fått mitt skåp också, yes! :D

Eftersom jag slutade tidigare så tror jag att jag ska ta mig en joggingtur nu om en stund. :)
/Wizy

Av Louise - 26 augusti 2008 07:04

Godmorgon.

Sitter & klär på mig, brrrrr. Hoppas det blir varmare väder idag iallafall. *rysa*

Idag är det skolfotografering och sådant  i skolan. Fan, jag skakar av köld ändå tog jag en varm dusch...


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards