Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 18 augusti 2008 00:51

Hur gammal är du om 5 år? 18 år.
Hur lång är du? 1.54 tror jag? o_O
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Katarina & mormor.
Vilken är den senaste filmen du sett? En film där Madonna var med.
Vem ringde du senast? Thessan.
Hur löd det senaste smset du fick? "Haha okej :-P Sov så gott då när du ska sova! Jag ska nog sova nu, annars är jag väl död imorgon :-P Har du halebop?"
Ringer du eller skickar du helst sms? SMS :D
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom gifte sig aldrig, så dom är inte skilda, men dom har gått skilda vägar i livet nu iallafall.
När såg du din mamma senast? Tror det var vid 12...
Vilken ögonfärg har du? "Skum färg" enligt Lizzardo iaf, haha.
När vaknade du idag? 12.
Vilken är din favoritjulsång? jul Sånger? oj... eh... inte mitt område! pass!
Vilken är din favoritplats? Skogen!
Vilken plats föredrar du minst? I en pervers 40 årings säng fast kedjad... - Lite mer seriösare så är det väl utedass. >.<
Var tror du att du befinner dig om 10år? utomlands :)
Vad skrämde dig om natten när du var barn? Efter en kuslig upplevelse som barn kunde jag hoppa till bara en bil körde förbi utanför. :s
Vad fick dig verkligen att skratta sist? Pontus :)
Hur stor är din säng? Liten :(
Har du stationär eller bärbar dator? stationär.
Sover du med eller utan kläder? Olika.
Hur många kuddar har du i din säng? 2-3.
Hur många landskap har du bott i? ett.
Vilka städer har du bott i? Göteborg. xD Sedan har jag väl typ bott i Värmland också när jag vart där, men ska man räkna så blir det jävligt många ställen helt plötsligt x_X
Är du social? Så fan heller.
Vilken är din favoritglass? Magnum Classic...
Vilken är din favoritefterrätt? Vene.
Tycker du om kinamat? Ja.
Tycker du om kaffe? Nej.
Vad dricker du till frukost? Frukost? Jasså, när började jag med det då?
Sover du på nån speciell sida? haha nope.
Kan du spela poker? nej. x_X
Tycker du om att mysa/kela? aa.
Känner du någon med samma födelsedag som du? nej.
Vad spenderar du helst pengar på? Coca cola. :'$
Vad har du för ringsignal? HAHAHAHAHA :D jag vet inte.

Vad har du närmast dig som är rött? Ett linne.
Läser du dagstidningen? aa.
Vilken radiostation lyssnade du på sist? Vet inte, Någon i bilen.

Av Louise - 18 augusti 2008 00:47

Tjejer !


Älskar killar som har magrutor; Lätt :D <3
Har haft trekant; Nej.
Har färgat håret minst 3 gånger; Ne :)
Går inte ut utan smink;  Jo :D
Har någon gång spelat klädpoker; Ja :D haha :D
Har haft sex på en offentlig toalet; Nej.
Kysst en tjej; nej.
Strippat inför en folksamling;
Nej.
Tittat på en porrfilm; Haha, ja.
Du studerar OFTA din kropp i speglen; Ja.
Älskar att shoppa underkläder; nje :P
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad pitt; Nu när man tänker på det så... haha!
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll; Nej.
Du älskar att prata om sex och killar; Mm :)
Har dåligt självförtroende; Näe.
Älskar att få uppmärksamhet ; Ibland ^^'
Romantiska filmer är det bästa man kan se; Nej?
Du har solat solarium: Nej.
Du har haft sex med mer än 10 olika killar; Nej
Du bär alltid läppglans; Läppglans är jävligt fult!
Du har provat på droger; Nej... 2 st hindrar mig från det ;) (oh nej dom är inte ens släkt me' mig xD)
DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR; Japp :D

Av Louise - 17 augusti 2008 23:49

Hej.

Jag har.... wäh, tråkigt typ. Jag har suttit & grejsat med bloggen nu. Hrm. Ja. Det är väl typ allt, jag funderar på att logga in på bilddagboken & kanske ladda upp bilder jag tagit nu dom här dagarna, okej... förra veckan blir det om några minuter.
Men annars får jag väl återgå till folk på msn, har inget att skriva till dom direkt. Ändå fick jag "komplimangen" att man aldrig är tyst med mig. Nä, så länge ni är pratglada går det ju fint. haha.
Well, jag ska iallafall lämna bloggen för nu!

Vet någon förövrigt vad Madonnas första film som spelades igår heter? Den där hon had vitt hår (hihi fasen vad jag garva åt frissan), där hon var med advokaten med puman? xD
Den var sjukt bra ju! ;)

You now who I am and what I stand for, and you know my name.

Good bye :D

/Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 23:30

Hej :)

Känns inte som jag gör annat än att pynta med denna bloggen. Herrejösses liksom. ;)

Men nu har jag iaf 2 nya kategorier också.
"Shopping" - Det har ju faktiskt blivit ett intresse.
"Test & listor" - Sånna är jag bra på att hitta!

Well, nu har jag även fått in dom mesta inlägg som ska in i dom kategorierna. Puh. Sedan ska jag väl lägga mig i sängen och se på tv.

Goodbye :)

/ Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 22:19

Jag har...
(x) snott den här listan från någon annan
(-) rökt en cigarett
(-) bytat skola minst en gång
(-) varit full
(-) öronhängen
(-) hånglat med någon av samma kön
(x) flyttat minst en gång
(-) rymt hemifrån
(/) lunar (haft)
(-) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
(x) fuskat på ett prov eller mer
(-) sett någon dö
(x) Skadat mig
(x) ett eget rum
(-) testat på droger
(x) tältat
(-) blivit avstängd från skolan
(x) varit utomlands
(x) snott någonting någongång
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) gråtit när jag vaknat
(x) sovit över hos en kompis
(x) en egen hemsida
(x) en rolig familj
(-) haft sex
(-) brutit ett ben eller en arm nån gång
(-) strippat
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått mitt hjärta krossat
(x) ätit choklad
(-) åkt snowboard
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) blivit kittlad
(x) hatar mitt utseende
(x) blåst bubblor
(-) förstört en fest
(x) fått en önskan inslagen
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) limmat fast min hand i något
( ) suttit på ett tak
(x) deckat framfrö datorn
(x) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit en hel dag

Av Louise - 17 augusti 2008 21:21

Kikade på H&M's web shop nyss. Hittade absolut inte mycket där. - Bättre i affärerna. (Dålig kvalite det blir när man minskar deras bilder... ;s)

Höhö. Dom hade vart rätt tjusiga på mig, hoppas jag *s*.

Men vi får se efter shopping trippen med Thessan hur det blir, men dom  där, iaf det 1:a gråa var ju förjävla snyggt! ;)

//Wizy

Av Louise - 17 augusti 2008 21:19

Behöver jag säga mera? Haha!

Av Louise - 17 augusti 2008 21:10

Jag har absolut inga kläder. Jo fine, jag har några. Men dom är rätt gamla vid detta laget och jag behöver garanaterat köpa massa nya kläder eftersom det mesta nog är för litet.

Och tror ni jag har massa pengar tror ni fan fel. ;) Ska kräva pengarna brorsan är skyldig mig tillbaka, då har man iaf lite. - sedan är mamma skyldig mig money också.
Hrm, jo, det blir mycket pengar om man lägger ihop allt...

Då ska det shoppas mina vänner!

Syrran ska ha presenter inhandlade snart också, ska köra på lite nytt grejjs i år om allt går enligt planer. :p Det blir väl rätt dyrt det med. x)
Men det är värt det, absolut :D

10 inköp jag vill göra denna månaden:
Byxor.
Handväska ;).
Presenter till syster.
Tröjor.
Skor.
Ny mobil. 
Marsvinsprylar.

10 saker jag BEHÖVER göra denna månaden:
Byxor.
Tröja/or.
Handväska.
Presenter till syster.
Skor.

Slängde ihop en lista. Haha! :)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards