Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 18 augusti 2008 17:59

Hon älskar honom
Iallafall just då
Tills hon ser en ny
Ja, då byter hon kille
Skolan ser henne som värsta horan
Ändå flockas alla runt hennes underbara kropp

Han älskar henne
Henne och några till

När han ligger där i sängen och håller om henne
Smsande med en annan tjej bakom ryggen, känns allt bra
Ja, en i sängen och flera att flörta med
Skolan kallar han för den värsta playern
Men han bryr sig inte mycket
För han vet att brudarna alltid går på hans ord

Där går det perfekta paret
Om man vill leka med varandras hjärtan
Där går paret som bara vill förstöra folks själar
Där går paret vi aldrig ska bli

©Wizy
//Wizy

Av Louise - 18 augusti 2008 17:54

Kvinnans Stressiga Dagar
Mannen ligger på soffan som om han vore stum
Själv får hon inte en enda lugn stund
Barnen skriker & skriker
Märker inte att mamman lider
Idag börjar skolan
Där äldsta dottern är känd som en nolla

Mamman känner sig som en fjolla
När hon glömmer av vattnet på spisen
När hon irreterar sig på fisen-
mannen hennes släppte
när han försökte laga kranen som läckte
Ja, ack, där seglade en stressig dag förbi

(Inte värst nöjd... men men xD)
© Wizy
//Wizy

Av Louise - 18 augusti 2008 17:50

Herr Ekorren
Ekorren hoppar träd för träd
Springer runt på bondens säd
Sommaren med ekollon på varenda gren på marken
Ekorren hoppar upp i barken

(Lite flumm rim xD)
©Wizy
//Wizy

Av Louise - 18 augusti 2008 17:48

Utan dig är jag inget
Du är solen som lyser upp mitt mörker
Blodet som passerar i mina ådror
Luften jag andas
Kraften att orka nästa dag.

©Wizy
//Wizy

Av Louise - 18 augusti 2008 12:45

Jag har hört en enda låt med Jonas Brother.

Musiken är najs, texten är välskriven & det går absolut att lyssna på. Men videon jag ser just nu är hemsk.

För det första är det en otroligt ointressant video, dålig kvalte & faktiskt rätt dålig gjord enligt mig. Och dom byter ju inte miljö NÅGON gång under videon! Samma rum, samma väggar. Och dom har med en Docka...
Och dom där jätte söta killarna folk babblar om, VAR? Jag ser dom inte! ;) I tidningarna ser dom ju bra ut, i videon påminner dom om vilka som helst, och närbilder på videon så suddig att man knappt vill se på den. o.O

Nej tack, jag kan lyssna på låten om jag slipper se den videon igen...

Av Betyg 5 Får Den Betyg 2, helt klart! o.O

Ni ska btw få se videon jag pratar om ockås.

//Wizy

Av Louise - 18 augusti 2008 12:38

Hellu :)

Vaknade vid 12 tden idag. Dålig ovana, ska möta syrran på torget imon vid halv 12 (11:30), jag lär ju vara skit glad!
Och vet ni vad jag vaknade av? En jäkla gubbe filade typ på stål ute. Jag har ju fönster mot bakgården i mitt rum & där är det en källare som leder in i min gård, där vid det stål staketet som är där så stog han & filade o.O
Typ målar gubbe, men ändå drygt! Jag höll på att skrika att han skulle lägga av, tur att jag kan behärska mig ;P.

Sedan som inte det var nog så 30 minuter senare går strömmen. -.-' All ström, Tv apparater, datorer, lampor - allt. höll i sig 10 minuter sedan kom det tillbaka. Drygt.
Grannarna gör något ovanför med, dundrar som fan. Hur många tavlor ska dom ha upp igentligen? *suck* Ok, säkert deras unge som leker med något, men det är drygt. Varför ska barn kasta ner allt i golvet för? Det är inte deras fel men wtf, drygt!! ändå har jag gjort det själv ;).

Jag vet inte vad som händer idag faktiskt. Men en sak är klar, dagen har inte börjat bra.
Nu ska jag dricka upp festisen jag snodde av någon på köksbordet & lyssna vidare på musik! :P

//Wizy

Av Louise - 18 augusti 2008 03:09

Senaste:
1. Meningen du sa? Tror det var "Haha nu skulle clownen komma".
2. Personen du pratade med? Mamma.
3. Du fick sms av? Malin.
4. Du kramade? Lisa.

Idag:
5. Kläder? Inomhus; mys byxor & t-shirt. ute; t-shirt & jeans + munktröja. x)
6. Bättre än igår? Ja.

Imorgon:
7. Är det: Ny dag.
8. Planer: Shoppa loss :D

Favorit:
10. Nummer? 5 ^^
11. Färg? Blå.
12. Årstid? Sommar.

Frågor och svar:
13. Saknar du någon? Ja.
14. Humör för tillfället? Trött.
15. Det första du gjorde i morse? Vaknade ;P
16. Vad åt du sist? Vene.
17. Vad irriterar du dig på? Pedofiler.
19. Vem tänker du på just nu? Pontus.
20. Tror du att personen tänker på dig med? Haha ja.
21. Vart reste du sist? Kristinehamn.
22. Vad gjorde du igår kväll? Satt på msn och flummade med polare. :P
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mamma.
24. Ler du ofta? Nej. haha.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Skönhet.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja.
27. I vems säng sov du i natt? Min.
28. Vilken färg har din tröja? Ljusgrön.

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Beror på vilken grad smärtan är på men nej oftast inte.

Lycka:
32. Är du en glad person? Nej.
33. Vad gör dig glad? Vännerna, djuren.
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja.
36. Kan musik göra dig glad? Ja.

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja.
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja.
39. Har du en flick/pojkvän? Nej.
40. Är du nöjd med det? Ja.
41. Är du kär? Nej.

Hat:
41. Vem hatar du verkligen? Kan inte säga det i ord.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Ja. haha.
43. Är du en mobbare? Nej.
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja.
45. Har du blivit sviken någon gång? ja.

Skolan:
46. Gillar du skolan? Nej...
48. Värsta ämne? Matte & SO!
49. Har du spytt i skolan nån gång? nej.
50. Är skolmaten god? Nej!

Av Louise - 18 augusti 2008 03:03

OM DIG SJÄLV:

1. är du singel?: Ja.
2. är du lycklig?: Ja.
3. är du uttråkad?: Nej.
4. är du ledsen?: Nej.
5. är du italienare?: Nej.
6. är du cooling?: Ja.
7. är du från irland?: Nej.
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: Dom var aldrig gifta.

OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja.
2. har du någon gång blivit sårad?: Ja.
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja.
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja.
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: nej.
6. har du haft en hemlig beundrare?: Vet inte?
7. är du kär?: Nej.
8. vill du gifta dej när du blir stor?: nej.

ALTERNATIV

1. hår eller ögon?: Ögon.
2. katter eller hundar?: Hundar.
3. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: jättemånga "vanliga" vänner.
4. tv eller internet?: Internet.
5. coca-cola eller pepsi?: Coca cola.
6. utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll med trevliga personer med drinkar annar shemma kväll, haha skoja ba, hemmakväll med polarna ;)
7. pengar eller lycka?: pengar.
8. dag eller natt?: natt.
9. msn eller mobil?: mobil.

HAR DU NÅNSIN...

1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej.
2. brutit ett ben?: Nej.
3. gjort nåt du ångrar?: ja.
4. hoppat bungee jump?: Nej.
5. ljugit för någon du tycker om?: japp.
6. ätit en hel tårta?: Nej.
7. gjort bort dig offentligt?: ja.
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: ja.
9. gråtit när ett husdjur dog?: Ja.
10. velat försvinna?: ja.

SENASTE

1. telefonsamtalet du gjorde?: thessan.
2. telefonsamtalet du fick?: malin, tror jag.
3. personen du var med?: Lisa..
4. roligaste grejen som hänt?: vene.
5. personen du smsade: Malin ^^
6. du kommenterade?: wut?
7. du tillbringade natten med?: Privat.
8. du kramade?: Lisa. >.<

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards