Alla inlägg under augusti 2008

Av Louise - 25 augusti 2008 16:27

Nu har jag då läst ut boken jag köpte den 23/8. Den var rolig.

Min åsikt om boken:
"Lätt att gråta när man läste vissa rader (Eller så påminde vissa bara om mitt förflutna) och lät att le till. Välskriven & gripande.
En bok där man helt enkelt inte bara slutar, man vill läsa klart den direkt."

Bokens (Romanen) Namn:

En flicka som kallas Alice.

Författare:
Kristin Hannah :)


I Vilket fall som helst är den jätte bra och ni som inte har läst den borde verkligen göra det :)

//Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 12:08

Jag lämnar er för nu iallafall. :o
Idag vet jag inte vad som sker, lär väl stirra upp i taket. jag känner inte ens för att reparera mig själv för tillfället.

kanske bör jag känna smärta & sorg för att kunna gå vidare till lyckan. i still fighting.
jag är svagare, men hey, jag klarar det. bara lite vila först.
Lite vila, sedan är jag på fötter igen. Precis som innan.

kanske inte bloggar mer idag. men jag måste bli okej. mår jag inte bra, kan jag inte göra så andra mår bra.

take care

/Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 11:51

En på min msn orkade inte heller skolan idag.

I vanligt fall skulle jag tröstat, låtit henne prata ut, frågat varför, men just nu siter jag här med tårfyllda ögon och stirrar på skärmen

fan, jag är knappt medveten om vad jag skriver längre


tyck inte synd om mig, varför skulle jag förtjäna det?

// Wizy

Av Louise - 25 augusti 2008 11:18

Mitt liv, mitt trasiga liv, som är mindre värt än en kattlåda just nu. En jävligt billig...

Jag hatar mig själv. Mer än någonting annat på denna jävla jord.
Ta mig härifrån!

Jag grinade hela natten, grinade. Över saker som hände för flera år sedan. Nej, jag kan inte förlåta. Förlåt mig för att jag inte kan förlåta dig.

En killkompis är inne på msn. han har inte svarat på hela sommaren. roligt. man känner sig jätte glad då.
han trodde det var hans ex först, har han sagt & han hälasr om han går förbi. men han har bytt skola nu tydligen, positivt. han bor nära mig med, jag vet till och med port och är på den gården flera gånger i veckan. han brukar hälsa. men han vet inte ett skit om mig, inte ett skit.


jaa? jag var inte i skolan idag.
jag tror jag somnade runt 3-4 tiden, ångest. jag ville gråta ut alla känslor för att kunna lägga det bakom mig. det blev mycket. jag vet inte om jag klarar att tänka på det igen. ska försöka låta bli.

But sometimes it feels like i can cry me a river, and then should i drown in it. the end, 'u know.

/Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 22:59

Inget förlåt får mitt hjärta, som du slet sönder, helt..
Förlåter du dig själv, syster? För det gör inte jag..
Bränner ner varenda bro jag försöker bygga upp..
Ingen annan vet eller ser..
Men jag ser igenom din mask varje gång du försöker vara trevlig..
Sakta men säkert flyr jag bort ifrån dig...
Likt fjärilarna när flickan plockar blomman..

©Wizy
//Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 22:56

Kommer förändra mitt liv, för en person är ljuset i mitt liv & ljuset är brevid mig.

En person som inte rörs av någon annan <3

©Wizy
//Wizy

Av Louise - 24 augusti 2008 22:41

Lördag, gängens ögon är röda, låter blodet i andras kroppar rinna för att gänget deras ska vinna.

Det är snart måndag. Jag börjar... err... vid 9 tiden, typ. Lust? nej.
tror jag håller på att bli förskyld & krasslig dock :-D.
Får se om det blir bättre.
Man ska inte gå till skolan sjuk - jag höll faktiskt på att spy i torsdags!

Tårarna rinner nästan. Fan, inte vet jag heller. Eller jo, men det är ingenting jag vill ha på min blogg. Om dom läser... Iaf..

Nu ska jag läsa vidare min bok jag köpte igår,  :-) Nästan helt klar också, lite synd! tror jag ska till bokhandeln & kolla lite imorgon. 

Godnatt ^^

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards