Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Louise - 28 augusti 2008 13:24

Fan. Nu har jag bestämt mig.
En del i mig vill stanna, men jag vet att det är säkrast såhär. Det är det. Jag svär.
Det är bättre att lämna er, säga hejdå, ett kort avslut, ett avslut ni int ebehöver minnas, för jag tänker glömma det när jag går utanför den jävla dörren, ut från den fula gården med skrikiga ungar, med mina väskor & mina marsvin. Glöm att dom får stanna hos er. Om jag så ska kasta iväg dom hos fodervärdar, ni får minnsan inte röra, höra eller se dom efter jag stuckit! Dom är med mig! Allt eller inget!

Jag skriver ner vad jag behöver.
Men ni är inte på listan.
Det är ett ord som ska sägas, endast ett, men int enu, det kommer senare... Ordet är, naturligtvis, farväl.

/Wizy

Av Louise - 28 augusti 2008 12:42

Hej allesammans.

Hrm, nu har jag "äntligen" läst färdigt boken. 
" En shopaholi får en syster" -  Min kommentar om boken:
"Den var enormt bra & lätt att följa med, destosvårare var den tyvärr att sluta läsa, en bok många borde läsa!"

Resten utav dagen har det inte hänt något. Jag är för arg för att vara i skolan. Finns risk att någon stackars människa kan få sig lite stryk...!


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards