Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Louise - 22 augusti 2008 12:48

Man skriver ord efter ord
Suddar gång på gång
Försöker hitta en bra mening
En mening som biter fast
Både i skrivarn och i läsarn

//Wizy

Av Louise - 22 augusti 2008 12:13

Hej.

Internet dog igår kväll därför så lite blogginlägg.

Just nu vill jag nästan gå till skolan, klart jag inte kan, sitter ju här illamåendes, snorig & skit, nej Wizy, du mår inte bra. Absolut inte. Då ligger man i sängen!
Men aaah! Jag har legat tills klockan 11, då gick jag & åt mat (Potatis med grönsaksbiffar & grönsaker).

Jag har drömt flera mardrömmar också.

En kille på min msn lämnade mig (den var hemskast)
Jag blev våldtagen på en kulle, trots att mamma stog nedanför den
Och sedan stog på 2 killar mitt i gatan och bråkade, då kastade ena ut den andra framför en bil så bilen krossade hela huvudet så blodet sprutade - Hrm, den var rätt bra action dröm dock ;P haha.

Jag mår SJUKT illa!
Först ringer Vire vid 09:40 och ba "Jag säger att du är sjuk" - då har jag bett mamma ringa lärarna, sedan vid 10:30 typ ringer min lärare & ba "Var är du?" - då har man ju fan sagt att man är sjuk & bett sin mor ringa, men jag sa att hon kanske inte kom fram, det är ju fan sant...

Nu ska jag väl lägga mig i sängen tror jag. ;P
/Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards