Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Louise - 16 juli 2008 12:16

Besökarstatisitik 16Juli, 08:
Besökare idag: 21
Besökare igår: 27
Den här månaden: 199
Förra månaden: 162 


Besökarstatistik 22 Maj, 08:

Besökare idag: 17
Besökare igår: 12
Den här månaden: 165
Förra månaden: 60   Det ökar ju, det syns. :P Fortsätt så allihopa. Haha. :D Jag är stolt över att kommit med så många besökare på så kort tid *s* Vågar knappt tänka hur det blir nästa år om det fortsätter såhär! Wow!

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:14

Hejsan allihopa. :)


Som ni vet är jag ju på 14:e plats på bloggagratis mest aktivaste bloggar! Men nu undrar jag, vad vill ni läsa om?

Mitt liv, mina åsikter eller se mera fotografier? 


Tanken är ju att ni ska gilla bloggen. Skriv här eller på Msn, mejl eller var som helst, bara jag får veta! ;)


Kram på er i den älskade sommar värmen!


//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:13

Min blogg ligger på 14:e plats på "Mest aktiva" :D

Gratulera?

Håller ju på att komma till ena målet =D Är på god väg iallafall! :D

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 12:05

[ ] Träffa Fannie

[ ] Träffa Hanne
[ ] Tjejkväll hos Natta.
[ ] Vara hundvakt 20/07
[ ] Vara barnvakt 20/07
[ ] Vara barnvakt åt Hanna 23/07
[ ] Åka till Danmark 28/07
[ ] Fotografera i Danmark
[ ] Komma hem från Danmark 30/7
[ ] Åka till Värmland 1/7
[ ] Fotografera i Värmland.
[ ] Rida
[x] Fotografera
[ ] Åka iväg någonstans med mormor

[x] Fotografera solnedgång

[ ] Fotografera hästar
[x] Fotografera andra/annat djur

[x] Fotografera andra/annat djur utomhus.
[x] Fotografera natur

Sätter ett kryss i listan när någonting är uppklarat. x]

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 11:35

Dessa konsärer vill jag gå på 2008:

18 Juli. Sebastian Krantz. I trollhättan. Följa med? <3

20 Juli, Rixfm festivalen i Trollhättan, följa med? <3

13 Augusti, Rixfm festivalen i Göteborg :D Följa med? <3

12 Augusti - Sebastian Krantz i Göteborg. Följa med? <3

23 Augusti - Sebastian Krantz i Borås. Följa med? <3

Jag vill på konsäär! ;)

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 11:08

I know you feel'd alone
I know that you miss love
To have someone there.

They lefted you to rutten in the shadows in your room
I know it's hard
But be yourself and never give up
And I promise
Soon it's over.

It's a demon in your head
But baby, remember
You'll worth so much more
I'm not there now but I'm by your side.

© Wizy

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 11:05

Maybe not today
Maybe not tomorrow
But I promise, yo'll be OK!

//Wizy

Av Louise - 16 juli 2008 01:50

Alltså, jag har verkligen varit en glad tjej länge. Men ibland faller jag tillbaka. Och jag kan inte prata om det med familj, sällan vänner heller. Jag kan bara skriva om det. Och har jag en blogg kan jag väl likaväl använda den till att skriva allting i den? Så, jag gör det.
Alla leenden på denna blogg kommer vara äkta. Alla tårar på denna blogg kommer vara äkta. Before I just wanted to die, now I don't wanted anything else then sleep one night without nightmare's. Ja, det är sant. Jag har fått mardrömmar. Om vaddå? Massa skit.
Jag höll på att pissa på mig i morse xD Mamma skrek i drömmen, det var en råtta i vår lägenhet. Plötsligt hade vi ett råttbo i vår lägenhet. Det var äckligt. Plötsligt bet den mig i foten, mamma som stog på sängen skrek "akta råttan" samtidigt, jag föll ned med röven i tvättkorgen som stog förbi och vips så var hela jävla drömmen över och jag vaknade halvt död av skräckt. Fan vad rädd jag är för råttor! -.-'
Värsta drömmen på länge.

Idag var min kompis värsta depp. Jag försökte pigga upp henne med att skriva att jag dansade med en skurmopp, vid närmare eftertanke var det ett jävligt dåligt skämt och hon blev väl mest glad över att jag försökte... Duktig Wizy, du försöker iallafall... Sometimes i'm just sorry of being who I am. What should I say? That I'm happy, cause I'm not, not right now.
I'm pretty happy, but sometimes my life is dark. Like tonight.

Well... goodbye for now then.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards