Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Lista

Av Louise - 3 augusti 2008 01:05

STEG 1

Namn: Louise

Bor: Göteborg

Ögonfärg: Någon skum.

Hårfärg: Ljus Blont.

Skostorlek: Ingen aning. rätt stora fötter ^^'

Civilstatus: Singel.

Höger eller vänsterhänt: Inte vänster iallafall :P
Kär? Nej.


STEG 2

Skor som du bar idag: Vanliga vita gymnastikskor ^^

Dina svagheter: Dedu ;)

Rädsla: Höga höjder, vatten.


STEG 3

Första tanke när du vaknar: "Fan"

När somnar du: På helger varierar det oftast runt 03:00 på morgonen. Vardagar ca 11:00. Ibland tidigare.


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca cola missbrukare är vad jag är.

McDonalds eller Burger King: Burger King är godast.

Adidas eller Nike: Adidas.

Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton tror jag.

Choklad eller vanilj: Vanilj.


STEG 5

Svär du?: Lite för mycket svordomar blir det faktiskt...

Sjunger du?: Nej, jag rappar.

Duschar du varje dag?: Oftast.

Gillar du skolan?: Pga vissa problem där, nej.

Tror du på dig själv?: Ibland, ibland inte alls.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Åtminstone min mamma kan jag umgås med, ibland.


STEG 6

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Nope :) super inte.

Blivit kallad hora?: Japp.

Blivit nerslagen?: Nej.

Busringt någon?: Ja.

Gjort något som du ångrade?: Ja.

Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej. Jag har inte fått betyg än ;).

Kastat en sten på nån ruta?: Nej.



STEG 7

I framtiden..

Namn på barn?: Inte en aning.

Hur vill du dö?: PÅ något sätt när jag ligger och sover och inte riktigt fattar vad som händer.

Vad vill du bli när du blir gammal?: Gammal?


STEG 8

Antal människor du skulle ge ditt liv för?: En hel del.

Antal CD-skivor du äger?: Aningen många.

Antal piercings?: 0.

Antal tatueringar?: 0.

Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 0. Och jag vill gärna skippa att vara med på ett bra tag ;).


STEG 9

Vad ska du göra i sommar?: Softa.

Vad ska du göra i vinter?: Sova.

När tog du studenten?: Inte tagit ännu.

Vad gjorde du efter gymnasiet?: - Inte gått ut -

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Nej.

Vad händer till helgen?: Nästa helg är jag ev i Värmland, om inte så är jag väl hos min andra moster & firar kusinen.

Vad vill du helst göra just nu?: Skriva mer på min bok.


STEG 10

Vill du ha pojk/flickvän?: Jo, det kan man väl säga att jag vill.

Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Magrutor är ju rätt sexigt faktiskt ;P

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Kevin? haha.

Vem är den perversaste person du känner?: Det vågar jag inte skriva öppet! Hon slår mig nog då ;D

Hur många gånger har du varit utomlands? Ämm... danmark kanske 10 ggr + även skottland 1 gång, dvs typ 11 ggr tror jag. ;P

Vilket ställe tycker du bäst om? Skottland :)

//Wizy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 7 januari 2009 22:45

finns nu på www.wizy.bloggsida.se/

Av Louise - 18 december 2008 20:18

Nu stänger jag bloggen.   Seriöst. Vill ni ha tag på mig IRL så får ni ta och smsa, eller så får ni skriva på msn. Och den som ger ut min msn till någon kan räkna med att den är spärrad och borttagen DIREKT. Meningen med en blogg är att man ska kunna...

Av Louise - 18 december 2008 00:37

Kan ni bara hålla tyst och fara någon annan jäkla stans eller? Har inte gjort er ett skit, varför fortsätta med att snacka en massa skit! -.- Fett irreterad.   Nu har jag blivit kallad för 'hynda' också. Fan vad arg jag blev när jag läste det...

Av Louise - 17 december 2008 19:15

DETTA HANDLAR OM ETT ROLLSPEL. INGENTING SOM HÄNDER I VERKLIGHETEN MED ANDRA ORD!    Gah. Jag avskyr verkligen när folk ska styra en. Som nu för en stund sedan fick jag ett inlägg av en tjej på en hemsida där det stod att en karaktär jag utmanade i e...

Av Louise - 17 december 2008 16:40

Hej allihopa =)   HUr mår ni då?Själv mår jag riktigt bra.   Nu har jag läst ut tidningen, stod inte så jätte mycket vettiga saker där idag. Men det ska bli nytt jordskalv. Kände ni av jordskalvet? Det gjorde inte vi. :) Tur det, vill nog iinte vara ...

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards