Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 1 september 2008 16:13

Det kanske går iallafall? 


Jag har ju inte vart i skolan på en vecka, då har 2 lärare ringt (Varav 1 tog jag jävligt illa upp av), + nu ringde skolkuratorn.
Då jag kände att det krisade sista dagen jag var i skolan i tisdags (28 augusti), ringde jag skolkuratorn och bad om en tid på torsdagen. Så långt kom jag ju dock aldrig.

Idag ringde dock skolkuratorn mig som sagt & frågade vad det är. Svarade ärligt att det är båda psysiskt & fysiskt och då frågade hon om det bla är för att jag nu kommit efter en hel del i skolan som jag inte hade lust. Vilket det med är. Så vi kom fram till att jag bara ska vara i skolan tills på lunchen imorgon. Då ska jag upp till henne & prata lite och sedan får jag gå hem. Så jag har bara en 4 timmars lång lektion (med rast i) imorgon.
Och om jag får panik/inte alls känner att jag klarar att vara kvar ända till lunch får jag gå dit på morgonen & säga till, sedan får jag gå hem.
Så det är nog bra början, iallafall att stanna där så länge jag klarar det.


Sedan funderar jag på att åka ut till Mölndal, till Thessans fotsalong & få fotvård, eftersom jag slutar så tidigt. Behöver fan det nu alltså *s*.

Samtidigt får jag min mobil då ju. Gött.

Den ringde tydligen flera ggr, har missade samtal & sms. Hrm. Roligt att dom ringer när man inte har den tillgänglig. Gissar på att det var kuratorn + en tant på socialen. >.<


Och en tjej på soc ska jag träffa imorgon med. Eftersom jag ska få kontaktperson så ska jag träffa henne imorgon (Kontaktpersonen)!

Hoppas hon är någon trevlig prick & att jag får henne som kontaktperson. Kul kul. ^^

Kanske, kanske, kanske kan livet sluta bra ibland med? Känns som jag måste få tur snart. 
Håll tummarna för mig, både att jag orkar ut till mölndal, att det går bra på mötet & i skolan är ni gulliga!

Sedan imorgon ska jag även träna ett pass.

Puss & kram! 

//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 15:56

TACK "jenjen" för svar på vilken film! =)
Stort tack!


//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 12:54

Det nygifta paret planterade rosorna

Och dom röda rosorna, röda som blod skiner ute
Dom blodröda rosorna vissnar ner svarta som natten i jorden

Liksom kärleken mellan paret 


©Wizy


//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 12:17

Jag hade en sådan underbar dröm inatt :') <3
Jag drömde om en kille som var med i High school musical typ, men ändå inte.
Så var det as lång kö för att träffa honom på stan, så fick jag hans atograf tillslut, sedan sprang jag hem för att hämta min kamera som jag glömde, hiih, då ställde jag mig i kö igen, sedan fick jag några kramar då med och tog massa bilder, sedan gick jag hem, då såg jag att några blev dåliga, så jag sprang tillbaka, då var kön slut och då kramades vi igen, + att jag fick en puss (a).

Mys!

Sedan sprang jag hem iaf, sedan mötte jag honom på gården för han skulle in i min port, för han bodde hos en polare, men så följde han med mig hem, så tog vi bilder där vi hånglade & sådant. xD
Så frågade jag om jag var seriös och han svarade "Tja, jag gifter mig ju imorgon... och jag säger ju aldrig nej till hångel..." HAha så sött! Vi blev skitkära i varandra & började ta bilder där vi pussade varandra med kameran. :')

Sööött <3

Sedan var han hemma hos mig så tog vi sånna bilder i mitt kök, haha :p 

Sedan ringde min jävla väckarklocka -.-'


//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 12:01

Fett less på att höra ert jävla gnäll

Åk hem istället eller anpassa er till vårt liv

Lägg ner, snälla, shiet

Ni säger att alla är emot er & att Svenskar är rasister

Vafan ni försöker få oss att följa era jävla traditioner


Ni sprider hat på varje jävla gata ni flyttar till

Jävla gängbråk

Flyr ni från krig i era hemland och startar nya i Sverige?
Ni tror ni är coola för att ni gör låtar där ni hatar vårat land,

men så farligt kan det inte vara, ni flyttade ju ändå hit frivilligt

Om ni nu inte kan anpassa er, sluta starta krig & snacka skit

Då kan ni göra det någon annan jävla stans

för jag vill seriöst inte höra skitet längre


Jag har polare som är såkallade "blattar"
Men vafan, dom lever iallafall upp till vårat lands traditioner

Springer inte runt med pistol & skjuter "svennar"

Ge fan i att lära er svenska för att kunna dizza oss i låtar

Ingen orkar bry sig längre

Stick hem om ni ska leka gangsters

Det var fan inte vi som sprängde ditt hus i bitar mannen så tagga ner nu

Åk till ett annat land & hämnas på dom rätta om du tvångt ska göra det.

Å alla jävla svennor som tvångt ska leka blattar

Vad äre med er?

Om ni tvångt ska leka blatte ge fan i att rappa på svenska

Ni skämmer ut Sverige & det svenska folket med dom fasonerna !

ni tror att ni är coola men ser det ut som ni har mycket mer fans

än era bästa vänner irl?

neh, precis !


©Wizy
//Wizy

läs > (Nej, gah, jag är inte rasse som det står i låten, jag har flera underbara blatte polare och jag älskar dom otroligt, men jag är fett less på alla rasister som kommer till Sverige & snackar skit om oss i våra låtar, kan dom ändå inte snacka nå vettigt på svenska & följa vårt land, varför i helvete bo här? Sedan dom som faktiskt följer tradioterner o sånt, skitbra, fortsätt så =) men ni andra, snälla, stick hem eller bete er iallafall moget).

Av Louise - 1 september 2008 11:54

Det haggla sparkar & slag för att vi inte var som dom

Och inte ville stödja gänget som mobba'
Men vi överlevde
Och vi är alltid starka tillsammans

För orkar inte den andra kämpa

Vet vi att någon annan kämpar åt en


Ni har erat gäng

Jag vet vad ni tycker om mig & gänget

Sitt där & döm mig, skriv vad ni vill på msn

Spotta på mig hur mycket ni vill
Vi överlever

Tack för slagen & tack för hatet

För det var dom som fick oss att bilda oss ett gäng

Ett gäng där vi starkare än någonsin kan luta oss tillbaka,

göra vad vi vill, för när den ena vilar, vaktar den andra ryggen

Vi överlever


För ni vet ju själva att ingen stöttar ju er

Och hjälpen ni skriker efter genom slagen

Kommer ni aldrig få

Ni tittar ner på oss, men herregud
Hur skelögda är ert gäng igentligen?

Vi överlever
För vi får ut allting genom våra pennor
Känslorna vi visar

Gråter öppet, lider, för jag vet, det plågar er innerst inne

att ni har slut på tårar & smärta

©Wizy

//Wizy

Av Louise - 1 september 2008 11:43

We can make it if we try.

Jag hatar min skola & jag hatar den jävla läraren. Hon har förstört hela mitt fuckin' liv.

Av Louise - 1 september 2008 11:40

Nu är det September! :D


Härligt :)

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards