Alla inlägg den 29 september 2008

Av Louise - 29 september 2008 18:40

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra igenom din inkorg

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset

4. Gör likadant på varje fråga

¨

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dej?

- AAAAAA [haha, vire, damp?]

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

- Sånt gör du inte längre:)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

- Så skit i det då?

Vilket sms blev du mest berörd av?

- Line x')

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

- Nä, går i från bion nu.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?

- Osäker och lite som en älva, kan bara gå en känsla i taget. [haha jag är en älva, tjihuu]

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

- Line X')<3

Vad vill du höra mest av allt?

- Godnatt:)

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

- Folket!

Din romantiska replik?

- "Jag var på väg att ta av mig byxorna när jag skulle sätta mig vid datorn, då jag kom på att jag inte var hemma... :P"

Vad skulle du säga om du blev bestulen?

- Tack för ditt sms!

Av Louise - 29 september 2008 18:00

Haha, så jävla bra!

Sitter och piggar upp mig sjläv med Magnus Betnér.


"komiker skjuten i foten" xD hahaha.

Flera gånger har jag sett denna, men den är fan underbar ändå :)


Wizy

Av Louise - 29 september 2008 17:49

Världen den är sjuk, jag gråter inte mer.


Rmk is the best. <3


                                                  
            En av dom iaf (; <3                

Av Louise - 29 september 2008 11:48

Things wont ever be the same. <3

"Somewhere in the distance
There's a place for me to go
I don't want you to hate me
But I think you need to know
You're weighing on my shoulders
And I'm sick of feeling down
So I guess it's time for me to say goodbye...
"

Av Louise - 29 september 2008 11:00

FRUKTANSVÄRD NATT!


Först kan jag inte sova, så jag vrider mig i flera timmar ._. vid 1 tiden så somnar jag.. då drömmer jag att jag och några kompisar leker i sandlådan (dvs vi brukar leka och göra sånt fånigt bara för att ha kul xD kliks lite humor...) och då kommer det ett lik fram och så är hon sten död & kroppen har börjat ruttna. :/

Sedan som om det inte vore hemskt nog så är mördaren plötsligt bakom mig & min kompis i sandlådan och knivhugger min kompis, jag springer på liket (usch) och iväg. Jag hinner komma ner en bra bit innan den drömmen tar slut.


Andra drömmen så är jag någon kriminaltekniker so mutredde ett brott. ._. Helt plötsligt ringer den misstänkta mig på mobilen och ba "åk hem nu direkt. Ensam! Annars dör du" (eller så dog min familj. minns inte exakt.) iallafall så sätter jg mig på cykeln (ironiskt nog -.-) och får inte upp cykellåset. Så min kusin Alex kommer och hjälper mig, så frågar jag om han inte kan göar mig sällskap ett tag. Jovisst. DEt ville han gärna. Det var en bra bit till mig så jag tänkte dumpa av honom efter halva vägen, då var jag ju ensammen. Jag cyklar i för vg och när jag kollar upp igen, en lång stund senare, så står hela skoegn i lågor och elden håller på att sprida sig till mig. Jag skrek på Alex, men han var borta... Så jag börjar cykla tillbaka i all hög fart och ser små lamm och sådant springa på vägen utan att kunna komma någonstans. =/ Elden kommer i högfart mot mig och jag blir mer och mer trött. Då blir jag slukad av lågorna...

Och det värsta av allt, det var hos Lisa. På stigen till 'gärdet' som jag dog.


Det låter inte så farligt, men att drömma dom en hel natt efter varandra och minnas varje detalj fick mig att skrika när jag vaknade. -.- Är jäkligt skärrad...

Vet att det är en dröm, men det var så verkligt. Som om det verkligen skulle hända mig. jag drömmer sanndrömmar ibland. Uscha...

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards