Alla inlägg den 3 september 2008

Av Louise - 3 september 2008 21:22

Hej :)

Nu har jag fått reda på mitt schema för morgon dagen också. :) Börjar 09:40 och då ska jag planera schemat med en lärare + kuratorn.

Yey ;D. Gött. Skulle igentligen börja 09:35 och ha tyska.


Sedan ska jag träna imorgon med :)

Idag har jag suttit på Stallet.se som en idiot & försökt kodat min presentation som sagt. Gick INGET bra. ;) Hehe. Jag hittade inte en viss kod sedan efter massa surfande efter den av jag faktiskt upp, trots att Tixy + en tjej försökte hjälpa mig, Tixy gav mig sina koder men det blev ja ginte rik på eftersom det var speciellt till hennes presentation. Gah.
Och den andra tjejen skulle göra det själv för pengar. (SP, låtsas penga där).

Nej ni :) Nu ska jag logga in på stallet en sista gång och försöka klara den där koden själv;) Annars får jag sitta där tills jag klarar det. ;P haha.

Jag tänkte även där börja föda upp Hästar, Kaniner & Hudnar xD Har ju valp bilder på Nicki som jag tänkte ta (: Sedan har jag sedan innan bilder på andra hundar jag fotograferat så ont om bilder på djur har jag faktiskt inte. :)

Men jag tänker absolut inte sitta där hela dagarna, bara idag. -.-'

+ att jag äntligen börjat rollspela igen :D Wiuh! Skit länge sedan sist :D <3

Yeeees!
Kram!

//Wizy

Av Louise - 3 september 2008 15:34

Hähäh. Jag & Tixy fjantar oss på Stallet.se tillsammans. Höhö. ;D

Jag var medlem där för typ 3 år sedan, det var mitt liv -.-' Har 100 SP som väntat på mig i typ 2 år... Eh, kan lika väl leka lite. Alltid roligt att ha något att göra. ;)

Så fick jag en über snygg Design av älsklings Tixy. ;D

Ihi, tack ;D <3


Så nu ska jag in och sätta in den + koda min presentation på Stallet ;>
Samtidigt laddar jag upp bilder på Zoonen.com, eftersom jag vart inaktiv där så super länge. ;>


Puss ;D

//Wizy

Av Louise - 3 september 2008 15:00

She's looking at the window. A little girl, maybe just nine or ten.

Mom are dead and daddy is dronk. She don't know what to do, when he yellin' at her when she's a "bad girl".
She don't know what her name is, her mom call her for sweety or honey, daddy never look at her if shes not doing anything wrong.

 It's snowing outside. Cold.
The girl shiver and wants to go home. But why for? He just sitting there in the sofa. Mom always had time for the little girl.
The snow sparkle, like her eyes one times did.
Shes put the stone away and lie down in the snow, she's shiver and pull up the collar and look up at the sky. Soon its cristmas. Soon the school is finish for this year. Her only freedom, there she don't haft to excuse herself if shes not crying, goes to slow or just flickering. Dad always running so fast to the school with her, tell her goodbye and goes away. He want her to stay with her! Can't he see that she needing her dad right now?
Teatcher is friendly there, She can play with the cildren, sometimes they haft classes.

They other children always say that she's ugly.  She run in to the bathroom and cry, look at the mirror and look at her others brush hair and stroket clothes. Her dad didn't care about something like that. It was just bullshit,  according to him, she didn't know what Bullshit mean, but if don't daddy like it, she didn't it. He haft to always think the same that he. Maybe she should be punished if she didn't did it

What were he doing so wrong? Why leave the mother her? Isn't he worth anything?
She's crying, the snow feels quitly, but she can't see it anymore. Daddy yelling somewhere behind her, she know she should go and ask what he want, but she don't want to. She don't want to anything.

Daddy coming and scream that she's coming in, Now. She don't care. He don't want her, the snow wants her.

He open her eyes and look into her black angry eyes, "Why are you mad, daddy?"

When she don't come the dad been pissed off and take the pistol and shut her.

The girl shut here eyes and never vake up anymore.


©Wizy

//Wizy

Av Louise - 3 september 2008 14:38

Hej :)
Nu har Liam varit här också.
Katarina kom också förbi en sväng;)

//Wizy

Av Louise - 3 september 2008 12:09

Wups ;) 10:42 kom jag härifrån, så vid 11:00 var jag i skolan. Eh, jag glömde var klassrummet var så fick springa till expiditionen, jaha, det var klassrummet brevid mitt "riktiga" - eller vad man ska säga. ;P
Drygt med massa jäkla klassrum, det jag hade min första lektion (upprop) i, brevid det var det. ;P
Satan att man ska springa över hela rummen, jag är van vid att ha 2-3 klassrum, nu har man plötsligt allt i olika salar. x)

Fan kunde Vire inte bara säga det för? (Jag har väl ingen aaaaaning om vad dom säger på lektionerna, det är roligare att klottra på böcker (A)) -.-


Iaf, sedan väl där så hör man ju alla säga "Nu kommer Louise!" - Nooo, the ghost are coming! muhuh ! (Läser ni i klassen det får ni gärna kalla mig Mrs Ghost, I don't care what you call me, i'm gonna hate you anyway).

Så hälsade man på Carola, lite komiskt att man kan komma typ 4 timmar förskent  & ba "Jag försov mig" - Haha it's true! ;D

Fick sätta mig brevid Amelia (som förövrigt såg helt död ut... förlåt ;P).


Gah, och då säer tjejen jag är sur på när Carola inte hör "Du vet att vi börjar 8 på onsdagar va?" med lite snobbig röst/min, jag ba "eh... ja?", ville be henne hålla tyst, ska ju undvika henne, men det var grymt irreterande när hn fortsatte säga liksom "Bara så du vet".
Jag vet ju garanterat att hon kommer använda det i försvar, att hon ville vara snäll.
Sedan skulle killarna också veta, men Carola sa att det skulle dom skita i. xD

Sedan fick jag läxa, wihu ;) Svenska läxa & engelska. Svenskan blir nog rätt kul  ändå. Undra när den skulle in, jag glömde & fråga...
Men nu ska jag rymma från datorn, Liam ska visst komma på besök med sin mor. :)


//

Av Louise - 3 september 2008 09:54

Godmorgon.


Började igentligen 09:40 idag, men försov mig. (Fick by the way hoppa över idrotten). Slutar vid lunch med.


Nu behöver jag duscha sedan ska jag pallra mig till skolan :) Kram.

//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards