Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 30 september 2008 18:34


Det står

"Jag är en docka av glas.

Och du trampade just på skärvorna.

Glad nu?"

Vilket jag menar till en tjej i min klass. Hon och jag har varit bästa kompisar i 3 år och kallat varandra för systrar i över 1 år, men nu börjar hon avsky mig för att vi inte går i samma klass osv. Så hon har slitit isär mig rätt mycket, men jag tror inte riktigt att hon menar det. Mest att hon är rädd att förlora mig och råkar visa det såhär.

Men det menas iallafall med att jag faktiskt inte klarar likamycket som förr. Jag orkar inte stå och skrika på er, vända mig om och le längre. Jag har börjat ta åt mig.

Och nu har jag ju börjat slå tillbaka (inte med nävarna, om ni förstår...) så jag skrev igentligen "Och du trampade precis på skärvorna." - Men det var för långt för att skriva, så jag fick korta ner det.


Anyway, dikten är det © på.

Ville skriva ner den på ett papper istället för rakt på bloggen. (:

Wizy

Av Louise - 30 september 2008 18:18

 Jag :)


Wizy

Av Louise - 30 september 2008 14:12
http://uk.youtube.com/watch?v=PN0M5xbl7o0&feature=related

jag hittade en gammal... eh... inte favorit precis men men ._.


"Kameran älskar mig, vi har en relation."

Texten går väl att använda om man skriver om den Rejält... Men jag skriver ju egna låtar, tänkte bara meddela att den inte var helt hopplös. ;)

 haha.


Wizy

Av Louise - 30 september 2008 12:16

Syrrans & min lilla bebis har ont i halsen.

Dom var hos vetrinären förra veckan och hon är svullen i halsen, har inte så mycket fakta om det. =/ Dom tog typ prov och det kan Hända att dom skulle operera mandlarna, enligt Thessan.


Men jag får väl återkomma när jag vet mer helt enkelt


Wizy

Av Louise - 30 september 2008 11:43

Höhö, igår, strax efter "I ditt ansikte" (Svensk humorshow) så kunde jag inte sova. x) Haha seriöst... Jag skrattade så jag grät istället. xD Trots jätte mycket ansträngningar att låta bli. =/


hahah... Magnus Betnér & NMartin någonting (rätt ny komiker), skulle snacka om Expressen Med Expressen xD Så först kommer Martin in då, oh bara tjatar om nått konstigt, jag skrattade en gång. Sedan kommer Magnus in och ba "Detta känns heel sjukt... Jag har ju snackat mycket om Expressen, men slutade för ett halvår sen... Det finns ju saker jag gillar med Expressen, förstås, som xx xxxx. Ja, det var väl i och för sig det enda också." [Skriver inte ut namnet här.]

Haha sedan drog han ett skämt om denna mannen (Vad han nu heter >.<) som skriver om hans tv kvällar.
"Och jag var ju jätte trött vid det, men jäklar vilken fart det var i Doobidoo ikväll!" (Magnus citerade det och fortsatte sedan >) "Vaddå? Varför ska vi veta det? Om kvällen går i repris någon gång?" XD
hahaha... så jävla skön.


Sedan när Magnus & Martin gick efteråt så sa Magnus att det kändes bra, eftersom båda typ knappt vågat gå dit öht, och Martin bara sa "Det kändes bra när första skrattet kom... och det kom ju aldrig!" HAHAHAHAHHA! xD

Så skööööööön :)


Iallafall, sedan efter några timmars vändande satte jag mig och skrev lite, alla stavfel osv skrev jag i natt. Dvs jag kommer inte rätta någonting jag lägger ut. För en boksav tog det 3 rader storleksmässigt, haha. Jag har inget minne själv av detta. ;) Iallafall tänkte jag på videon längst upp när jag skrev, tror jag. x)

"Tankar under natten"

Tankarna suddar runt i huvudet men pappret förblir tomt.

Jävla sjukt. Björn blir känd över... att vara med i mellodifestivalen men har inget bättre än att stå i duschen, halvnaken, o ba "ja tränar" Vaddå? Elakt? Men vafan då, Pernilla Wahlgrek uppträder med sin son. På skumsen. Benjamin jodå han e bra men att han måste lyckas genom att ha mamma med på scen! Wow!
Fan vad duktig kille!
Perssutom så måste jag s'ga att det e sjukt att jag ens skriver datta.

Jag som komiker. tänk er liksom
"Jag kan rappa, okej, vi tar en paus, jag måste få skratta" Lol?
Lite som att Benjamin Wahl...

Rossar. Kan man äta de? asso, go runt o ba "ja har ätit walrozzar idag" på studentfesten.

Lyckat.

Pernilla, du rappar med en minderåring, tappar färståndet du aldrig fick?

Du ska inte mycka med mig , fetten du de, ja mården dei så du kmr te mormor, hon lever la men ändå"

Av Louise - 29 september 2008 18:40

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra igenom din inkorg

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset

4. Gör likadant på varje fråga

¨

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dej?

- AAAAAA [haha, vire, damp?]

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

- Sånt gör du inte längre:)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

- Så skit i det då?

Vilket sms blev du mest berörd av?

- Line x')

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

- Nä, går i från bion nu.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?

- Osäker och lite som en älva, kan bara gå en känsla i taget. [haha jag är en älva, tjihuu]

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

- Line X')<3

Vad vill du höra mest av allt?

- Godnatt:)

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

- Folket!

Din romantiska replik?

- "Jag var på väg att ta av mig byxorna när jag skulle sätta mig vid datorn, då jag kom på att jag inte var hemma... :P"

Vad skulle du säga om du blev bestulen?

- Tack för ditt sms!

Av Louise - 29 september 2008 18:00

Haha, så jävla bra!

Sitter och piggar upp mig sjläv med Magnus Betnér.


"komiker skjuten i foten" xD hahaha.

Flera gånger har jag sett denna, men den är fan underbar ändå :)


Wizy

Av Louise - 29 september 2008 17:49

Världen den är sjuk, jag gråter inte mer.


Rmk is the best. <3


                                                  
            En av dom iaf (; <3                

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards