Alla inlägg den 7 september 2008

Av Louise - 7 september 2008 15:40

Någon som har Johannas nummer?

Gick i 6a förra året på min skola? ;)

Ska fråga om hon vill träna med mig :'d

Av Louise - 7 september 2008 11:23

Hej allihopa.

Som sagt var jag hos Malin, min storasyster och firade henne igår.
Dom som var där var; Thessan m. sambo, mamma, jag, Malin, Hanna (malins 1 åriga dotter), Malins kompis, malins kompis barn Lukas.
Så Hanna & Lukas lekte en hel del då dom är i samma ålder (:


Malin fick en cow cow som hon samlar på :)
Jag funderar på att göra en hemsida i typ Freewebs åt Malin, sedan be henne ta fram alla sina kor (som är mååånga!) som jag kan fotografera (med MIN kamera, jag har ju inte ens fått bilderna jag tagit från Danmark med hennes kamera än, och det var ju i juli!) och lägga ut på hemsidan + skriva vilken det är. På så sätt har även familjen en susning om vilka kossor hon har, och inte har. ;P


Tog en hel del bilder på Malin när hon öppnade persenten, men jag vet inte riktigt om jag får lägga upp dom. Så jag lägger upp på när Hanna lekte, kon Malin fick, utsiktsbilder & lite sådant. :)

Om en stund.
Först ska ladda upp bilderna. :)

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards