Alla inlägg den 21 september 2008

Av Louise - 21 september 2008 12:07

Hej :)

Tänkte berätta lite om vad som hänt senaste dagarna... ^^

Hela veckan har jag varit i skolan, duktigt ^^, Haha. Iallafall, hände inte myket där. Fått träffa min nya matte lärare, som Thessan hade när hon var liten.

I fredags var jag i skolan, så nu har jag läxa på att baka pannkakor till mamma i veckan. :] Buhu. jag arbetade iallafall med Bea, hon gillade att laga pannkakor, vilket är grymt bra, för jag är inte mycket till att laga mat. ^^' Sedan hjälpte jag Amelia och diska och sådant,   2 gånger eftersom hon var själv och vi var ju redan klara. :)


Igår var jag iväg på Examen Fest för Jonas. Min kusin. Vi tog upp 4 bord min släkt. Haha! Och då var inte ens hela där...
Tror vi var runt 30 stycken iallafall. Buffe. Fisk och grejs. Jag fotograferade som en galning, tyckte faktiskt bara att min kamera blixt gick, men jag fick bara runt 100 bilder, och jag raderade endast 2 under kvällen? wut? Iallafall ångrar jag lite att jag inte fotograferade båten innan vi gick på den, för när vi gick hem var det mörkt och min nattscen på kameran är fan helt cpad. blir suddigt och ljusen på andra sidan (försökte fotografera Jonas när han öppnade paket) blev som raketer som åkte upp, och Jonas såg helt... drogad ut typ. =/ kasst! Å andra sidan har jag inte världens bästa kamera, får inskaffa en ny bättre nästa år tänkte jag. :)
Vi hade ju en stor båt som dom hyrde bord i. MÅste tillägga att det var 2 andra bord upptagna med andra, lite roligt eftersom mina mostrar & folk ställde sig och höll tal. HAHA. ^^ Dom måste fått bra matro iallafall.

Sedan gick vi upp på däck och där var det solnedgång. & han öppnade paket där uppe med. ;D
Solnedgång vid vattnet fick jag :D Som jag velat ha det länge alltså! :D Blev hyffsat nöjd. Fick några på folket när dom stog där också. :) Dock vet jag att iaf några inte vill vara med på bloggen & andra vet jag inte, så jag laddar inte upp så mycket bilder.


Förövrigt var Lisa & Micke, mina Gudföräldrar, här innan det. Men dom bor inte hos oss så det var inte så länge. ;)


Dessutom... Britt & Monica, jag måste ha era mejladresser för att ni ska få bilderna...?
Ingen som har deras mejl adresser? Glömde bort att ta dom igår. ^^, (Dessutom Susanne, om du läser detta, kan inte du skicka bilderna på mig som du tog, haha? xD)

//Wizy
//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards