Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 15 september 2008 19:58

yey! Jag älskar verkligen att bli utmanad så gör det ofta ;D wihi!

Mofs
kickade en utmaning till mig! Tävlingsmänniskan i mig antar den.

5 saker i min frys:

is, glass, mat, veg mat, & en massa kyla o.O

5 saker i min garderob:

Byrå* Jeans, t-shirts, strumpor, underkläder & leggins =)

5 saker i mitt badrumsskåp:

Mascara, kam, låda med (&) hår snoddar, osv,

5 personer jag utmanar vidare:

Hrm! Tar nog...

Emelie, Hanna, Kaka, Camilla, Louise

Av Louise - 15 september 2008 18:41

Lite grejs har hänt Irl. Jag sitter här som i en chock.
Först måste jag tacka er underbara människor, ni fick min blogg att få oftast över 40 besökare per dag. Ni ska veta hur stolt jag är och hur det känns i bröstet, när man stolt kan berätta att man startade en blogg i april & den läckt ut lite överallt redan i juni. =)


Det har varit en fantastisk sommar. Jag har fått fantastiska mejl, visst har jag även vblivit osams. Tre msn kompisar, sk "bästisar" stack även i osmmras. Men jag är stark. Man har inte råd att förlora sina vänner, men man har råd att skippa alla falska idioter. (Fast, att kalla er det är en förolämpning för idioterna).  MEn jag har även upplevt sjukhus besök med en människa jag älskar, mycket jobbiga nätter, där jag inte alls litat på "Det ordnar sig, du komemr att må bra." Hur inläggen gick mot 20 per dag, och hur man fick se att folk faktiskt läste alla långa, med saker jag tyckte var struntprat! Hur en kille faktiskt (IMPONERAD!) kommenterade ett inlägg 2 sidor bak - Härligt om han verkligen läste så långt bak! =)

Jag är skitstolt. Över allt jag skrivit genom tiderna, hur jag utvecklats så enormt med skrivandet. Och hur jag nöjt vet att lärarna gillar det. Jag älskar att skriva, och det brinner jag för.

Folk blir imponerade, man känner sig aningen stolt & rak i ryggen när ens folk på skolan hittar bloggen och blir helt "Oh, hon kan verkligen skriva!"


Jag tackar er idag för alla besök,  men speciellt era kommentarer. Inte en enda har kommit emot i mina blogg inlägg. Vilket jag tycker är lite tråkigt, för jag skulle gärna ta imot lite kritik. Ingen har heller blivit upprörd (Okey, enda jag hörde var i stort sätt om att "Skicka hem rasister till sina hemland, låt dom inte svarta ner sverige fnär dom själva flytat hit", men det är ett tungt område och jag förstår även upprörda känslor, även fast denne person faktiskt höll med mig =))

Och kan ni kännas hur häftigt det är att dela med sig av det ändå?
På en sommar har jag både mognat, kunnat förlåta folk som sårat mig, men jag har även utvecklats något enormt i mitt skrivandet.

Jag är stolt.

Jag behöver inte 100 besök om dagen och 90 kommentarer per inlägg. Ni har bekräftat att jag kommer någonstans.


Men goda tider går även mot sitt slut. Jag hoppas att folk kommer ihåg Wizy. Och jag hoppas jag alltid ska ha äran att kunna skriva som jag gör idag. Men jag tar en paus nu. Jag lämnar bloggandet för ett tag.

Men nu måste jag tyvärr hoppa av tåget, lättra ner från berget, call you what you want. Men jag slutar skriva nu.

JKag har inte blivit överdrivet känd, men jag vet att iallafall över 1000 unika hittat min blogg. Men timmarna jag har i mitt liv bör jag numera försöka vara med vännerna med. det är hårt. Jag vill så gärna fortsätta, jag brinner för detta.

Men nu säger jag tyvärr nej och tar mig en paus. Jag kommer nog upp med skrivandet om ett tag, men för tillfället måste jag ta en paus åtminstone.Så med några tårar på kinden efter detta, tänker jag på mine minnen med blogen och låter den vila.

Era bloggar ska jag kika in och länktipsen tycker jag att ni ska kika in ni som inte gjort det, alla bloggar är läsvärda.

Men vi ses.

Och jag kommer inibland för att ge er liiten rapport.

//Wizy

Av Louise - 13 september 2008 07:58

Jag mår bra, tänkte bara försäkra er alla om det :)
Har varit borta ett tag, men jag är typ, tillbaka nu. Jag är dessutom nästan helt  frisk, är bara lite förskyld nu. :D

Yes! =)


Så nu hör ni av mig igen.
Tjao.

//Wizy

Av Louise - 13 september 2008 07:48

Tess; Metallica då? >.< har faktiskt ;P *kolla musiklista*.... Massa Tokio Hotel (ROCK!), Metallica & Sudden Death, vad det sista nu är. ;P


Nåja :)
Idag ska jag faktiskt träffa Britt & Alex, som är min kusin & min moster, men inte kusinens mamma utan en andra. Haha. ;D

+ att min kamera naturligtvis ska med. :)

Är fundersam på att ta jacka + tjocktröja, eller bara tjock tröja ;). Vi lär ju antagligen vara inne nästan hela tiden ändå... :p
Vart vi ska osv drar jag inte upp då jag ska möta dom på ett ställe och jag vill inte ha med någon pedofil... *s* Ni får veta ikväll.


//Wizy

Av Louise - 12 september 2008 14:18

löven faller

med mina falska leenden

träden blir en gemomskinlig bark

och min själ är återigen färgglad

hösten kommer med solsken

Välkommen.


©Wizy

//Wizy

Av Louise - 12 september 2008 14:17

det känns som att vara fängslad

i sitt eget hem

där man bara får se världen från fönster

jag vill ut

ut och utforska den mer


©Wizy
//Wizy

Av Louise - 11 september 2008 10:17

Nu lägger jag verkligen ner kalla drycker, kommer från och med nu testa om varma får halsen att må bättre. -.-'

Nu vill jag faktiskt vara frisk ;*

Är by the way sjuk fortfarande så inte säkert att jag kommer blogga på ett litet tag. ;)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan med täcke och kuddar och dricka varm oboy. *mmm*


//Wizy

Av Louise - 8 september 2008 22:10

Jag är aningen nerdystrad. Det har inte hänt min familj något, inte heller mina vänner, inte som jag vet iallafall. Och om det har det, tig, seriöst. Annars får jag ligga i flera år. ;P


Men jag ligger hemma här med feber, förskylning, kan inte ta ner huvudet eftersom då får jag fan seriöst snoret rinnandes UR näsan. Iuh! >.< Samtidigt har jag huvudvärk, och halsen är förjävligt elak ;_; Jag har både svårt att svälja och hade tung andning ett tag. x_X' Som om inte det är nog så har jag ävne fått någon jävla illamående & host skit när jag försöker ligga. Man mår sådär as bra med en täppt näsborre & en annan rinnandes så man får snyta sig varje 10 minut, mys.

Jag rollspelar med 1 person, men jag har glötm vem det är + personen var inte inne idag. Det jobbigaste är att jag inte vet om hon fick mejlet och jag har raderat Alla våra mejl. Duktigt. )= Mitt favoritroll kanske är förlorat... ;s Hoppas att hon svarar imorgon eller ikväll iallafall!=)

Nu ska jag checka in lite bloggar, sedan glo på Tv.

Känner på mig att det inte blir så jätte mycket sömn i natt.

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards