Alla inlägg under september 2008

Av Louise - 3 september 2008 09:54

Godmorgon.


Började igentligen 09:40 idag, men försov mig. (Fick by the way hoppa över idrotten). Slutar vid lunch med.


Nu behöver jag duscha sedan ska jag pallra mig till skolan :) Kram.

//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 19:59

Stort tack till Hanna, Tixy & Sandra (+ Anna då, för faktan jag fick genom Sandra av dig) om vad jag skulle göra :)

Lill flickan verkar må bättre. Mamma har dom i vardagsrummet på en handduk tillsammans med ASta nu, hon har ätit & sådant. Stackars Sally.
Orkar inte berätta vad som hände.


Händelsen spelas åter & åter igen i mitt huvud & jag finner ingen ro öht.


//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 19:02

Inte så aktiv på bloggen, kanske börjar mot natten igen, just nu är det minstingen uppmärksamheten riktas mot..

//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 10:59

Tjena tjena :)


Nu har jag diskat också.


Fast nu blir det väl lunch. Marsvinen springer i en hö bur som galningar & leker just för tillfället;)


//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 10:21

Hej :)

Katta kom förbi, haha, hon ville bjuda mig på Marsvins utställningen. Haha, tkr inte hon behöver det. Men hon tycker att eftersom jag skällde ut henne (Rejält!) på min brorssons dop om rökning så har hon inte vågat röka sedan dess, så vill hon betala mig fö det.

så där tjänade man visst pengar på det ;P


Nåja, då får hon väl betala avgifterna då... kan ju inte ge henne en räkning på 500 kr, det känns rätt rejält. ;P


Snacka om Money for nothing! ;)


//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 10:00

Min skolkurator skulle
kolla in på min blogg. ;P
Haha, älskar att sprida den vidare. ;D


Faktum är att jag börjat få 40 besökare om dagen :) Vilket jag naturligtvis tycker är skitroligt. Härligt att se att ni läser det, trots att det handlar mycket om mitt liv! :)
 

//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 09:52

Hej allesammans!

Jag kommer nyss från skolan. Jag hade bild. Frival, måla mappen. Jag hann skriva mitt namn & häfta lite på en timme (det är typ så långt man hinner eftersom man gör det så noga, haha), sedan blev det bråk med flickorna. Jag fattar faktiskt inte meningen med att lägga er i. ;s Sedan kan jag visst kaxa mig IRL & inte på msn, men gör fan inte mig arg & göm dig bakom skärmen då!

Så jävla IQ'at att ens dra upp inför tjejerna.


Iaf, tillslut brast jag ju i gräl med alla, så sa jag tillslut bara till bild läraren & hon sa att hon skulle ta mina grejer eftersom jag inte hae planer att återvända till.
Det enda man gör i stort sätt när man försvarar någon är ju att bevisa att personen inte klarar det själv. Och det är så jävla irreterande när den personen man försvarar själv startar grälen.


Så nu är jag lite pissed off, men hellre pissed off än pissed on.

Så i stort sätt hade jag bara en timme bild, dom andra har nog NO nu. Hoppas dom har det roligt utan mig.

Kiue har slutat med, wei... & Amelia verkar vara sjuk.


Skolan ska även ha möte & prata med tjejen som kaxar :) Göööööööött!

Nej nu ska jag ringa thessan & se om jag inte kan åka till henne & hämta min mobil idag innan mötet!


//Wizy

Av Louise - 2 september 2008 07:24

Gomorron världen! ;)

Nu ska jag pallra mig till skolan, klädd med T-shirt, tjocktröja & jacka *brrr*.
Vi ses vid lunch.


//Wizy

Presentation

Omröstning

Ni under 18, betalar mamma eller pappa?
 Mamma
 Pappa
 Ingen utav dom
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards